What are customer lists?
Your customer lists are basically lists of your previous or current buyers based on a set of criteria. You can choose how and based on which data you build your customer lists.
Some of the most common use cases of customer lists include:
- Obtaining leads – If a client purchased from your business before, and they were happy with your products and services, they are likely to do so again. This is where customer lists become valuable assets. You can use your previous customer lists to contact and nurture them toward making further purchases.
- Customer service – Using customer lists can help you gather feedback and valuable insights from your clients. This way, you can improve your service, enhance customer experiences, boost your conversion rate, and generate more profit.
- Maintaining relationships – Having customer data categorized and ready for use helps you deliver better, more personalized interactions. This, in turn, helps increase customer satisfaction, builds trust, and maintains relationships with your clients.
- Marketing – Data stored in customer lists and databases are invaluable in developing successful marketing strategies. From customers’ past purchases to their preferences and buying behaviors, this information allows marketers to deliver effective targeted marketing campaigns.
These are not the only use cases for customer lists. Don’t be afraid to experiment and come up with new ways on how customer lists can improve your business operations and drive more sales.
Improve your contact management with LiveAgent
LiveAgent has advanced features that will make your communication and contact management efficient, easy, and comprehensive. Start our free 30-day trial today!
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu saraksti?
Klientu saraksts ir klientu grupa, kas ir noteikta, balstoties uz noteiktiem kritērijiem. Šādi kritēriji var būt, piemēram, pašreizējie pircēji vai klienti, kas veikuši pirkumu noteiktā laika periodā. Programmā LiveAgent var izveidot savus klientu sarakstus.
Kā piekļūt klientu sarakstiem LiveAgent?
Aģentiem ar atbilstošām atļaujām ir piekļuve noteiktiem klientu sarakstiem programmā LiveAgent. Ja esat parasts aģents, varat piekļūt saviem klientu sarakstiem. Ja jums ir plašākas atļaujas, varat apskatīt arī citus sarakstus. Visu var atrast cilnē Klienti, aģenta panelī.
Vai varat labot klientu sarakstus LiveAgent?
Pēc nepieciešamības varat rediģēt to klientu sarakstus, kuriem jums ir piekļuve LiveAgent. Ir svarīgi tos pielāgot un atsvaidzināt, jo tas atvieglo jūsu darbu.
Ja esat iepazinies ar klientu sarakstiem, nākamais solis ir izpētīt, kā klientu apkalpošanai sekojošs e-pasts var uzlabot jūsu klientu attiecības. Šie e-pasti ir vērtīgs rīks, kas palīdz uzturēt saziņu pēc klientu apkalpošanas sesijām.
Apskatiet, kā klientu apkalpošanas zvanu centrs var palīdzēt jūsu uzņēmumam sniegt ātru un efektīvu atbalstu. Šeit uzzināsiet, kā izvēlēties pareizo zvanu centru un kādas funkcijas tas var nodrošināt.
Lai uzlabotu jūsu uzņēmuma apkalpošanas kvalitāti, apsveriet iespēju izmantot klientu apkalpošanas programmatūru. Šī programmatūra piedāvā dažādus rīkus, kas palīdz ātri un efektīvi risināt klientu jautājumus.
Turklāt, iespējams, vēlēsieties izpētīt atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagataves, lai veidotu ciešākas attiecības ar klientiem. Šīs sagataves palīdzēs jums iegūt vērtīgas atsauksmes un uzlabot savu pakalpojumu kvalitāti.
Visbeidzot, izlasiet par efektīvu saziņu ar klientiem, kas ir būtiska veiksmīgai klientu apkalpošanai. Šajā rakstā atradīsiet padomus, kā uzlabot komunikāciju un izvairīties no biežākajām kļūdām.
Uzlabojiet uzņēmuma veiktspēju ar LiveAgent VoIP zvanu ierakstīšanu, kas atbilst tiesiskajiem noteikumiem un piedāvā elastīgumu. Uzziniet par manuālās un automātiskās ierakstīšanas priekšrocībām, klientu brīdināšanu un kā tas var uzlabot apmācības un klientu apkalpošanas kvalitāti. Izmēģiniet bezmaksas!
Klientu apmierinātības vērtējums
Klientu apmierinātība ir rīks, ko izmanto, lai novērtētu, vai klients ir apmierināts ar tikko nopirkto produktu. Uzziniet vairāk par šo.