Kas ir kopvērtība?
Biznesa terminos kopvērtība ir naudā izteikta vērtība vai vērtība, ko var iegūt no klienta, ņemot vērā viņa sadarbību ar uzņēmumu.
Kopvērtība ir ļoti izteikts cilvēkresursu un finansu rādītājs. Lai gan tas lielā mērā ir atkarīgs no aplēsēm, tomēr tas sniedz skaidru priekšstatu par klientu skaitu, ko jūs varat sasniegt turpmākajos gados, un to, cik svarīgi jums ir iegūt klientu. Turklāt tā sniedz izmaksu un ieguvumu analīzi (CBA) par to, vai jums vajadzētu iegūt šo klientu, un par izmaksām, kas saistītas ar klienta iegūšanu.
Frequently Asked Questions
Kas ir kopvērtība?
Klienta kopvērtība ir viens no galvenajiem statistikas datiem, kas ļauj izsekot klientam un tā ir daļa no klientu apkalpošanas. Tā ļauj noteikt, cik vērtīgs klients ir jūsu uzņēmumam, pamatojoties uz visu klienta un uzņēmuma attiecību kopumu. Šis rādītājs palīdz uzņēmumiem izstrādāt stratēģijas jaunu klientu piesaistei un saglabāt tos, kas jau kaut ko ir nopirkuši.
Kā aprēķināt kopvērtību?
Lai aprēķinātu klienta ilgtermiņa vērtību, vispirms ir jāaprēķina viņu veikto pirkumu vidējā vērtība un pēc tam šis skaitlis jāreizina ar vidējo pirkumu biežumu. Šādi tiek noteikta klienta vērtība. Nākamajā posmā tas jāreizina ar klienta paredzamo sadarbības ilgumu.
Kā uzlabot kopvērtības rādītāju?
Klientu kopvērtības palielināšanai ir vairāki apsvērumi. Vispirms jūs varat piegādāt vērtīgu saturu, kas piesaista jūsu klientus. Otrkārt, šeit galvenais jautājums būs efektīva klientu apkalpošana. Ir arī svarīgi uzklausīt savus klientus, kā arī piedāvāt tiem personalizētu pieredzi.
Ja vēlaties padziļināt savu izpratni par klientu vērtību un tās radīšanas ieguvumiem, apskatiet rakstu "Kas ir klienta vērtība un kā to radīt?". Šajā rakstā atradīsiet klientu vērtības radīšanas pamatprincipus un ieteikumus, kā to pielietot praksē.
Ja interesējaties par vispārējo vērtības jēdzienu un tā nozīmi, aplūkojiet rakstu "Vērtība (Skaidrojums)". Tur varēsiet uzzināt, kas ir vērtība un kā to var izmantot, lai uzlabotu savus klientu apkalpošanas procesus.
Lai nodrošinātu atbilstību datu aizsardzības regulai, izlasiet vairāk par GDPR saderīgu palīdzības dienesta programmatūru. Tas palīdzēs jums saprast, kā jūsu uzņēmums var uzlabot klientu datu drošību.
Visbeidzot, ja vēlaties integrēt savu klientu apkalpošanas risinājumu ar citām platformām, piemēram, Salesforce, izlasiet mūsu Salesforce integrācijas ceļvedi. Tas sniegs jums detalizētus norādījumus un padomus, kā efektīvi veikt šo integrāciju.
Vērtība ir tas, ko klienti ir gatavi maksāt par Jūsu produktu vai pakalpojumu. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru, kas palielina lojalitāti un uzņēmuma vērtību. Izmēģiniet bezmaksas un uzziniet, kā apkopot klientu atsauksmes, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti un radītu pozitīvu pieredzi.