Kas ir palīdzības dienests?
Palīdzības dienests ir informācijas tehnoloģiju infrastruktūras bibliotēkas (ITIL) daļa.
Tā ir uzņēmuma nodaļa, kas koncentrējas uz klientu un galalietotāju apkalpošanu. Tā sniedz lietotājiem informāciju par produktiem vai pakalpojumiem, ko viņi ir iegādājušies. Tā piedāvā arī atbalstu, ja lietotājiem rodas problēmas vai nepieciešama palīdzība.
Uzņēmumi izmanto palīdzības dienestu, lai sniegtu atbalstu saviem klientiem, izmantojot dažādus kanālus. Tie var ietvert zvanu centrus, vietnes, tiešsaistes tērzēšanu, sociālos medijus vai e-pastu.
Palīdzības dienesta aģenti atbalsta klientus ar programmatūru, kas pazīstama kā palīdzības dienesta programmatūra, ko var saukt arī par palīdzības dienesta biļešu pārdošanas programmatūru. Mūsdienās, kad cilvēki atsaucas uz palīdzības dienestu, viņi atsaucas uz biļešu pārdošanas sistēmu vai palīdzības dienesta programmatūru.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka ikreiz, kad mēs runājam par palīdzības dienestu šajā rakstā, mēs runājam par palīdzības dienesta programmatūru.
No kā sastāv palīdzības dienests?
Tipisks palīdzības dienests var veikt vairākas funkcijas, kas palīdz klientu apkalpošanas pārstāvjiem palīdzēt klientiem.
Katrs palīdzības dienests ir atšķirīgs, taču to pamatā ir biļešu pārdošanas sistēmas. Tie savienojas ar saziņas kanāliem (piemēram, e-pasts, sociālie mediji, tiešraides tērzēšana utt.) un visus ienākošos ziņojumus ievieto vienā iesūtnē.
Tur klientu atbalsta aģenti var apskatīt pieteikumus un reaģēt uz tiem. Lai uzlabotu savus pakalpojumus, viņi var izmantot arī citas iespējas.
Citi palīdzības dienesta līdzekļi ir automatizācija, datu analīze un atskaites. Lielākajā daļā palīdzības dienestu ir iebūvētas CRM sistēmas, birkas un nodaļas. Daži palīdzības dienesti nodrošina arī papildu funkcijas, piemēram, zināšanu bāzes, tiešsaistes čatu vai virtuālo zvanu centru.
Lielākā daļa palīdzības dienestu integrējas arī ar trešās puses lietojumprogrammām (maksājumu apstrādātājiem, projektu pārvaldības programmatūru utt.), lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti.
Kurš izmanto palīdzības dienestu?
Palīdzības dienestus parasti izmanto B2B un B2C uzņēmumi, kā arī viena cilvēka darbības. Tie tiek izmantoti visās nozarēs, tostarp nekustamo īpašumu, SaaS, tūrisma, e-komercijas un citur.
Palīdzības dienestu darbā strādā klientu apkalpošanas pārstāvji no dažādām struktūrvienībām (klientu atbalsts, tehnoloģiju atbalsts, mārketings un pārdošana) viena uzņēmuma ietvaros. Tos izmanto sistēmas administratori, kas piešķir uzdevumus, kontrolē darba kvalitāti un pārskata atskaites. Arī aģenti izmanto palīdzības dienestus, galvenokārt, lai atbildētu uz klientu vaicājumiem.
Bieži vien viens pieteikums palīdzības dienestā izceļo cauri vairākām nodaļām. Piemēram, ja potenciālais klients jautā par produkta tālāko attīstību, sākotnējais informācijas pieprasījums par produkta tirdzniecību var tikt pārvirzīts uz tehnoloģiju nodaļu.
Klienti, kas sazinās ar uzņēmumiem, arī ir palīdzības dienesta lietotāji. Kad klienti sazinās ar jums, izmantojot klientu portālu, viņi iesniedz pieteikumus palīdzības dienestam. Kad klienti iesniedz palīdzības dienestam vaicājumus arī izmantojot citus saziņas kanālus, jo arī tie ir savienoti ar palīdzības dienestu.
Kādas problēmas risina palīdzības dienests?
Uzņēmumi, kas izmanto palīdzības dienestus, bieži cenšas uzlabot savu klientu apkalpošanu. Viņi vēlas uzlabot atbildes laiku, uzlabot savu klientu noturēšanu, iesaisti un apmierinātību.
Palīdzības dienests samazina:
Pazaudētus, neatbildētus vai aizmirstus pieteikumus
Ja uzņēmumam trūkst palīdzības dienesta sistēmas un tas paļaujas uz e-pasta un sociālo mediju kontu pārbaudi manuāli, daži vaicājumi noteikti paslīdēs garām.
Palīdzības dienesta sistēma nodrošina, ka visi uz jūsu kontiem nosūtītie komentāri un ziņojumi tiek pievienoti palīdzības dienesta sistēmā. Tā informē par katru jaunu pieteikumu, kas jums ir piešķirts un uz kuru ir jāatbild.
Aizkavētas atbildes uz pieteikumiem
Katram uzņēmumam ir atvēlēts savs klientu apkalpošanas pārstāvis, kas atbild par pieteikumiem. Tomēr, ja šis darbinieks dodas atvaļinājumā vai tiek saistīts ar citiem uzdevumiem, daudziem klientiem tiek kavēts pieteikuma atrisinājums.
Palīdzības dienesti novērš šo problēmu, jo tie visas biļetes ievieto koplietotā iesūtnē. Iesūtnei var droši piekļūt visi jūsu komandas klientu atbalsta pārstāvji. Rezultātā jūsu atbalsta pārstāvji var nemanāmi nodot biļetes — viens pārstāvis var sākt tieši tur, kur otrs pārtrauca.
Nepietiekoša atbildība
Palīdzības dienests var piešķirt pieteikuma īpašumtiesības gan automātiski, gan manuāli. Tā kā katrs pieteikums tiek piešķirts konkrētam pārstāvim, vairs nav vietas pārpratumiem vai kļūdām. Katrs atbalsta pārstāvis precīzi zina, kurš pieteikums ir jāatrisina.
Palīdzības dienests arī nodrošina, ka aģenti ievēro SLA prasības un pienākumus pret VIP klientiem. Papildu līdzekļi, piemēram, poga “Prioritāte”, veic kārtējās sistēmas pārbaudes fona režīmā. Ja tiek atklāti pieteikumi no VIP klientiem, poga “Prioritāte” informē aģentus, lai viņi var reaģēt savlaicīgi.
Klientu neapmierinātība
Palīdzības dienesti uzlabo klientu apmierinātību, jo tie saīsina pieteikumu atrisināšanas laiku. Tie arī uzlabo pakalpojumu līmeni, ko saņem klienti.
Palīdzības dienesti parasti ir integrēti CRM sistēmās vai tiem CRM ir iebūvēts. CRM nodrošina atbalsta pārstāvjus ar nepieciešamo informāciju, lai sniegtu zinošas un personalizētas atbildes uz klientu vaicājumiem.
Pamestie grozi
Palīdzības dienesta risinājumi palīdz samazināt pamesto grozu cenas. Kad klienti iepērkas, viņiem rodas jautājumi par produktu, piegādi utt.
Ja klients nevar atrast nepieciešamo informāciju jūsu vietnē, viņš, visticamāk, meklēs alternatīvas. Tomēr, ja klientiem ir piekļuve tiešsaistes tērzēšanai, viņi var saņemt palīdzību reāllaikā.
Nepietiekoša saziņa
Tās tiešsaistes tērzēšanas funkcionalitāte var palīdzēt jūsu klientiem pieņemt lēmumu par pirkuma veikšanu. Proaktīvi tērzēšanas ielūgumi, kas aicina pircējus tērzēt, ir lieliski piemēroti reklāmguvumu līmeņa uzlabošanai.
Tos varat stratēģiski izvietot dažādās savas tīmekļa vietnes lapās, piemēram, cenu lapā vai biežāk uzdoto jautājumu lapā.
Palīdzības dienesta izmantošanas priekšrocības
Palīdzības dienesta izmantošana ir noderīga ikvienam uzņēmumam. Tālāk ir norādīts, kas notiks, ja izmantosit labu palīdzības dienestu.
