Kas ir palīdzības pieteikumu novirzīšana?
Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir termins, ko lieto, ja uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai sniegtu klientiem atbildes pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāze ir lielisks veids, kā samazināt palīdzības pieteikumu noslodzi – uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem var atbildēt BUJ sadaļā vai jebkurā citā uzņēmuma izveidotā kategorijā.
Zināšanu bāzi var pilnībā pielāgot un adaptēt uzņēmuma vajadzībām.
Uzziniet vairāk par to, kā Jūsu uzņēmums var gūt labumu, izmantojot klientu portālus un zināšanu bāzi.
Frequently Asked Questions
Kāda ir palīdzības pieteikumu novirzīšanas definīcija?
Palīdzības pieteikumu novirzīšana nozīmē, ka, pateicoties tam, ka Jūsu uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, klientu apkalpošanas aģentiem tiek nosūtīts mazāks palīdzības pieteikumu skaits. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients jeb pašapkalpošanās rādītājs ir kopējais klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu, kuri iesnieguši atbalsta pieprasījumus. Jo tas ir lielāks, jo labāk.
Kā iespējams veikt palīdzības pieteikumu novirzīšanu?
Palīdzības pieteikumu novirzīšanas nolūkā uzņēmumam ir jāuztur klientu portāls vai zināšanu bāze. Tad klienti saņem atbildes pat tad, kad aģenti ir bezsaistē. Tas ir lielisks veids, kā samazināt ienākošo zvanu skaitu, jo īpaši, ja tie ir saistīti ar problēmām un jautājumiem, kas bieži atkārtojas
Kādi ir ieguvumi no palīdzības pieteikumu novirzīšanas?
Jo lielāks palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients, jo labāk. Tas nozīmē, ka zināšanu bāzē vai klientu portālā ir pietiekami daudz būtisku zināšanu un klients var atrisināt problēmu pats, bez nepieciešamības sazināties.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar palīdzības pieteikumu novirzīšanu, iesakām izlasīt par atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma. Tas palīdzēs jums saprast, kā atvērtā avota risinājumi var uzlabot jūsu klientu atbalstu. Turklāt, ir vērts apskatīt palīdzības dienesta portāls, lai uzzinātu, kā tas var optimizēt klientu pieprasījumu apstrādi. Šīs zināšanas var būt izšķirošas, ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanas kvalitāti.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Palīdzības pieteikumu kopīgošana LiveAgent sistēmā ļauj aģentiem efektīvi dalīties ar pieteikumiem, nodrošinot ātru un drošu atbalstu. Izmantojiet šo funkciju, lai viegli pārsūtītu pieteikumus citiem aģentiem un atvieglotu darba plūsmu. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu!