Ko nozīmē atkārtota piešķiršana?
Pieteikumu var atkārtoti piešķirt (pārsūtīt) no viena aģenta uz citu pieteikuma dzīves cikla laikā. Iemesli var būt dažādi, piemēram, konkrētā jomā nepieredzējis aģents, klients, kas pieprasa citu aģentu, aģenta nepieejamība un daudzi citi iemesli.
Pieteikumu atkārtota piešķiršana nav ieteicama, jo aģentiem tā var būt diezgan laikietilpīga. Arī klienti var nebūt priecīgi par to, ka tiek mētāti starp aģentiem. Gadījumos, kad ir pārāk daudz atkārtotu piešķiršanu vienam un tam pašam pieteikumam.
Frequently Asked Questions
Kā jūs definētu atkārtotas pieškiršanas jēdzienu?
Atkārtota piešķiršana ir pieteikuma pārrakstīšana no viena aģenta uz citu pieteikuma lietošanas laikā. To var izraisīt, piemēram, aģenta pieredzes trūkums par konkrētu tēmu, aģenta nepieejamība vai pieprasījums mainīt aģentu.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot atkārtotas piešķiršanas iespēju?
Priekšrocība ir tā, ka klients var saņemt ātru atbildi uz sasāpējušo tēmu. Tomēr to nevajadzētu darīt vairākas reizes ar vienu pieteikumu, jo tas var raisīt klientu neapmierinātību un var būt apgrūtinoša arī aģentiem.
Vai programmā LiveAgent var izmantot atkārtotas piešķiršanas funkciju?
LiveAgent var izmantot atkārtotas piešķiršanas funkciju. Jūs varat ērti pārsūtīt pieteikumu no viena aģenta uz citu.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, ko nozīmē atkārtota piešķiršana, turpiniet lasīt saistīto rakstu, kas sniegs detalizētu skaidrojumu. Šajā rakstā jūs atradīsiet atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem, kas varētu palīdzēt uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!