Kas ir konta administrators?
Konta administrators ir persona, kas pārvalda Jūsu LiveAgent kontu. Tā ir galvenā persona, kas atbalsta komandas darba plūsmu, tāpēc ir būtiski izvēlēties pareizo administratoru.
Dažas prasmes, kas nepieciešamas Jūsu administratoram:
- Uzmanība pret detaļām
- Programmatūras lietošanas prasmes
- Projektu vadības prasmes
- Problēmu risināšanas prasmes (analīze, izpēte, lēmumu pieņemšana)
- Stratēģiskās prasmes
- Organizatoriskās prasmes
- Interpersonal skills (Responsibility, Flexibility, Dependability)
Kā iestatīt administratoru programmā LiveAgent?
- Piesakieties savā LiveAgent kontā
- Pārejiet uz sadaļu Konfigurācijas
- Noklikšķiniet uz Aģenti
- Izveidojiet administratora lomu, noklikšķinot uz oranžās plus pogas VAI
- Rediģējiet esošā aģenta lomu, noklikšķinot uz zīmuļa ikonas labajā pusē.
- Pārejiet uz sadaļu Lomas un izvēlieties administratora lomu
Kā noņemt konta administratoru no LiveAgent?
- Piesakieties savā LiveAgent kontā
- Pārejiet uz sadaļu Konfigurācijas
- Noklikšķiniet uz Aģenti
- Noņemiet administratoru, noklikšķinot uz atkritumu urnas ikonas.
Kā mainīt konta administratora lomu programmā LiveAgent?
- Piesakieties savā LiveAgent kontā
- Pārejiet uz sadaļu Konfigurācijas
- Noklikšķiniet uz Aģenti
- Rediģējiet esošā aģenta lomu, noklikšķinot uz zīmuļa ikonas labajā pusē.
- Visbeidzot, nomainiet Aģenta Lomu
Ko Jūs varat darīt kā administrators?
Administratoriem ir lielākas pilnvaras nekā aģentiem. Viņi var konfigurēt sistēmu, skatīt pārskatus un pārvaldīt citus lietotājus. Tālāk ir uzskaitītas dažas no funkcijām, kas viņiem ir pieejamas:
- Piekļūt visiem pieteikumiem
- Pievienot un pārvaldīt citus atbalsta aģentus
- Iespēja mainīt atbalsta darbinieku lomas
- Assign departments
- Atiestatīt paroles
- Skatīt detalizētākas atskaites
- Iestatīt sistēmas valodas
- Izveidot pieteikumu filtrus un laukus
- Instalēt spraudņus
- Iestatīt aizsardzību, izmantojot aizliegtos IP un BAN vēsturi
- Izveidot automatizāciju, izmantojot tagus
- Create rules (SLA, Time Rules, Rules)
- Ģenerēt sagatavotus ziņojumus un iepriekš definētas atbildes konkrētām nodaļām
Kāda ir atšķirība starp administratoru un aģentu?
The difference is in access to configurations, reports, and management of users. The account administrator is the one who sets configurations based on the company’s needs. The agent has access to customer queries from Phone calls, Chats, and other channels only.
Vēl viena atšķirība ir tā, ka konta administrators var piekļūt un pārskatīt aģentu ziņojumus. Tas ļauj viņiem noteikt jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi katram aģentam un uzņēmumam kopumā.
Kāpēc ir svarīgi iestatīt konfigurācijas LiveAgent sistēmā?
Setting up your customer software system is crucial. In the long run, it makes agents’ work more effective, timely, and personalized. This results in a better customer service experience.
Turklāt skaidra hierarhija starp aģentiem un administratoriem novērsīs nevēlamas izmaiņas vadības panelī. Konta administratori parasti ir atbildīgi par klientu apkalpošanas darbplūsmu, noteikumu, SLA un citu būtisku iestatījumu iestatīšanu. Viņi ir tiešie klientu pārstāvju vadītāji un uzrauga viņu sniegumu analītiskajos paneļos.
