Kas ir kontekstuālā palīdzība?
Liveagent piedāvā meklēšanas logrīkus, kurus var iekļaut jūsu vietnē, izmantojot kontekstuālo palīdzību. Kontekstuālā palīdzība automātiski iesaka zināšanu bāzes rakstus, pamatojoties uz atslēgvārdiem, kurus sākat rakstīt. Tas patiešām paaugstina klientu pieredzi un var arī samazināt iesniegto pieteikumu apjomu.
Frequently Asked Questions
Kas ir kontekstuālā palīdzība?
Kontekstuālā palīdzība sniedz palīdzību konkrētā programmatūras stāvokļa punktā tieši tajā situācijā, kas saistīta ar šo stāvokli. Precīzāk, tas nozīmē, ka šāda palīdzība satur tikai visnepieciešamāko informāciju, kas klientam ir nepieciešama, lai pārvarētu problēmu. Šāda palīdzība ir iestrādāta tieši saskarnē.
Kā darbojas kontekstuālā palīdzība?
Kontekstuālā palīdzība parasti darbojas tā, ka sistēma iesaka lietotājam, kādi raksti vai cits saturs viņam būtu jāzina, zinot tās vietnes URL, kurā atrodas lietotājs. Šie ir labākie ieteikumi, kuriem vajadzētu palīdzēt klientam tikt galā ar problēmu.
Vai LiveAgent nodrošina kontekstuālo palīdzību?
Liveagent piedāvā meklēšanas logrīkus, kurus varat iekļaut jebkurā vietnē. Tas ļauj klientam saņemt kontekstuālo palīdzību. Sistēma automātiski piedāvā rakstus no zināšanu bāzes, kurā var atrast informāciju par konkrēto tēmu, pamatojoties uz ievadītajiem atslēgvārdiem.
Ja jums interesē uzzināt vairāk par to, kā palīdzības dienesta portāls var uzlabot jūsu uzņēmuma atbalstu, apmeklējiet mūsu palīdzības dienesta portāla lapu. Tur jūs atradīsiet detalizētu skaidrojumu un biežāk uzdotos jautājumus par šo tēmu.
Lai uzzinātu, kā efektīvi apvienot palīdzības pieteikumus, nepalaižiet garām mūsu rakstu par palīdzības pieteikumu apvienošanu. Šajā lapā atradīsiet arī zināšanu bāzes resursus, kas var palīdzēt jums pārvaldīt klientu pieprasījumus efektīvāk.
Ja vēlaties uzlabot klientu apkalpošanu savā uzņēmumā, iesakām iepazīties ar mūsu rakstu par klientu apkalpošanas programmatūru. Šajā lapā atradīsiet informāciju par to, kā izvēlēties labāko risinājumu jūsu uzņēmumam un kā tas var palīdzēt stiprināt attiecības ar klientiem.
Palīdzības dienesta aprīkojums
Atklājiet, kāds aprīkojums ir nepieciešams efektīvai palīdzības dienesta izveidei un darbībai. Uzziniet par datoru un austiņu nozīmi, ātrdarbīga interneta pieslēguma nepieciešamību un veiktspējas uzlabošanas rīkiem. Pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām, kas nodrošina daudzkanālu klientu apkalpošanu un uzlabo lietotāju pieredzi.
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.