Kā darbojas pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikumus var pārsūtīt starp nodaļām un/vai darbiniekiem. Jaunizveidotā tukšā LiveAgent kontā visi pieteikumi pēc noklusējuma nonāk Vispārējā nodaļā. Ja izveidojat vairāk nodaļu un pievienojat vairāk aģentu, varat nolaižamajā izvēlnē izvēlēties, kam nodot pieteikumu pārvaldību.
Visi pieteikumu pārsūtīšanas gadījumi ir apzīmogoti ar laika zīmogu, un pieteikuma pavedienā ir redzams precīzs laiks un par nodošanu atbildīgā persona.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē pieteikuma pārsūtīšana?
Pieteikuma pārsūtīšana ir darbība, kad pieteikums tiek pārsūtīts no vienas nodaļas uz citu vai no viena aģenta uz citu.
Kā varat lietot pieteikuma pārsūtīšanas iespēju?
Lai izmantotu pārsūtīšanas iespēju, ir jāizvēlas pieteikums, kuru vēlaties pārsūtīt, un pēc tam jāizvēlas aģents vai departaments, uz kuru vēlaties to nosūtīt.
Vai pakalpojumā LiveAgent ir pieejama pieteikuma pārsūtīšanas funkcija?
Pieteikuma pārsūtīšana ir pieejama pakalpojumā LiveAgent. Pēc noklusējuma visi pieteikumi pieder Vispārējai nodaļai. Ja Jums ir vairāk nodaļu un vairāk aģentu, Jums ir jāizdara izvēle nolaižamajā izvēlnē, kam nodot pieteikuma pārvaldību.
Pēc iepazīšanās ar informāciju par pieteikuma pārsūtīšanu, jums varētu interesēt uzzināt vairāk par palīdzības dienesta portālu. Šis raksts skaidro, kā palīdzības dienesta portāls var palīdzēt uzlabot klientu apmierinātību.
Ja jūs vēlaties uzlabot savus klientu atbalsta pakalpojumus, apsveriet iespēju izlasīt par vispārēju atbilžu sagatavēm. Šeit varat atrast idejas, kā veidot efektīvas atbildes sociālajos medijos.
Lai iegūtu vēl vairāk informācijas par pieteikumu apstrādes iespējām, aplūkojiet pieteikumu apstrādes programmatūru. Šis raksts sniedz pārskatu par programmatūras funkcijām, kas var palīdzēt organizēt klientu mijiedarbību un uzlabot klientu pieredzi.
Palīdzības pieteikumu pārvaldība
Palīdzības pieteikumu pārvaldība ir nepieciešama palīdzības dienesta pārvaldības funkcija. Uzņēmums izmanto palīdzības pieteikumu pārvaldību, lai atbildētu uz klientu pieprasījumiem.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu, kā Pieteikuma ID sistēma var uzlabot klientu apkalpošanu, nodrošinot efektīvu pieprasījumu pārvaldību un laika taupīšanu. Uzziniet, kā šis unikālais 11 simbolu kods palīdz aģentiem viegli atrast un pārvaldīt klientu pieprasījumus, novēršot apjukumu un uzlabojot darba efektivitāti.