Kas ir palīdzības dienesta programmatūra?
Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem. Tā ir tiešsaistes platforma, kur aģenti var atrisināt klientu problēmas.
Palīdzības dienesta programmatūrā katrs izvirzītais jautājums tiek pārvērsts par pieteikumu. Šie pieteikumi nesatur nekādu informāciju par klientu, tikai par viņu problēmu. Tas var izraisīt pieteikumu dublēšanos un klientu neapmierinātību.
Palīdzības dienesta programmatūra sniedz daudz priekšrocību gan aģentiem, gan klientiem. Aģenti pieteikumus var piešķirt, noteikt tiem prioritātes un iedalīt kategorijās, kā arī vienkārši kārtot atrisinātos un neatrisinātos pieteikumus. Klientu portāls sniedz klientiem zināšanu bāzi un kopienas forumu, kur viņi arī var atrast risinājumus savām problēmām.
Frequently Asked Questions
Kā jūs aprakstītu palīdzības dienesta programmatūru?
Atbalsta programmatūra ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas darbību. Pateicoties tai, jums ir iespēja integrēt visus aģentus vienotā vidē, ar piekļuvi e-pastam, tiešsaistes čatiem, zvaniem, kontaktformām, kā arī klientu datiem, kontaktu vēsturei un atskaitēm.
Kādas ir nepieciešamās palīdzības dienesta programmatūras funkcijas?
Nepieciešamās tehniskā atbalsta programmatūras funkcijas ietver piekļuvi visiem saziņas kanāliem, piemēram, e-pastam, sociālajiem medijiem, tiešsaistes čatam un zvanu centram, intuitīvu saskarni, iespēju integrācijai ar citiem rīkiem un sadarbības iespējas ar citiem aģentiem. Protams, programmatūra ir jāapkalpo lieliskā līmenī.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru?
Liveagent piedāvā tehniskā atbalsta programmatūru. Programmatūrā ir iekļautas visas iespējas, kas nepieciešamas, lai klientu apkalpošanas nodaļu uzturētu visaugstākajā līmenī. Tā nodrošina ne tikai daudzkanālu funkcionalitāti, bet arī piekļuvi atskaitēm un aktivitāšu vēsturei. Tajā ietilpst arī neskaitāmi papildlīdzekļi, kas var uzlabot komandas darbu.
Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par palīdzības dienesta programmatūras iespējām, noteikti apmeklējiet palīdzības dienesta iekšējās programmatūras lapu. Tā sniedz detalizētu skaidrojumu par tās funkcionalitāti un priekšrocībām.
Lai uzzinātu vairāk par dažādām iespējām, ko piedāvā palīdzības dienesta programmatūra, apmeklējiet lapu par 15 labākajām palīdzības dienesta programmatūrām 2024. gadam. Šajā lapā atradīsiet salīdzinājumus un ieteikumus, kā visefektīvāk izmantot šīs tehnoloģijas jūsu uzņēmumā.
Ja jūsu interesēs ir pieteikumu apstrādes optimizēšana, iesakām izlasīt pieteikumu apstrādes programmatūras lapu. Tajā ir izklāstīts, kā šī programmatūra var uzlabot klientu apmierinātību un veicināt efektivitāti jūsu komandā.