Kas ir palīdzības pieteikuma statuss?
Palīdzības pieteikuma statusu sauc arī par palīdzības pieteikuma fāzi. Atrisināšanas procesā palīdzības pieteikumiem var piešķirt dažādus statusus, piemēram, jauns, atvērts, atbildēts, atrisināts vai atlikts.
– Jauns palīdzības pieteikums: tas ir palīdzības pieteikums, kas vēl nav atvērts un izskatīts that is yet to be opened and dealt with
– Atbildēts palīdzības pieteikums: Kad esat atbildējis uz palīdzības pieteikumu, tas tiek atzīmēts kā atbildēts.
– Atvērts palīdzības pieteikums: ja klients ir atbildējis uz Jūsu atbildi, palīdzības pieteikuma statuss mainās uz Atvērts.
– Atlikts palīdzības pieteikums: ja pieteikums tiek atlikts, tas tiek atzīmēts kā Atlikts.
– Atrisināts palīdzības pieteikums: kad pieteikums sasniedz pēdējo apstrādes posmu, tas tiek atzīmēts kā Atrisināts.
Statusi Jauns palīdzības pieteikums un Atvērts palīdzības pieteikums ir vissvarīgākie, jo tie ir jāizskata un jāatrisina vispirms. LiveAgent automātiski izcels šos pieteikumus un sakārtos tos pēc prioritātes.
Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikuma statuss?
Palīdzības pieteikuma statuss ir katrs pieteikuma dzīves cikla posms. Palīdzības pieteikumam var piešķirt šādus statusus: jauns, atvērts, atbildēts, atrisināts vai atlikts.
Kādam nolūkam tiek izmantots palīdzības pieteikuma statuss?
Palīdzības pieteikuma statuss ļauj novērtēt, kādā posmā atrodas konkrētais pieprasījums - vai tas jau ir ticis atvērts, vai tas ir apstrādāts, vai arī tas gaida risinājumu, jo aģentam ir nepieciešama papildu informācija.
Kā pārbaudīt palīdzības pieteikuma statusu programmā LiveAgent?
LiveAgent sadaļā Palīdzības pieteikumi varat pārbaudīt palīdzības pieteikuma statusu. Statuss tiek parādīts pie katra konkrētā palīdzības pieteikuma.
Pēc tam, kad esat izlasījis par Palīdzības pieteikuma statusu, noteikti apsveriet iespēju apskatīt Palīdzības dienesta portālu, lai uzzinātu, kā tas var uzlabot jūsu komunikāciju ar klientiem. Tas palīdzēs jums labāk izprast, kā izmantot dažādus rīkus klientu apkalpošanā.
Ja vēlaties padziļināti izprast, kā darbojas Telefoniski palīdzības pieteikumi, šī informācija būs noderīga, lai efektīvāk risinātu klientu problēmas. Tas ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu pa tālruni.
Apsveriet iespēju iepazīties arī ar Vispārēju Pieprasījumu Sociālo Mediju Atbilžu Sagatavēm, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi atbildēt uz klientu jautājumiem tiešsaistē. Šīs sagataves var ievērojami uzlabot jūsu komandas reakcijas ātrumu un precizitāti.
Ja jūs interesē, kā Atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma var būt izdevīga jūsu uzņēmumam, šo resursu izpēte var sniegt vērtīgus ieskatus. Tas var būt lielisks risinājums, lai optimizētu jūsu palīdzības dienesta darbību.
Visbeidzot, lai iegūtu visaptverošu pārskatu par labākajām pieejamajām iespējām, apskatiet 20 Labākās Pieteikumu Apstrādes Programmatūras 2024. gadā. Šis salīdzinājums var palīdzēt jums izvēlēties vispiemērotāko risinājumu jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Palīdzības pieteikumu kopīgošana LiveAgent sistēmā ļauj aģentiem efektīvi dalīties ar pieteikumiem, nodrošinot ātru un drošu atbalstu. Izmantojiet šo funkciju, lai viegli pārsūtītu pieteikumus citiem aģentiem un atvieglotu darba plūsmu. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu!
Palīdzības pieteikumu novērotājs
Bieži vien vēlaties redzēt palīdzības pieteikuma izpildes gaitu, pat ja tas ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt vairākās situācijās