Kas ir kurnēšana?
Kurnēšana ir, kad klients pārtrauc abonementu jūsu uzņēmumā un vairs neizmanto jūsu produktus vai pakalpojumus. Kurnēšana tiek saukts arī par klientu neapmierinātību. Ir daudz jautājumu, kas palielina klientu kurnēšanas līmeni. Viens no tiem ir vāja klientu apkalpošana.
Saskaitiet visus klientus, ko zaudējāt noteiktā laikā, un daliet šo skaitli ar to klientu skaitu, kas jums bija laika perioda sākumā. Šādi varat aprēķināt savu klientu kurnēšanas līmeni.
Labāk ir uzturēt labas attiecības un rūpēties par klientiem. Viens no veidiem kā to paveikt, ir lieliska klientu apkalpošana ar LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir kurnēšana?
Kurnēšanas līmenis ir indekss, kas parāda, cik klientu ir atstājuši mūs konkrētajā periodā. Tas parāda, cik vērtīgs ir jūsu piedāvātais produkts un kā jūs varat noturēt klientus ar savu zīmolu.
Kā aprēķināt kurnēšanu?
Lai aprēķinātu kurnēšanas līmeni, atņemiet lietotāju skaitu, kas ir kopā ar jums mēneša beigās, no lietotāju skaita konkrētajā dienā (piemēram, mēneša sākumā). Tad iegūtais skaitlis jādala ar pirmo lietotāju skaitu, un mēs iegūstam procentus, kas ir kurnēšanas līmenis. Piemēram: (1000-200)/1000 = 80% kurnēšanas līmenis
Ko uzņēmums var darīt, lai samazinātu kurnēšanu?
Lai mazinātu kurnēšanu, uzņēmumam jāturpina analizēt, kur ceļas neapmierinātība. Piemēram, var palīdzēt sazināšanās ar klientiem, kuri vēlas attālināties no zīmola. Tad mēs iegūstam divas lietas: iespēju saglabāt klientu un zināšanas par aiziešanas iemeslu. Ļoti svarīga ir arī klientu izglītošana. Tas izpaužas tā, ka piemēram, klients zina, ar ko sazināties problēmas gadījumā. Ko vēl var uzlabot? Noteikti klientu apkalpošanu, kuras līmenim ir milzīga ietekme uz klientu pieeju, kā arī ieguvumu piedāvāšana klientiem, kuri ir ar jūsu zīmolu un ir tam uzticīgi.
Ja jūs interesē, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu, apsveriet iespēju izpētīt, kas ir palīdzības dienesta portāls. Šī platforma var būt noderīgs rīks, lai sniegtu efektīvu klientu atbalstu un uzlabotu klientu pieredzi. Vēl viens noderīgs resurss ir iekšējā zināšanu bāze, kas ļauj dalīties ar svarīgu informāciju un organizēt to viegli pieejamā veidā. Šāda zināšanu bāze palīdz jūsu komandai ātri atrast atbildes uz bieži uzdotiem jautājumiem, tādējādi padarot klientu apkalpošanu vēl efektīvāku.
Raustīšanās buferis uzlabo VoIP zvanu skaņas kvalitāti, novēršot pakešu zudumu un interneta savienojuma problēmas. Uzziniet, kā šī tehnoloģija optimizē zvanu kvalitāti un kā to uzstādīt, lai nodrošinātu vienmērīgu saziņu. Apmeklējiet LiveAgent, lai atklātu vairāk par raustīšanās bufera priekšrocībām un uzlabotu savu komunikācijas pieredzi!
Uzziniet, kā A/B testēšana var uzlabot jūsu mārketinga stratēģiju, salīdzinot dažādas versijas un analizējot rezultātus. Izprotiet svarīgākos soļus pirms testēšanas, izvēlieties piemērotus rīkus un atklājiet, kā izmantot iegūtos datus efektīvai lēmumu pieņemšanai. Apgūstiet testēšanas metodes, lai optimizētu savu tiešsaistes veiktspēju.
Uzziniet par izejošo pārdošanu un kā tas palīdz uzņēmumiem piedāvāt produktus potenciālajiem klientiem, izmantojot aukstos zvanus, e-pastus vai sociālo pārdošanu. Izpētiet soļus, kā efektīvi palielināt savu pārdošanu un radīt jaunus klientus, lai maksimāli palielinātu ieņēmumus. Apgūstiet stratēģijas, lai veidotu noturīgas attiecības ar klientiem un uzlabotu savu uzņēmuma pārdošanas ciklu!