Kas ir neierobežots aģents?
Neierobežots aģents ir aģenta loma, kas aģentam nodrošina pilnīgu piekļuvi visiem pieteikumiem. Viņi spēj pārvaldīt visu bez jebkādiem ierobežojumiem, jo viņi neaprobežojas tikai ar noteiktu grupu vai organizāciju. LiveAgent to sauc par administratoru. Administrators var pārvaldīt visu un arī konfigurēt sistēmu.
Frequently Asked Questions
Kā jūs aprakstītu neierobežotu aģentu?
Neierobežots aģents ir aģents, kuram ir piekļuve visiem pieteikumiem, kas pieejami klientu apkalpošanas programmatūrā. Tas nozīmē, ka aģents var piekļūt visiem pieteikumiem. Taču iespējams paslēpt kādas konkrētas pieteikumu grupas.
Kādas tiesības ir neierobežotam aģentam?
Neierobežotam aģentam ir pieeja visiem pieteikumiem, t.i., nav nekādu ierobežojumu. Šādi aģenti ir īpaši noderīgi, veidojot trigerus.
Vai jūs varat uzstādīt neierobežotu aģentu LiveAgent?
Neierobežots aģents ir pieejams LiveAgent. Šī loma tiek realizēta ar administratora nosaukumu. Administrators, cita starpā, var pārvaldīt visus pieteikumus, kā arī konfigurēt sistēmu. Nav noteikti nekādi ierobežojumi konkrētai pieteikumu grupai.
Ja esi ieinteresēts uzzināt vairāk par palīdzības dienesta portālu, apmeklē mūsu lapu par Palīdzības dienesta portālu. Tur tu atradīsi svarīgu informāciju, kas palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanu.
Lai pilnveidotu savas zināšanas par sociālo mediju atbildēm, iesakām izlasīt par Vispārēju atbilžu sagataves. Šī resursa izmantošana var būtiski uzlabot klientu apkalpošanas efektivitāti.
Ja vēlies paplašināt zināšanas par iekšējo zināšanu bāzi, apmeklē mūsu lapu par Iekšējo zināšanu bāzi. Šeit tu vari uzzināt, kā efektīvi dalīties ar informāciju un kārtot to savā uzņēmumā.
Lai saprastu, kas ir platforma kā pakalpojums (PaaS), iesakām izlasīt mūsu skaidrojumu par Platforma kā Pakalpojums. Šī informācija palīdzēs izprast, kā PaaS risinājumi var uzlabot tavu uzņēmumu.
Ja vēlies uzzināt vairāk par dažādiem paplašinājumiem, apmeklē mūsu lapu par Paplašinājumi. Šī tēma var sniegt jaunas iespējas klientu apkalpošanas uzlabošanai.
Interesē integrācijas iespējas? Tad noteikti apmeklē mūsu lapu par Integrācija. Šī informācija palīdzēs saprast, kā optimizēt darba procesus un uzlabot klientu pieredzi.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.