Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?
Palīdzības pieteikumu kopīgošanu var veikt, izmantojot iekšējā čata funkciju. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tam automātiski tiek piešķirta saite, ar kuru var vienkārši dalīties. Aģentam, uzspiežot uz palīdzības pieteikuma ID, aģenta panelī automātiski atveras konkrētais palīdzības pieteikums. Tas samazina laika patēriņu, jo situācijās, kad aģentiem nepieciešama citu palīdzība, viņi var ātri kopīgot attiecīgo palīdzības pieteikumu.

Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikumu kopīgošana?
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj aģentiem ātri un droši dalīties ar palīdzības pieteikumiem, sniedzot viens otram nepieciešamo atbalstu.
Kāpēc izmantot palīdzības pieteikumu kopīgošanu?
Palīdzības pieteikumu kopīgošana ļauj ātri pārsūtīt pieteikumu citam aģentam, ja nepieciešamas cita aģenta zināšanas vai atbalsts. Tas atvieglo aģenta darbu un nodrošina brīvu informācijas apriti.
Vai LiveAgent ir pieejama palīdzības pieteikumu kopīgošana?
LiveAgent palīdzības pieteikumu kopīgošanu nodrošina iekšējā čata funkcija. Ja aģents izmanto pareizo palīdzības pieteikuma ID, tas saņem saiti, ar kuru ir vienkārši dalīties.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā uzlabot savu klientu atbalsta sistēmu, iesaku izlasīt rakstu par palīdzības dienesta portālu. Tas sniedz plašāku izpratni par to, kā efektīvi pārvaldīt pieteikumus un uzlabot klientu pieredzi.
Turklāt, lai iegūtu vislabāko pieteikumu apstrādes programmatūru jūsu uzņēmumam, apskatiet rakstu par pieteikumu apstrādes programmatūru. Tas piedāvā padziļinātu salīdzinājumu un palīdzēs jums izvēlēties vispiemērotāko risinājumu, ņemot vērā jūsu uzņēmuma vajadzības.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!