Klientu apmierinātības uzlabošanās
Klientu apmierinātība ir saistīta ar pārdošanu, ieņēmumiem, klientu piesaisti un noturēšanu. Kāpēc? Jo, ja klienti ir apmierināti ar jūsu produktiem un pakalpojumiem, viņiem ir iemesls turpināt ar jums sadarboties.
Great customer service doesn't mean that the customer is always right, it means that the customer is always honored.
Uzlabota piesaiste
Palīdzības dienesta izmantošana uzlabo klientu iesaisti, jo atvieglo saziņu ar klientiem. Sociālo mediju integrācija ļauj aģentiem sazināties ar klientiem, izmantojot viņu palīdzības dienesta informācijas paneļus.
Viņi var veidot sociālo mediju ziņas, atbildēt uz klientu komentāriem un privātām ziņām. Aģenti var arī sekot noteiktiem atslēgvārdiem, lai zinātu, kas tiek runāts par viņu uzņēmumu tiešsaistē.
Tas ļauj viņiem vajadzības gadījumā sazināties ar klientiem. Piemēram, ja klientam ir negatīva pieredze ar jūsu pakalpojumu, aģenti var censties to uzlabot, pirms situācija kļūst bezcerīga.
Uzlabota noturība
Klientu noturēšana ir saistīta ar to, lai jūsu klienti būtu uzticami jūsu zīmolam. Kā to paveikt? Vienkāršākais veids ir samazināt klientiem veicamo piepūli.
Palīdzības dienests samazina klientu pūles, jo tas ļauj klientiem sazināties ar jūsu uzņēmumu no visiem iespējamajiem kanāliem. Būtībā jūsu klientiem nav jāpiepūlas, lai atrastu veidu, kā ar jums sazināties un saņemt atbildi.
Palielina pārdošanu/ieņēmumus
Pēc Forbes teiktā, uzņēmumi, kas pārorientējās uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, uzlaboja pārdošanu.
Palīdzības dienests uzlabo pārdošanu un ieņēmumus, jo tie uzlabo klientu apkalpošanu un klientu apmierinātību. Klientiem patīk, ka pret viņiem izturas kā pret vērtīgiem klientiem. Nav labāka veida, kā to izdarīt, kā ātri, personalizēti un zinoši atbildēt uz jautājumiem.
Neatkarīgi no tā, kuru kanālu klienti izmanto, lai ar jums sazinātos, pakalpojuma lietošanas pieredzei jābūt līdzīgai.
Uzlabota aģenta produktivitāte
Palīdzības dienesta sistēmas var izmantot, lai automatizētu ikdienišķus un atkārtojošos uzdevumus. Automatizējot vienkāršos uzdevumus, jūsu aģenti var pievērsties sarežģītākiem jautājumiem un katru nedēļu ietaupīt līdz pat 15 darba stundām.
Piemēram, palīdzības dienests var nosūtīt automatizētus klientu apmierinātības e-pasta ziņojumus pēc katras klienta mijiedarbības. Viņi var veikt arī citus automatizācijas uzdevumus. Lai ietaupītu laiku, aģenti var izmantot gatavās atbildes vai masu darbības.
Palīdzības dienesta sistēmas uzlabo arī aģentu produktivitāti, jo tās mazāk sašķeļ uzmanību. Tā kā aģentiem nav jāuzrauga vairākas ierīces un konti, iespējas zaudēt uzmanību ir mazākas.
Turklāt aģentiem nav jāvēršas pie saviem kolēģiem, izmantojot trešās puses programmas, ja viņiem ir nepieciešama palīdzība. Uzlabots palīdzības dienests atbalsta iekšējos čatus un zvanus. Šie līdzekļi ietaupa jūsu aģentiem daudz laika. Bez tiem aģentiem būtu jātērē laiks, atverot trešās puses aplikācijas un atceroties savu pieteikšanās lietotājvārdu un paroli.
LiveAgent uzlabotā palīdzības dienesta programmatūra piedāvā visaptverošu informācijas paneli, kas uzlabo sadarbības produktivitāti un kalpo kā lieliska Gmail vai Outlook alternatīva saziņas pārvaldībai.
Samazina stresu un izdegšanu
Klientu atbalsta aģenti augstu novērtē palīdzības dienestu, jo tas novērš izdegšanu un mazina stresu. Palīdzības dienests saglabā visu svarīgo informāciju par klientiem (kontaktinformāciju, pirkumus, vaicājumus). Kad aģents saņem vaicājumu, viņš var apskatīt informāciju un sniegt zinošu atbildi. Viņš var arī labot klienta informāciju, atrodoties ceļā, un veikt iekšējas piezīmes.
Tas ir lieliski, jo aģentiem nebūs jāatceras sīka informācija par katru klientu mijiedarbību, lai nodrošinātu labu apkalpošanu.
Palīdzības dienests sastāv no koplietošanas e-pasta iesūtnes, kas ir pieejama visiem atbalsta aģentiem. Tas ļauj aģentiem pieteikumus risināt vienlaikus. Ja viens aģents netiek galā, šo pieteikumu var pārņemt otrs. Aģenti var arī čattot vai zvanīt programmatūrā, lai saņemtu padomu viens no otra.
Uzlabotajiem palīdzības dienestiem ir spēlēšanas funkcijas, kas arī novērš izdegšanu un stresu. Gamification padara klientu atbalstu par spēli, laika gaitā piešķirot aģentiem līmeņus, nozīmītes un atlīdzības.
Aģenti var sacensties kā individuāli, tā arī kā komandas (nodaļas) un veidot iknedēļas atskaites. Tas veicina veselīgu konkurenci un vienlaikus uzlabo ražīgumu.
Pateicoties šīm funkcijām, aģenti var dalīt kopīgos pienākumus un mērķus. Viņi nejutīsies vientuļi un nebūs pārpludināti ar ienākošajiem klientu vaicājumiem.
Sniedz rūpīgu pārskatu par klientu atbalsta darbu
Palīdzības dienesti sniedz pilnīgu pārskatu par jūsu klientu apkalpošanu. Izmantojot iebūvētās datu analīzes un pārskatu funkcijas, varat skatīt lietojuma statistiku un pārraudzīt pakalpojumu, ko saņem jūsu klienti.
Būtībā ziņošanas līdzekļi ļauj noteikt uzlabojumu jomas. Piemēram, ja redzat, ka lielākā daļa jūsu klientu vaicājumu ir no tiešsaistes tērzēšanas, varat atkārtoti piešķirt vairāk aģentu tiešsaistes tērzēšanas atbalstam. Tas dos jums optimālus rezultātus.
Ietaupa naudu
Atsijā nevajadzīgus rīkus
Izmantojot uzlaboto palīdzības dienesta sistēmu, varat ietaupīt daudz naudas. Parasti uzņēmumi apvieno un sinhronizē dažādus rīkus un programmatūru, lai katru dienu varētu piekļūt visām nepieciešamajām funkcijām.
Piemēram, tie varbūt izmanto vienu rīku sociālo mediju apkalpei, vienu tiešsaistes čatam un vēl kādu – iekšējai saziņai. Tomēr vairāku rīku izmantošana var izrādīties diezgan dārga, neproduktīva un nedroša.
Universāla, “Viss vienā” palīdzības dienesta izmantošana jūsu uzņēmumam būs ekonomiskāka un arī efektīvāka.
Aģenti nezaudē laiku, piesakoties un izmantojot dažādos rīkus. Turklāt, netiks sadalīta to uzmanība, uzraugot dažādas platformas. Piemēram, izmantojot palīdzības dienesta programmatūru, aģenti nenovērsīs uzmanību no Facebook vai Instagram plūsmām.
Izmantojot vairākus rīkus, kur jākoplieto sistēmas pieteikšanās akreditācijas dati vienlaikus dažādiem darbiniekiem, jūs esat pakļauts uzlaušanas un datu noplūdes riskam. Tas var kaitēt jūsu uzņēmumam uzticamības un ieņēmumu ziņā. Tādējādi ir ideāli izmantot vienu palīdzības dienesta rīku. Jūsu aģentiem nav jāatceras vairāk par vienu lietotājvārdu un paroli.
Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka strādājot ar daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūru var paveikt vairāk. Aģenta laika taupīšana ir viena no labākajām lietām, ko varat darīt, lai samazinātu izdevumus.
