Kas ir kopiena?
Kopiena ir klientu un klientu pārstāvju grupa. Viņi sadarbojas, daloties savās idejās, problēmās, vaicājumos un informācijā. Cilvēki kopienā palīdz viens otram, kad ir nepieciešamība. Viņi atbild viens uz otra jautājumiem.
Izveidojiet savu kopienu programmā LiveAgent. Uzziniet vairāk par Forumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir kopiena?
Kopiena ir cilvēku grupa, kas orientējas uz konkrētu tēmu un ideju. Šī var būt klientu un klientu pārstāvju grupa, kas strādā kopā. Kopienas locekļi var dalīties savās idejās, problēmās, informācijā un jautājumos.
Kā izveidot kopienu LiveAgent?
Lai izveidotu kopienu LiveAgent, dodieties uz pašapkalpošanās klientu portālu. Pēc tam ievadiet nosaukumu un izlemiet, vai vēlaties, lai kopiena būtu iekšēja vai publiska? Turklāt, izmantojot pareizi atlasītus atslēgvārdus, ir jāizveido apraksts, tam būs pozitīva ietekme uz tīmekļa meklētāja rezultātiem (SEO). Turklāt jāizvēlas nodaļa, kas atbildēs par ierakstu apstrādi.
Kādas ir nepieciešamās kopienas foruma funkcijas?
Kopienas forumam vajadzētu būt konkrētām funkcijām. Tā ir laba ideja izveidot kopienai pārdomātu pievienošanās procesu, lai jaunajiem dalībniekiem būtu vieglāk uzzināt, kur viņi ir pievienojušies. Interesanta ideja ir radīt noteikumus vai video, kas atbild uz jautājumiem par to, kā darbojas kopienas forums. Mēģiniet iesaistīt kopienu un iesaistīties paši, lai atbalstītu un attīstītu kopienu.
Pēc šīs lapas izlasīšanas, iesakām apskatīt, kas ir Kopienas Forums, lai saprastu, kā tas var uzlabot jūsu klientu atbalstu. Uzziniet, kā forums var palīdzēt savākt vērtīgus klientu ieteikumus un atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.
Ja vēlaties uzzināt, kā palīdzēt savai komandai ar zināšanām, apmeklējiet iekšējā zināšanu bāze. Uzziniet, kā izveidot un kārtot zināšanu bāzi, kas uzlabos jūsu uzņēmuma darbību.
Lai iegūtu plašāku informāciju par palīdzības pieteikumu sistēmām, izlasiet par atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu. Saprotiet, kā šīs sistēmas var integrēt un uzlabot klientu apkalpošanu.
Visbeidzot, apsveriet iespēju iepazīties ar zināšanu bāzi par integrācijas pieprasījumu sagatavēm. Tas var palīdzēt jums izprast programmatūras integrāciju nozīmi un uzlabot klientu apmierinātību.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.