Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?
Vai jūsu klienti ir apmierināti? Vai viņi ir apmierināti ar jūsu pakalpojumu un produktu? Varat to izmērīt, izmantojot Klientu Piepūles Rādītāju – CES. Tā ir metrika, kas parāda, cik jūsu klienti pieliek pūles, lai sadarbotos ar klientu atbalsta komandu un rastu risinājumu savai problēmai.
Izvēlieties piemērotu jautājumu un uzdodiet to saviem klientiem. Pēc tam, pamatojoties uz klientu atbildēm, aprēķiniet Klientu Piepūles Rādītāju skaitu procentos. Ir vairāki veidi, kā to izmērīt, piemēram, izmantojot e-pasta ziņas vai anketas.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu piepūles rādītājs (CES)?
Klientu Piepūles Rādītājs (CES) ir metrika, kas parāda, kā jūsu uzņēmuma klienti jūtas attiecībā uz pūlēm, kas viņiem jāpieliek, mijiedarbojoties ar klientu apkalpošanas komandu un meklējot risinājumu problēmai. Pateicoties tam, var pārbaudīt klientu apkalpošanas efektivitāti.
Kā aprēķināt klientu piepūles rādītāju (CES)?
Lai aprēķinātu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), izvēlieties atbilstošo jautājumu un nododiet to saviem klientiem. To var izdarīt, piemēram, ar anketas palīdzību. Visvienkāršākais veids ir, ja klienti atbild skalā no 1 līdz 10. Pēc tam jūs sadalāt viņu atbilžu summu ar aptaujāto klientu skaitu un iegūstat šo attiecību.
Kā uzlabot klientu piepūles rādītāju (CES)?
Lai uzlabotu Klientu Piepūles Rādītāju (CES), aiciniet klientus īpašā tiešsaistes vietnē. Pateicoties tai, viņi varēs ērti sazināties ar klientu servisu, kā arī citiem klientiem un ekspertiem. Otra ideja ir izveidot zināšanu bāzi, kas palīdzēs ātri un viegli atrisināt klientu problēmas. Trešais (un pats svarīgākais) veids ir efektīva klientu apkalpošana, kas ir iespējama, pateicoties atbilstošai programmatūrai.
Kad esat iepazinies ar "Klientu Piepūles Rādītāju", nākamais solis ir izprast, kā palīdzības dienesta portāls var palīdzēt jūsu klientu atbalsta komandai. Uzziniet, kā šis portāls var optimizēt jūsu klientu saziņu un uzlabot komandas efektivitāti.
Lai padziļināti izprastu klientu apkalpošanas rīkus, izlasiet par klientu apkalpošanas programmatūru, kas var palīdzēt jūsu uzņēmumam uzlabot klientu apmierinātību un efektivitāti. Šis raksts piedāvā detalizētu pārskatu par galvenajām funkcijām un ieguvumiem.
Turklāt, apsveriet iespēju iegūt zināšanas par klientu apmierinātības programmatūru, kas ir būtiska, lai uzturētu pozitīvas attiecības ar klientiem un palielinātu lojalitāti. Tas var būt izšķirošs solis, lai nodrošinātu izcilu klientu pieredzi.
Visbeidzot, izpētiet, kas ir klientu apkalpošanas pārvaldība, lai saprastu tās priekšrocības un labākos paņēmienus. Šī informācija var būt noderīga, lai izstrādātu efektīvākas klientu pārvaldības stratēģijas.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu un palieliniet klientu lojalitāti, izmantojot daudzkanālu klientu piesaistes stratēģijas ar LiveAgent. Izmantojiet mūsu programmatūru, lai efektīvi pārvaldītu saziņas kanālus, samazinātu neapmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus. Izmēģiniet bez maksas un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī!
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!