Kas ir klientu sekošanas programmatūra?
Klientu sekošanas programmatūra ir atbilde uzņēmuma vēlmēm. Izmantojot šo programmatūru, visi dati tiek saglabāti, un tos var atrast jebkurā laikā, kad tie nepieciešami. Ja klients vēlas veikt pirkumu, bet nolēmis pagaidīt, var sekot līdzi visiem čata vai tālruņa ierakstiem, kad viņš atkal izrādīs savu interesi. Sekošanas sistēma ļauj pievienot sarunai piezīmes un palīdz izzināt klientu labāk.
Frequently Asked Questions
Kā jūs aprakstītu klientu sekošanas programmatūru?
Klientu sekošanas programmatūra ir sistēma, kas ļauj uzzināt visu klientu attiecību vēsturi. Tajā tiek saglabāti visi klientu kontaktpunkti un aplūkotās tēmas. Sekošana nodrošina to problēmu noteikšanu, kas klientam varētu rasties jūsu uzņēmumā, kā arī atbalsta tālruņa zvanu un īsziņu pielāgošanu.
Kādi ir klientu sekošanas programmatūras principi?
Klientu sekošanas programmatūrai jāfiksē klientu kontaktu vēsture un klientu darbības, kas saistītas ar uzņēmumu. Pateicoties tai, klientu apkalpošana spēj analizēt klientu uzvedību. Tas nodrošina klientu apkalpošanas uzlabošanu, organizācijas darbības un organizācijas tēla veidošanu.
Kādus rīkus lietot lai nodrošinātu labāko klientu sekošanas programmatūru?
Liveagent ir lielisks risinājums klientu pirkumiem. Pateicoties tam, ar veikala un klientu servisa palīdzību var apkopot informāciju par klientiem un viņu aktivitātēm. Tas ļauj arī pievienot sarunas piezīmes un iepazīties ar klientu. Tas ļauj nākotnē personalizēt kontaktus ar konkrētiem klientiem.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar klientu sekošanas programmatūras pamatiem, ir vērts apskatīt, kas ir zvanītāja izsekošanas programmatūra. Šajā rakstā jūs uzzināsiet, kā šī programmatūra var uzlabot jūsu uzņēmuma mārketinga stratēģijas.