Kas ir personāla darbinieks jeb aģents?
Staff agent is a member of the customer service team with less privileges than a supervisor, team leader or a manager who are appointed to the Admin role. Typically, a staff agent has the Agent role which allows her/him to solve and transfer tickets, have access to specified departments and do only minor configurations.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir personāla darbinieks jeb aģents?
Personāla darbinieks ir klientu apkalpošanas komandas darbinieks, kuram ir mazāk pilnvaru nekā viņa priekšniekam, vadītājam vai menedžerim. Viņa uzdevumos ietilpst, galvenokārt, tieša klientu apkalpošana un efektīva problēmu risināšana.
Kādas atļaujas ir personāla aģentam?
Personāla darbiniekam ir aģenta tiesības, t.i., piekļuve visiem viņam piešķirtajiem palīdzības pieteikumiem vai palīdzības pieteikumu grupām, kas viņam ir pieejamas. Var pilnībā apstrādāt palīdzības pieteikumus un īstenot ar tiem saistītās darbības. Viņam ir piekļuve konkrētām nodaļām un viņš veic nelielas konfigurācijas.
Vai programmā LiveAgent var iestatīt personāla aģentu?
Programmā LiveAgent varat iestatīt aģenta lomu, kas paredzēta personāla aģentiem. Tā ļauj veikt uzdevumus, kas saistīti ar aģentu un pieprasījumu apstrādi.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par klientu apkalpošanas programmatūru un tās priekšrocībām, ieskatieties klientu apkalpošanas programmatūras sadaļā. Tā palīdzēs jums saprast, kā uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti. Turklāt, ja jūs interesē detalizēta terminoloģija un skaidrojumi par palīdzības dienesta programmatūru, apmeklējiet mūsu palīdzības dienesta programmatūras glosāriju. Tas ir noderīgs resurss, lai ātri atrastu nepieciešamo informāciju.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!