Kas ir patreizējais lietotājs?
Pēdējais aģents, kurš atjauninājis pieteikumu, tiek saukts arī par patreizējo lietotāju. Tas ir normāli, ka patreizējais lietotājs nav tas pats klienta pārstāvis, kam iepriekš tika piešķirts pieteikums. Kad tiek atjaunināts pieteikums, arī patreizējais lietotājs kļūst cits.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē patreizējais lietotājs?
Patreizējais lietotājs ir aģents, kas pēdējo reizi atjauninājis pieteikumu. Tam nav obligāti jābūt aģentam, kas ir ticis sākotnēji piešķirts pieteikumam. Brīdī, kad pieteikumu atjaunina cits aģents, mainās patreizējais lietotājs.
Kā varat noskaidrot patreizējo lietotāju LiveAgent?
Lai pārbaudītu, kurš ir konkrētā pieteikuma patreizējais lietotājs, atveriet LiveAgent paneli. Tur, blakus individuālo pieteikumu sarakstam, atradīsiet informāciju par patreizējiem lietotājiem. Varat sekot līdzi stāstam regulāri.
Vai varat labot patreizējos lietotājus LiveAgent?
Ja jums ir piekļuve attiecīgajam pieteikumam un varat to labot, tad jūs varat mainīt patreizējo lietotāju. Rediģējot doto pieteikumu, jūs kļūstat par patreizējo lietotāju. Šis līdzeklis palīdz noteikt, kurš veicis pēdējās izmaiņas jūsu pieteikumā.
Ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, noteikti apskatiet mūsu Vispārēju Pieprasījumu Sociālo Mediju Atbilžu Sagataves lapu. Šī lapa sniedz vērtīgas idejas, kā efektīvi atbildēt uz klientu jautājumiem sociālajos tīklos.
Turklāt, ir vērts izpētīt, kas ir Palīdzības dienesta portāls, lai labāk izprastu, kā tas var atvieglot jūsu darba procesus. Šajā lapā jūs atradīsiet arī bieži uzdoto jautājumu sadaļu, kas var palīdzēt ātri atrisināt neskaidrības.
Ja interesē, kādas priekšrocības sniedz Iekšējā zināšanu bāze, šī lapa būs lieliska vieta, kur sākt. Tā piedāvā detalizētu informāciju par to, kā veidot un izmantot zināšanu bāzi savā uzņēmumā.
Vēl viena vērtīga lasāmviela ir par Čata Klientu. Uzziniet vairāk par dažādiem čata klientu veidiem un to, kā tie var uzlabot jūsu klientu apkalpošanas pieredzi.
Visbeidzot, aplūkojiet arī mūsu sadaļu par Paplašinājumiem, lai noskaidrotu, kā tos var izmantot, lai uzlabotu jūsu LiveAgent pieredzi. Šajā lapā ir atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem, kas var būt ļoti noderīgas.
Discover the role of the end-user in enhancing product quality and customer service with LiveAgent. Learn how end-users identify improvements and errors, helping companies deliver superior services. Try LiveAgent’s customer support software for free and experience faster response times and multilingual support. Join the community of satisfied clients today!
Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.