Piesaistes izmaksas pret noturēšanas izmaksām
Palīdzības dienesti uzlabo klientu apkalpošanu, piesaisti un lojalitāti, tādējādi saglabājot zemas klientu piesaistes izmaksas. Patiesībā labam palīdzības dienestam ir iespēja katru mēnesi jums ietaupīt tūkstošiem mārketinga dolāru.
Ņemot vērā to, ka klienta piesaiste ir 5-25 reizes dārgāka par klienta noturēšanu, te nav divu domu. Palīdzības dienesta programmatūras izmantošana, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu, ir labākais veids, kā saglabāt klientu uzticību jūsu zīmolam.
Palīdzības dienesta paraugprakses
Uzlabojiet klientu apkalpošanu…
Ar pieteikumu organizēšanu un pārvaldību
Lielākā daļa uzņēmumu sāk izmantot palīdzības dienestus, cerot uzlabot klientu apkalpošanu. Kāpēc? Pieteikumu pārvaldība kļūst vieglāka, un klientiem ir vairāk kanālu, caur kuriem sazināties.
Uzlabotās palīdzības dienesta funkcijas kārto pieteikumus atbilstoši svarīgumam, SLA vai saņemšanas laikam. Tādējādi ikviens aģents zin, kurš pieteikums jārisina vispirms.
Katrs pieteikums tiek piešķirts atbilstošākajam aģentam, padarot atbildību un uzdevumu sadali viegli izsekojamu.
Gan atbildība par pieteikumiem, gan pieteikumu organizēšana palīdz uzlabot klientu pieredzi, jo novērš jebkādas neskaidrības vai vilcināšanos saistībā ar pieteikumu risināšanu.
Un vairāk saziņas iespējas!
Kontaktējoties ar klientu atbalstu, dažādi klienti izvēlas dažādas priekšrocības. Ne visiem klientiem patīk rakstīt e-pastus, un ne visiem klientiem patīk runāt pa tālruni. Kāds ir risinājums?
Daudzkanālu palīdzības dienests. Tas apvieno visus atšķirīgos klientu tipus! Jo vairāk kanālu, kas tiek atbalstīti, jo labāk. Parasti daudzkanālu palīdzības dienests ietver iebūvētu zvanu centru, iebūvētu tiešsaistes čata logrīku, atbalsta sociālo mediju integrāciju, kā arī e-pasta pieteikumu izveidi.
Attīstītāki palīdzības dienesti nodrošina arī zināšanu bāzi un klientu portālu integrāciju.
Palieliniet atbildes ātrumu
Klienti ir nepacietīgi un vēlas, lai viņu problēmas tiktu atrisinātas pēc iespējas ātrāk. Vidējais klients sagaida pirmo atbildi uz savu vaicājumu:
- Sociālajos medijos 1 stundas laikā
- Tiešsaistes čatā 2 minūtēs 40 sekundēs
- Zvanu centrā starp 20 sekundēm un 5 minūtēm
- Epastā starp 15 minūtēm un 1 stundu
Ja paļausieties uz manuālu ierīču un kontu pārraudzību, jums ir problēmas. Šo atbildes ātrumu ir gandrīz neiespējami sasniegt bez palīdzības dienesta, kas informē katru reizi, kad saņemat jaunu pieprasījumu.
Nepārliecinājām? Iepazīstieties ar Martinus apskatu, kur mēs uzlabojām atbildes laiku par 26%.
Samaziniet pieteikumu noslodzi
Palīdzības dienesti samazina biļešu apjomu, izmantojot pašapkalpošanās iespējas. Pašapkalpošanās iespējas ir zināmas arī kā zināšanu bāzes un klientu portāli. Tie ir pieejami 24/7, 365, pat brīvdienās un ārpus darba laika. Zināšanu bāzēs ir ietverti pamācību raksti, FAQ, forumi un ieteikumu lodziņi.
Ja klienti pašapkalpošanās sadaļā nevar atrast nepieciešamo, viņi var nosūtīt pieteikumu tieši klienta portālā un pat izsekot tā atrisināšanas statusam.
Tas ne tikai samazina pieteikumu noslodzi, bet arī palielina klientu apmierinātību. Daudzi klienti dod priekšroku pašapkalpošanās iespējām iepretim reāllaika komunikācijai.
