Kas ir palīdzības pieteikumu virkne?
Tehniski palīdzības pieteikumu virkne ir tas pats, kas palīdzības pieteikums. Dažreiz klienti tā sauc palīdzības pieteikumus un otrādi. Ar “virkni” tiek apzīmēta visa vienā palīdzības pieteikumā iekļautā saziņa, tai skaitā piezīmes, laika zīmogi, klientu un aģentu atbildes.

Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikumu virkne?
Palīdzības pieteikumu virkne ir tas pats, kas palīdzības pieteikums. Tātad, tas ir sistēmā ievadīts paziņojums, kas tiek pārvērsts par palīdzības pieteikumu. Ar "virkni" tiek apzīmēta visa vienā palīdzības pieteikumā iekļautā saziņa, tai skaitā piezīmes, laika zīmogi, klientu un aģentu atbildes.
Kas var redzēt palīdzības pieteikumu virknes?
Palīdzības pieteikumu virknes var redzēt aģenti, kam piešķirti konkrētie palīdzības pieteikumi, aģenti, ar kuriem tie kopīgoti, kā arī administratori un īpašnieki.
Kur LiveAgent var redzēt palīdzības pieteikumu virknes?
LiveAgent palīdzības pieteikumu virknes var redzēt aģenta panelī palīdzības pieteikumu sadaļā.
Pēc šīs lapas izlasīšanas jūs varētu interesēt izpētīt, kas ir palīdzības dienesta portāls. Šis resurss sniegs jums padziļinātu izpratni par to, kā tas var uzlabot jūsu klientu atbalsta pieredzi. Ja vēlaties uzzināt vairāk par vispārēju atbilžu sagataves, šajā rakstā atradīsiet idejas, kā efektīvi komunicēt sociālajos medijos. Tāpat varētu būt noderīgi apskatīt telefoniski palīdzības pieteikumi, lai izprastu, kā šie pieteikumi var palīdzēt klientu atbalsta procesā. Ja jūs interesē, kā sazināties ar konkrētu uzņēmumu, apskatiet Entrata palīdzības dienesta kontaktinformācija. Un, ja vēlaties uzlabot savu zināšanu bāzi par pieteikumu apstrādes programmatūru, iesakām izlasīt par pieteikumu apstrādes programmatūra.