Kas ir palīdzības pieteikuma prioritāte?
Katram palīdzības pieteikumam tiek piešķirta prioritāte, pamatojoties uz tā SLA līmeni. Ja neesat iestatījis SLA līmeņus, LiveAgent piešķir prioritāti automātiski pēc principa “kurš pirmais brauc, tas pirmais maļ”. Prioritātes tiek izmantotas, lai ģenerētu skatus un pārskatus, kā arī tiek izmantotas kā nosacījumi un darbības automatizācijās un trigeros un kā darbības noteikumos.

Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikuma prioritāte?
Palīdzības pieteikuma prioritāte norāda, kādā secībā mums jāapstrādā pieteikumi. Vai konkrēto palīdzības pieteikumu jāapstrādā pēc iespējas ātrāk, vai arī tas var pagaidīt. Visbiežāk sastopamās prioritātes ir steidzama, augsta, vidēja vai zema atkarībā no tās satura, pieprasījuma veida vai jebkuras īpašības - atkarībā no uzņēmuma.
Kādam nolūkam lieto palīdzības pieteikuma prioritāti?
Noteikt darba secību. To izmanto, lai ģenerētu skatus un pārskatus, kā arī kā nosacījumus un darbības automatizācijās un trigeros, kā arī kā darbības noteikumos.
Kādi ir ieguvumi, lietojot palīdzības pieteikuma prioritāti?
Tas noteikti atvieglo darbu un padara palīdzības pieteikumus pārskatāmus, un to apstrādes kārtība ir skaidra.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā palīdzības dienesta portāls var uzlabot jūsu klientu apkalpošanas pieredzi, šī lapa būs tieši tas, kas jums nepieciešams. Uzziniet, kā efektīvāk pārvaldīt klientu pieprasījumus un palielināt apmierinātību.
Iepazīstieties ar to, kā Prioritātes Poga var palīdzēt jūsu biznesam uzlabot atbildes laiku un klientu apmierinātību. Šis rīks var būt noderīgs, lai organizētu un optimizētu klientu pieprasījumu apstrādi.
Ja jums interesē, kā pieteikumu apstrādes programmatūra var uzlabot jūsu klientu apkalpošanas procesu, šī resursa apskate būs noderīga. Šī programmatūra var palīdzēt nodrošināt vienmērīgu un efektīvu klientu mijiedarbību.
Izpētiet, kā palīdzības dienesta iekšējā programmatūra var atvieglot jūsu komandas darbu un uzlabot iekšējo komunikāciju. Šī programmatūra var būt izšķiroša, lai efektīvi pārvaldītu iekšējos procesus un uzlabotu kopējo darba efektivitāti.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!