Kas ir zināšanu bāze?
Zināšanu bāze ir daļa no palīdzības centra, kas piedāvā pašapkalpošanās saturu. Tā sniedz klientiem jūsu produktu dokumentāciju.
Zināšanu bāze var būt izdevīga gan klientiem, gan aģentiem. Klienti var šeit atrast risinājumus, pat nesazinoties ar atbalsta komandu. Aģentiem ir iespēja strādāt ar mazāk pieteikumiem, un tie redzami tieši Zināšanu bāzē.
Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi programmā LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir zināšanu bāze?
Zināšanu bāze ir tiešsaistes pašapkalpošanās bibliotēka, kurā ir informācija par produktiem un pakalpojumiem, specifiskiem jautājumiem un citām ar zīmolu saistītām tēmām. Tā noder ne tikai klientiem, bet arī darbiniekiem iegūt zināšanas, kuru viņiem nav, un kuras nepieciešamas problēmas risinājumam.
Ko ietver zināšanu bāze?
Tas, ko satur zināšanu bāze, ir atkarīgs no tās mērķa. Ja tā nepieciešama uzņēmuma iekšējai lietošanai, tad tā satur informāciju par atsevišķiem Cilvēkresursu nodaļas vai juridiskā departamenta procesiem, precīzi paskaidro, kā produkts darbojas, un kā atrisināt klienta problēmu. Tā var būt arī ārējai lietošanai, un tādā gadījumā tajā būs informācija par produktiem un pakalpojumiem, kas var būt noderīga klientiem.
Kā zināšanu bāze darbojas LiveAgent?
Zināšanu bāze programmā LiveAgent ļauj izveidot kategorijas klientu portālā, pamatojoties uz jūsu produktiem un pakalpojumiem, kā arī klientu veidiem. Klientiem ir piekļuve saturam (rakstu, videoklipu, apmācības u. c. veidā), kas var palīdzēt risināt problēmas, kas var rasties, izmantojot jūsu uzņēmuma piedāvātos produktus vai pakalpojumus. To var pielāgot atbilstoši pieejamajām sagatavēm vai pielāgot savām vajadzībām.
Pēc iepazīšanās ar šo lapu, iespējams, vēlēsities uzzināt vairāk par zināšanu bāzes konstruktoru. Izmantojot šo rīku, jūs varat viegli izveidot un pielāgot savu zināšanu bāzi, lai uzlabotu klientu apkalpošanu.
Varat arī apskatīt pamata zināšanu bāzes saziņas sagataves, kas palīdzēs jums izveidot efektīvas atbildes un komunicēt ar klientiem skaidri un saprotami.
Ja vēlaties dziļāk ieskatīties, kas ir iekšējā zināšanu bāze, šis raksts sniegs ieskatu, kā organizēt un izmantot šo resursu iekšējai komunikācijai un zināšanu pārvaldībai.
Lai uzzinātu, kā efektīvi risināt sarežģītus jautājumus zināšanu bāzē, šis raksts piedāvā padomus un paņēmienus, kā tikt galā ar izaicinājumiem, ko var radīt klientu jautājumi.
20 labākās zināšanu bāzes programmatūras 2024. gadā
Atklājiet 20 labākās zināšanu bāzes programmatūras 2024. gadā, lai optimizētu informācijas pārvaldību un palielinātu efektivitāti. Salīdziniet cenas un uzziniet par populārākajiem risinājumiem, piemēram, LiveAgent, Notion un Zendesk. Nepalaidiet garām šo visaptverošo ceļvedi!
Bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra - LiveAgent
Atklājiet LiveAgent — bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu ar daudzkanālu palīdzības dienestu, biļešu pārvaldību un tiešsaistes čatu. Integrējiet ar WordPress, Shopify, Mailchimp un citiem, lai pilnveidotu savu darbplūsmu. Apmeklējiet mūsu akadēmiju un kļūstiet par klientu apkalpošanas ekspertu!
Uzziniet visu par zināšanu pārvaldnieka lomu, prasībām un prasmēm, kā arī iegūstiet padomus, kā kļūt par izcilu profesionāli šajā jomā. Izpētiet, kāda ietekme šai lomai ir dažādās nozarēs un kāpēc tā ir būtiska jūsu uzņēmumam. Apmeklējiet mūsu vietni, lai atklātu, kā tehnoloģijas un vadības prasmes var veicināt jūsu panākumus.