Kas ir palīdzības centra analīze?
Skatiet noderīgus palīdzības centra statistikas datus, izmantojot analīzes funkciju. Pēdējo 30 dienu laikā varat pārraudzīt darbību zināšanu bāzē un kopienā un pārskatīt meklētos atslēgvārdus. Tāpat jums tiek sagatvots jauno rakstu un jautājumu , viedokļu, balsojumu, abonementu un komentāru skaits.
Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības centra analīze?
Palīdzības centra analīze ir noderīgi dati analīzei un atskaitēm par jūsu palīdzības centra darbību. Tie ļauj pārraudzīt klientu un aģentu aktivitātes. Pateicoties tiem, esiet lietas kursā par to, kas strādā un kas nestrādā uzņēmuma klientu apkalpošanā.
Kā darbojas palīdzības centra analīze?
Tā apkopo detalizētus datus par klientu apkalpošanas nodaļas darbu. Varat uzzināt, cik efektīvi ir aģenti, ar cik pieprasījumiem viņi tiek galā stundas vai dienas laikā. Varat arī salīdzināt pašreizējos datus ar vēsturiskajiem datiem, kas var palīdzēt novērtēt, vai pakalpojums darbojas labi, labāk vai varbūt kāda iemesla dēļ - sliktāk . Tā ļauj arī izveidot atskaites, apkopojot noteiktu komandas aktivitāšu periodu.
Vai LiveAgent varat atrast palīdzības centra analīzi?
Liveagent nodrošina palīdzības centra analīzi. Pateicoties tai, var pārraudzīt aktivitātes zināšanu bāzē, analizēt kopienas, skatīt meklētos atslēgvārdus pēdējo 30 dienu laikā. Turklāt jums ir pieejams jauno rakstu, jautājumu, balsojumu, abonementu un komentāru skaits.
Ja vēlaties padziļināti izprast, kā darbojas palīdzības dienesta portāls, noteikti apskatiet šo rakstu. Tas sniegs detalizētu skaidrojumu par portāla funkcijām un to, kā tas var uzlabot klientu apkalpošanu.
Ja jūs interesē, kādas ir labākās klientu apkalpošanas programmatūras 2024. gadā, šis raksts būs lieliska nākamā lasāmviela. Uzziniet, kā izvēlēties piemērotāko rīku, lai optimizētu savu klientu atbalsta sistēmu.
Apsveriet iespēju izpētīt sociālo mediju palīdzības dienesta funkcijas, lai uzlabotu savu klātbūtni tiešsaistē. Šajā rakstā atradīsiet padomus un trikus, kā efektīvi izmantot sociālos medijus klientu apkalpošanai.
Ja vēlaties atrast viedus veidus, kā uzlabot savu dienesta darbplūsmu, iepazīstieties ar palīdzības dienesta sagatavēm. Šis raksts piedāvā dažādas atbilžu sagataves, kas var palīdzēt ātrāk reaģēt uz klientu pieprasījumiem.
Atklājiet zvanu centra pārraugu lomu un kā viņi nodrošina augstu klientu apkalpošanas kvalitāti, pārvar intensīvas darba slodzes un risina konfliktus. Uzziniet, kā LiveAgent rīki var palīdzēt veiksmīgi vadīt klientu atbalsta centru un uzlabot pārvaldības prasmes. Izmēģiniet bezmaksas, bez saistībām!
Palīdzības dienesta aprīkojums
Atklājiet, kāds aprīkojums ir nepieciešams efektīvai palīdzības dienesta izveidei un darbībai. Uzziniet par datoru un austiņu nozīmi, ātrdarbīga interneta pieslēguma nepieciešamību un veiktspējas uzlabošanas rīkiem. Pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām, kas nodrošina daudzkanālu klientu apkalpošanu un uzlabo lietotāju pieredzi.
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!