Kas ir pielāgots statuss?
Atvērts, atrisināts, jauns, slēgts… Šie ir noklusējuma pieteikumu statusi, kas atspoguļo pieteikumu atrisināšanas stadiju. Šie statusi ir redzami klientiem un arī klientu pārstāvjiem. Uzņēmumi nav vienādi, un tiem ir atšķirīgi procesi. Tāpēc atsevišķos gadījumos uzņēmumiem ir nepieciešams īpašs pieteikuma statuss.

Frequently Asked Questions
Kas ir pielāgots statuss?
Pielāgots statuss ir īpaši izveidots statuss, kas precīzāk atspoguļo pieteikuma statusu. Tas ļauj precīzi iekļauties klientu apkalpošanas procesā konkrētajā uzņēmumā. Standarta statusi ir atvērts, atrisināts, jauns, slēgts.
Kā es varu redzēt pielāgotu statusu?
Aģenta panelī atsevišķos pieteikumos var redzēt pielāgotus status.
Vai es varu pielāgot statusus LiveAgent?
Nē, diemžēl mēs šādu funkcionalitāti nepiedāvājam.
Ja jūs interesē, kā uzlabot klientu apkalpošanu, noteikti apskatiet mūsu rakstu par palīdzības dienesta portālu. Tas sniegs plašāku ieskatu, kā šis rīks var palīdzēt efektīvāk pārvaldīt klientu pieprasījumus. Vēl viens saistošs raksts ir par palīdzības pieteikuma statusu, kur uzzināsiet, kā sekot līdzi katram klientu pieprasījumam un kā tas var uzlabot jūsu pakalpojumu kvalitāti. Ja vēlaties uzzināt vairāk par dažādiem rīkiem, kas var uzlabot jūsu uzņēmuma darbību, iepazīstieties ar mūsu sadaļu par paplašinājumiem. Tā varētu atvērt jums jaunas iespējas un palīdzēt sasniegt labākus rezultātus.