Kas ir metrikas?
Metrikas, ko sauc arī par Pārskatiem, ir dažāda veida mērījumi, kas jums var noderēt, lai redzētu uzņēmuma pašreizējo stāvokli. Ir 3 galvenās metriku kategorijas: laika metrikas, centienu metrikas un aģenta aktivitāšu metrikas.
Metrikas, kuru pamatā ir laiks, nodrošina tādus datus, kā piemēram, pirmās atbildes laiku, pieprasītāja gaidīšanas laiku vai pilnīga atrisinājuma laiku. Centienu rādītāji ietver atbilžu skaitu, atkārtoti atvērtus vai atkārtoti piešķirtus pieteikumus un aģenta darbības metrikas attiecas uz tiešsaistes laiku, pieejamību un atrisinātajiem pieteikumiem. Varat arī izveidot pielāgotas metrikas, lai sekotu jums interesējošākajiem datiem.
Metrikas var palīdzēt pārraudzīt jūsu kontaktu centra produktivitāti un sekot jūsu darbinieku darba stundām. Šī procesa mērķis ir izprast jūsu kontaktu centra darbību un uzlabot visas jomas, kas nedarbojas kā nākas.
Uzzināk vairāk par Metrikām programmā LiveAgent.
Noskatīties, kāpēc metrikas ir svarīgas
Ar metrikām apzīmē kvantitatīvus mērījumus vai rādītājus, kas tiek izmantoti, lai novērtētu kaut kā veiktspēju, progresu vai efektivitāti dažādos kontekstos, tostarp gan personīgajos, gan uzņēmuma. Tie nodrošina objektīvus datus, kas ļauj veikt salīdzinājumu, analīzi un novērtējumu. Metrikas spēlē būtisku lomu izpratnē un veiktspējas līmeņu kontrolē, identificējot tendences, pieņemot informētus lēmumus un veicinot uzlabojumus. Gan dzīvē, gan uzņēmējdarbībā metrikas kalpo kā vērtīgi rīki, lai novērtētu panākumus, mērītu izaugsmi un uzraudzītu mērķu sasniegšanu.
Frequently Asked Questions
Kas ir Metrikas?
Metrikas ir kvantifikācijas mērvienība. Tās izmanto, lai novērtētu, salīdzinātu un sekotu veiktspējai vai produktivitātei. Tā ir metriku grupa, ko vadība un analītiķi regulāri pārskata, lai saglabātu sasniegumu, viedokļa un biznesa stratēģiju reitingus.
Kādas ir visizplatītākās klientu atbalsta Metrikas?
Visizplatītākās klientu apkalpošanas metrikas ir Pieteikumu Apjoms, kas ir paziņojumu skaits, kas apzīmē kopējo zvanu skaitu palīdzības jomā. Nākamās ir Vidējais Problēmu Risināšanas Laiks, Vidējais Atbildes Laiks, Vidējais Pirmās Atbildes Laiks, Klienta Apmierinātības Rādītājs un Vidējais Klientu Apkalpošanas Laiks.
Kādas metrikas jūs varat izmērīt LiveAgent?
LiveAgent var izmērīt klientus un aģentu darbu. Runājot par klientiem, varat novērtēt, citastarpā, Neto Veicinātāja Rādītāju, Klientu Apmierinātības Indeksu, Klientu Centienu Rādītāju, Iekšējo Kvalitātes Rādītāju, Klientu Iesaistes Līmeni, Klientu Neapmierinātības Rādītājs, Klientu Noturēšanas Līmenis, Ieteikumu Līmenis. Kad runa ir par aģentiem, mēs, starp citu, varam izmērīt pieteikumu apjomu, kontaktu skaitu, pakalpojumu līmeni un pieteikumu apstrādes kavējumus.
Ja vēlaties padziļināti izprast, kā efektīvi mērīt zvanu centra darbību, noteikti apskatiet būtiskākās zvanu centra nozares standartu metrikas. Šis raksts piedāvā 12 svarīgākos rādītājus, kas palīdzēs uzlabot jūsu zvanu centra sniegumu.
Lai uzzinātu vairāk par to, kā efektīvi pārvaldīt savu zvanu centru, iesakām izlasīt rakstu par zvanu centra pārvaldību. Šajā vadlīnijā atradīsiet padomus un viltības, kas palīdzēs efektīvi plānot aģentu darbu un motivēt viņus uz labākiem rezultātiem.
Ja interesē, kā uzlabot klientu apkalpošanu un izmantot modernu programmatūru, apskatiet informāciju par klientu monitoringa programmatūru. Šeit jūs iegūsiet ieskatu, kā pārraudzīt mājaslapas apmeklētāju uzvedību un uzlabot klientu iesaisti.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.