Ko nozīmē atkārtota piešķiršana?
Pieteikumu var atkārtoti piešķirt (pārsūtīt) no viena aģenta uz citu pieteikuma dzīves cikla laikā. Iemesli var būt dažādi, piemēram, konkrētā jomā nepieredzējis aģents, klients, kas pieprasa citu aģentu, aģenta nepieejamība un daudzi citi iemesli.
Pieteikumu atkārtota piešķiršana nav ieteicama, jo aģentiem tā var būt diezgan laikietilpīga. Arī klienti var nebūt priecīgi par to, ka tiek mētāti starp aģentiem. Gadījumos, kad ir pārāk daudz atkārtotu piešķiršanu vienam un tam pašam pieteikumam.
Frequently Asked Questions
Kā jūs definētu atkārtotas pieškiršanas jēdzienu?
Atkārtota piešķiršana ir pieteikuma pārrakstīšana no viena aģenta uz citu pieteikuma lietošanas laikā. To var izraisīt, piemēram, aģenta pieredzes trūkums par konkrētu tēmu, aģenta nepieejamība vai pieprasījums mainīt aģentu.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot atkārtotas piešķiršanas iespēju?
Priekšrocība ir tā, ka klients var saņemt ātru atbildi uz sasāpējušo tēmu. Tomēr to nevajadzētu darīt vairākas reizes ar vienu pieteikumu, jo tas var raisīt klientu neapmierinātību un var būt apgrūtinoša arī aģentiem.
Vai programmā LiveAgent var izmantot atkārtotas piešķiršanas funkciju?
LiveAgent var izmantot atkārtotas piešķiršanas funkciju. Jūs varat ērti pārsūtīt pieteikumu no viena aģenta uz citu.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, ko nozīmē atkārtota piešķiršana, turpiniet lasīt saistīto rakstu, kas sniegs detalizētu skaidrojumu. Šajā rakstā jūs atradīsiet atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem, kas varētu palīdzēt uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu, kā Pieteikuma ID sistēma var uzlabot klientu apkalpošanu, nodrošinot efektīvu pieprasījumu pārvaldību un laika taupīšanu. Uzziniet, kā šis unikālais 11 simbolu kods palīdz aģentiem viegli atrast un pārvaldīt klientu pieprasījumus, novēršot apjukumu un uzlabojot darba efektivitāti.
IT pieteikumu apstrādes sistēma
Efektīvi pārvaldiet IT atbalsta vaicājumus ar LiveAgent. Nodrošiniet ātru klientu apkalpošanu un izmēģiniet bezmaksas!