Vairāku administratoru klātbūtne labvēlīgi ietekmēs Jūsu klientu vispārējo apmierinātību.
Kvalitatīvas klientu atbalsta pieredzes priekšrocības:
- samazinātas pakalpojumu un mārketinga izmaksas
- klientu noturēšana (lojalitāte)
- papildu klientu piesaistīšana
BUJ
Kas ir palīdzības dienesta konta administrators?
Palīdzības dienesta konta administrators ir atbildīgs par datoru tīkliem. Uzstāda un pārvalda organizācijas datoru tīklu. sistēmas. Tie var būt vietējie tīkli (LAN), tīkla segmenti, intraneti, platjoslas tīkli (WAN) un citas sistēmas, ko izmanto datu pārraidei.
Kādi ir LiveAgent konta administratora pienākumi?
LiveAgent konta administrators var konfigurēt sistēmu, pārvaldīt citus lietotājus un skatīt pārskatus. Tam ir arī piekļuve visām LiveAgent sistēmā pieejamajām funkcijām (konfigurējama drošība, automatizācijas izveide, izmantojot tagus, filtru iestatīšana vai spraudņu instalēšana).
Kāda ir atšķirība starp administratora un lietotāja kontu?
Programmā LiveAgent lietotāji var veikt vairākas dažādas lomas. Piemēram, tas var būt ‘lietotājs’ vai ‘administrators’. Šīs divas lomas galvenokārt atšķiras ar piekļuvi atsevišķiem konta elementiem, kā arī ar tiesībām veikt darbības kontā. ‘Lietotājs’ var apskatīt kontu, viņam nav pārvaldības tiesību un piekļuves visām funkcijām. Administratoram ir visas tiesības un piekļuve konta, informācijas un lietotāju pārvaldībai.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kas ir konta administrators, apskatiet mūsu detalizēto skaidrojumu. Tas palīdzēs jums izprast, kādas prasmes ir nepieciešamas, lai efektīvi pārvaldītu kontu.
Interesē, kā iestatīt administratoru programmā LiveAgent? Izlasiet mūsu rokasgrāmatu, kas soli pa solim palīdzēs jums to izdarīt. Turklāt, ja vēlaties mainīt konta administratora lomu, uzziniet, kā to paveikt mūsu ceļvedī.
Ja jums kādreiz būs nepieciešams noņemt konta administratoru, mūsu raksts par šo tēmu sniegs jums nepieciešamās instrukcijas. Vēl svarīgāk, uzziniet, ko jūs varat darīt kā administrators, lai maksimāli izmantotu LiveAgent iespējas.
Izpratne par atšķirību starp administratoru un aģentu ir būtiska, lai nodrošinātu efektīvu komandas darbu. Turklāt, izlasiet, kāpēc ir svarīgi iestatīt konfigurācijas LiveAgent sistēmā, lai nodrošinātu kvalitatīvu klientu atbalstu.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Uzziniet atšķirību starp zvanu un kontakta centriem ar LiveAgent. Mūsu programmatūra apvieno klientu datus no dažādiem kanāliem, lai veidotu personalizētu klientu pieredzi un uzlabotu atbalstu. Atklājiet, kā izmantot augšuppārdošanas iespējas un automatizāciju, lai pilnvarotu savus aģentus. Izmēģiniet bezmaksas!
Izpratne par klientu apkalpošanas vadītāja lomu ir būtiska jebkuram uzņēmumam. Šis amats ietver klientu nodaļas vadību, stratēģiju izstrādi un klientu apmierinātības uzlabošanu. Uzziniet vairāk par viņu pienākumiem, atbildību un nepieciešamajām prasmēm, lai sekmīgi vadītu klientu apkalpošanas komandu un veicinātu klientu lojalitāti. Apmeklējiet un atklājiet, kā klientu apkalpošanas vadītājs var būt jūsu uzņēmuma panākumu atslēga!