Patiesībā vairāk nekā 64% klientu labprātāk meklē atbildes uz saviem jautājumiem, nesazinoties ar klientu apkalpošanas centru. Tādējādi šāda veida pakalpojuma sniegšana uzlabo klientu apmierinātību un tā, savukārt, pārdošanu.
Tas arī samazina darbības izmaksas, jo aģentiem nebūs jārisina papildu pieteikumi, kurus varētu viegli atrisināt, vienkārši aplūkojot BUJ sadaļu.
Kā izvēlēties palīdzības dienestu
Pierakstiet savas prasības
Ja domājat veidot palīdzības dienestu, ir svarīgi apsvērt, ko vēlaties no tā iegūt. Daži uzņēmumi vēlas palīdzības dienestu pieteikumu pārvaldības funkcionalitātes dēļ. Citi vēlas progresīvākus līdzekļus, piemēram, automatizāciju, tiešsaistes čatu, datu analīzi utt.
Tā nu pirmais solis ir pierakstīt savas prasības.
Izpēte
Kad esat tās pierakstījis, ir laiks veikt pētījumus. Iesakām salīdzināt dažādas palīdzības dienestu sistēmas, pamatojoties uz funkcionalitāti, draudzīgumu lietotājam un cenu. To var izdarīt, izmantojot autoritatīvus atsauksmju portālus, piemēram, G2, Trustpilot, Capterra, GetApp un Software Advice.
Pārskatot klientu atsauksmes šajos atsauksmju portālos, varat izvēlēties jums piemērotāko palīdzības dienestu.
Piesakieties bezmaksas izmēģinājumam
Kad esat izdomājis, kurus palīdzības dienestus vēlaties izmēģināt reģistrējieties bezmaksas izmēģinājumam. Kad bezmaksas izmēģinājums ir uzstādīts un darbojas, izmēģiniet pēc iespējas vairāk dažādu funkciju. Eksperimentējiet ar šīm funkcijām un savienojiet e-pastu, tālruņa numuru un sociālo tīklu kontus.
Ja jūsu bezmaksas izmēģinājuma termiņš beidzas, pirms jums ir izveidojies savs viedoklis, pieprasiet bezmaksas izmēģinājuma darbības pagarinājumu. Vairums uzņēmumu labprāt to pagarinās, cerot iegūt jūs kā klientu.
Pieprasiet demonstrāciju
Kad esat izlēmis, kuru palīdzības dienestu vēlaties izmantot, ir pienācis laiks sazināties ar uzņēmumu. Sazinieties ar uzņēmumu, lai pieprasītu demonstrāciju, un pierakstiet, cik vienkāršs ir pasūtīšanas process. Vai pārdevēji spēj un vēlas sniegt jums demonstrāciju, cik drīz vien iespējams? Vai viņi ātri var atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem?
Ir svarīgi ņemt vērā šīs lietas, jo jūs mijiedarbojaties ar uzņēmumu. Tas var sniegt vispārīgu priekšstatu par to, kā klientu apkalpošana notiks, kad būsit maksājošs klients. Ja redzat, ka kopumā pasūtīšānas process nav vienkāršs (sazināties ar uzņēmumu ir grūti, jūsu zvanu pārvirza no viena darbinieka pie otra, tirdzniecības pārstāvim nav laika sarunai ar jums), jums jāmeklē alternatīva.
Sagatavojiet jautājumus
Kad esat pasūtījis demonstrāciju, ir pienācis laiks sagatavot to jautājumu sarakstu, kas uzdodami pārdošanas pārstāvim. Sagatavojiet arī to problēmu sarakstu, kuras vēlaties atrisināt izmantojot palīdzības dienesta sistēmu.
Jautājumu un prasību saraksta izveide, ko sauc arī par priekšlikuma pieprasījumu, palīdzēs jums atlasīt pareizo palīdzības dienesta piegādātāju.
Kad demonstrācija ir sākusies, varat uzdot visus jums svarīgos jautājumus un redzēt, kā tirdzniecības pārstāvis uz tiem atbild.
Varat arī lūgt tirdzniecības pārstāvim parādīt, kā citi uzņēmumi ir risinājuši tādas problēmas, kas līdzīgas jūsu problēmām, izmantojot šo palīdzības dienesta sistēmu. Ja esat apmierināts ar to, ko redzat un dzirdat, ir pienācis laiks pāriet uz nākamo soli.
