Kas ir maksa par kontaktu?
It is one of the most important key performance indicators (KPI) in call center environments. It plays a key part in the cost-benefit analysis. Cost per contact measures how much does each interaction with the customer cost.
Visas zvanu centra darbības, piemēram, tālruņa pacelšana vai e-pasta sūtīšana, atspoguļojas kontaktu centra izmaksās. Tas ietver arī budžeta rezervēšanu jūsu darbinieku algām, uzņēmuma tehnoloģiju izmaksām, kā arī maksājumus par jebkuru nepieciešamo programmatūru.
Maksas par kontaktu KPI ir saistīts ar vidējo apstrādes laiku (AHT), atbildes laiku un maksu par zvanu metrikām. Tas ir saistīts arī ar klientu apmierinātības rādītāju un klientu apkalpošanas kvalitāti.
Kā aprēķināt maksu par kontaktu?
Ir diezgan vienkārši aprēķināt maksu par kontaktu jūsu zvanu centrā. Zvanu centra kopējās izmaksas ir jādala ar klientu kontaktu skaitu noteiktā laika periodā (nedēļā, mēnesī, ceturksnī utt.).
Izmaksu aprēķina pamatformula ir šāda:
Maksa par kontaktu = Kopējās zvanu centra izmaksas / Klientu kontaktu skaits
Klienta kontakts ietver dažādus veidus, kā sazināties ar klientiem. Tie varētu būt zvani klientiem, e-pasti, sociālo mediju pieminējumi utt., un to visu kombinācija. Noteikti definējiet šo mainīgo, izmantojot maksas par kontaktu formulu.
Ir svarīgi atcerēties arī to, ka citi faktori, piemēram, aģentu ražīgums, algu līmenis un pamatcēloņu likvidēšana, var būtiski ietekmēt jūsu maksu par kontaktu.
Kā samazināt maksu par kontaktu?
Ir dažas iespējas, kā samazināt maksu par kontaktu. Jums jāatceras, ka, lai gan varat samazināt savu rīcības budžetu, jūsu nodrošinātajai klientu apkalpošanas kvalitātei nekad nevajadzētu samazināties.
Tālāk ir sniegti daži padomi, kā samazināt maksu par kontaktu zvanu centrā
- interactive voice response (IVR) – It can help your agents with the caller verification process, handling unresponsive callers, etc.
- callback feature – It allows your clients to choose whether they want your agents to call them later, once they are available.
- ACD routing – You can configure how the calls are routed to the center agents based on pre-defined rules.
- self-service option – This empowers your customers to resolve their issues on their own.
- call center software – Make sure you use integrated call center software. It not only allows you to streamline your customer interactions, but it is also more budget-friendly. One of these affordable cloud-based services is, for example, LiveAgent call center software.
Reduce your costs
LiveAgent offers wide range of call center features that can improve quality of your call center services and also reduce costs. Curious to see for yourself?
Watch a video about the cost per contact
Cost per contact is a term used to describe the cost of customer support when calculated on the basis of the total number of contacts associated with it. LiveAgent help desk software provides a cost-effective solution for customer service with an intelligent ticket system, multi-channel support, and knowledge base automation. It enables businesses to save time and resources by providing quicker customer interactions and reducing manual work. LiveAgent can also help to reduce customer wait times, allowing for seamless interactions. Furthermore, it can help to keep track of customer interactions and improve customer satisfaction.
Frequently Asked Questions
Kāpēc maksa par kontaktu ir svarīga?
Šī zvanu centra metrika ir svarīga, jo tā sniedz ieskatu zvanu centra darbības izmaksās un palīdz efektīvāk rezervēt jūsu kontaktu centra budžetu. Izmaksās par kontaktu tiek ņemti vērā tādi faktori kā maksa par zvanu, maksa par kontaktu centra tehnoloģiju, aģentu algas, čatu izmaksas, nodokļi, biroja telpas, galddatoru lietošana, programmatūras licencēšana un dažādi citi izdevumi.
Kā aprēķināt maksu par kontaktu?
Ir vienkārša formula, kuru varat izmantot: Maksa par kontaktu = Zvanu centra kopējās izmaksas / Klientu kontaktu skaits. Šo formulu varat izmantot, lai aprēķinātu maksu par kontaktu noteiktā laika periodā - nedēļā, mēnesī, gadā utt.
Kāda ir vidējā maksa par kontaktu?
Nozares vidējais rādītājs ir aptuveni $7,16, taču tas var atšķirties atkarībā no jūsu izmantotajiem saziņas kanāliem un biznesa sarežģītības. Sarežģītākiem produktiem vai pakalpojumiem, piemēram, IT risinājumiem būs lielākas izmaksas par vienu kontaktu, jo to klientiem parasti nepieciešams lielāks atbalsts.
Ja vēlaties padziļināt savu izpratni par maksu par kontaktu, noteikti apskatiet, kā aprēķināt šo maksu. Tas palīdzēs optimizēt jūsu izmaksas un uzlabot klientu atbalstu. Turklāt, ja jūs interesē, kā samazināt maksu par kontaktu, šis raksts sniegs noderīgus padomus un stratēģijas. Neaizmirstiet arī apskatīt, kas ir maksa par zvanu, lai izprastu, kā šis jēdziens atšķiras un kā to var efektīvi pārvaldīt. Tas var būt būtiski, ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
PADI klientu atbalsta kontakti
Atrodiet svarīgos PADI klientu atbalsta kontaktus - e-pastu, zvanu centru un sociālos tīklus. Sazinieties ar PADI pārstāvjiem!