Lai gan lielākā daļa SaaS produktu cenas tiek uzrādītas balstoties uz mēnešiem, nekad nav par skādi paprasīt atlaidi. Dažreiz uzņēmumi varēs piemest kādu bezmaksas aģenta pozīciju vai iedot jums atlaidi apmaiņā pret atsauksmi kādā atsauksmju vietnē. Pēc vienošanās vienīgais, kas jāizdara, ir jāsamaksā un jāsāk darbs.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the #1 rated and most reviewed helpdesk software for small and medium sized businesses.
Frequently Asked Questions
What is helpdesk?
Helpdesk is a tool supporting the organization of communication with clients. Thanks to this, your company can respond to customer needs faster and more effectively. This allows us to guarantee the customer the best possible experience.
Is helpdesk offline or online?
Helpdesk is online help. Here, the client receives an answer via the Internet from the agent. However, it is possible for the helpdesk to work over the phone as well. The best possible solution is to use software that combines these functions and allows customers to communicate in a variety of ways.
Can you add helpdesk in LiveAgent?
At LiveAgent, you have the option of having a helpdesk in your customer service. This option allows you to improve customer service, so that customers can receive help quickly and efficiently.
What is IT helpdesk?
An IT helpdesk is a department inside an organization that is responsible for answering the technical questions of its users. The questions and their answers are usually received by social media, e-mail, phone, website contact forms, or live chat.
How to send tickets to a helpdesk?
Tickets are automatically pushed into a helpdesk, regardless of the communication channel you use. So if you want to contact a business through their helpdesk, you can do so by contacting them via email, live chat, customer portal, a phone call, or even social media.
How to use helpdesk?
The first step to using a helpdesk system is to connect your communication channels. From there, all incoming queries will be pushed inside your helpdesk in the form of a ticket. You can start replying to each query from your dashboard right away.
What does a helpdesk person do?
A helpdesk agent resolves customer queries. They can chat with customers on the phone, or through live chat. Helpdesk agents can also answer emails and social media messages. Their main goal is to help customers get the necessary information they need or provide them with a fix.
How can I improve my helpdesk support?
If you want to improve your helpdesk support focus on personalization. Make each customer feel valued. Call them by their name and know what problems they were trying to solve the last time they contacted you. Focus on active listening, and repeat what the customer said to you to ensure you understood them. Offer creative solutions to their problems, and go the extra mile.
What to know for a helpdesk job?
A helpdesk agent needs to have great communication skills, both written and oral. They need to be good at active listening and need to be able to multitask. Helpdesk agents need to be able to type 60-75 WPM (words per minute) and are often required to be multilingual. Helpdesk agents also need to know the ins and outs of the product they’re selling as well as internal company procedures.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kas ir palīdzības čats un kā tas var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu, apmeklējiet Palīdzības čats. Tur jūs varat atrast bieži uzdoto jautājumu sadaļu, kas var atbildēt uz jūsu jautājumiem par palīdzības čata izmantošanu.
Lai dziļāk izprastu ITIL un tā lomu klientu atbalstā, ieskatieties ITIL. Šī lapa sniegs jums skaidrojumu par ITIL un piedāvā arī video, kas var palīdzēt jums saprast, kā uzlabot klientu apkalpošanu.
Palīdzības dienesta programmatūra
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.
Palīdzības dienesta aprīkojums
Atklājiet, kāds aprīkojums ir nepieciešams efektīvai palīdzības dienesta izveidei un darbībai. Uzziniet par datoru un austiņu nozīmi, ātrdarbīga interneta pieslēguma nepieciešamību un veiktspējas uzlabošanas rīkiem. Pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām, kas nodrošina daudzkanālu klientu apkalpošanu un uzlabo lietotāju pieredzi.
Palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Izmantojiet palīdzības dienesta kvalitātes nodrošināšanas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un kontaktu centra veiktspēju. Saņemiet padomus par labāku saziņu, empātiju un risinājumu piedāvāšanu, lai nodrošinātu spožu klientu apkalpošanu. Skatiet vairāk mūsu mājaslapā!
Pieteikumu apstrādes programmatūra
Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.