Kas ir klientu pārstāvis?
Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.
Klientu pārstāvis ir darbinieks, kurš organizācijas vārdā mijiedarbojas ar uzņēmuma klientiem. Klientu pārstāvji pārstāv uzņēmumu, tā produktus vai pakalpojumus.
Kad klients zvana vai raksta, pārstāvji atrisina klienta jautājumus, vaicājumus vai sūdzības. Klienti var sazināties ar pārstāvjiem, izmantojot tālruni, e-pastu, tiešsaistes čatu vai citus kanālus.
Klientu pārstāvji saņem pienācīgu apmācību. Taču viņiem ir nepieciešamas dažas svarīgas prasmes (piemēram, runāšana, klausīšanās). Viņiem ir ļoti svarīga loma ikvienā uzņēmumā – viņi ir uzņēmuma balss.
Ko dara Klientu apkalpošanas Pārstāvis?
- atbild uz klienta sūdzībām
- sniedz zināšanas/informāciju
- komunicē ar klientiem vairākos kanālos
- palīdz ar atcelšanu, naudas atgriešanu vai apmaiņu
- atbild uz klientu jautājumiem
Kā klientu apkalpošanas programmatūra var palīdzēt klientu aģentiem?
Tālāk norādītas dažas priekšrocības.
- spēja apstrādāt visus klientu jautājumus no vienas saskarnes
- ātrāks reakcijas laiks
- kārto pieteikumus atbilstošajās nodaļās
- visi klientu dati vienā sistēmā
Klientu apkalpošanas programmatūra, piemēram, LiveAgent, apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj sniegt īpašu atbalstu klientiem.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Kā kļūt par klientu apkalpošanas pārstāvi?
Tātad, kāds ir labs čata pārstāvis klientu apkalpošanai? Klienta pārstāvim, kas pirmais kontaktējas ar klientu, parasti nav īpašas kvalifikācijas. Lai gan vidusskolas diploms vairumā uzņēmumu ir vajadzīgs. Ir svarīgāki faktori, kam ir nozīme darbā pieņemšanas procesā. Parasti tiek meklētas noteiktas dabas dotas dāvanas. Svarīgākās ir komunikācijas prasmes.
Bet, iedziļināsimies vēl mazliet. Katram klientu apkalpošanas aģentam ir nepieciešamas 2 svarīgas prasmju kategorijas. Pirmais un svarīgākais ir saziņas prasmes. Otra svarīga prasmju grupa ir tehniskās prasmes. Tas, ko uzņēmums var jums iemācīt, ir produktu/pakalpojumu tehniskā puse. Tomēr viņi nevar iemācīt jums saziņas prasmes. Katrs klients un situācija ir unikāli. Tādējādi klienta un situācijas izpratnei ir jābūt intuitīvai.
Kā jau minējām, darba tehniskā puse tiks iemācīta. Parasti apmācību formā. Apmācība parasti ietver zināšanas par produktiem/pakalpojumiem, uzņēmumu, iekšējām programmām un daudz ko citu. Tā var ilgt dažas nedēļas, lai gan dažos uzņēmumos tā var ilgt pat dažus mēnešus.
Apmācību svarīgs aspekts ir ēnošana. Klausīšanās un mācīšanās no pieredzējušākiem klientu pārstāvjiem ir izdevīga taktika jau pašā sākumā. Taču parasti strādāšana sākas jau mācību laikā, tādējādi iemācoties darbojoties.
Uzņēmums parasti cenšas jums piespēlēt “vienkāršos” klientus. Bieši gan to nav iespējams prognozēt, kāds klients tiks jaunajam darbiniekam. Bet esiet bez raizēm, apkārt ir pārraugi, kas jums palīdzēs ik uz soļa. Pēc mācībām var meklēt palīdzību pie vecākā klienta pārstāvja vai menedžera.
Pēc apmācību beigšanas zināšanu apguves daļa nav beigusies. Nāksies mācīties procesā. Vienmēr ir dažādas unikālas situācijas. Un pēc kāda laika jūs atkal varat saņemt papildu apmācību par produktiem vai jaunām procedūrām. Vienmēr ir iespējams veikt uzlabojumus.
Frequently Asked Questions
Kāda ir klientu pārstāvja definīcija?
Klientu pārstāvis ir darbinieks, kas tā vārdā sazinās ar uzņēmuma klientiem. Tā ir saikne starp patērētāju un uzņēmumu. Klientu pārstāvji pārstāv uzņēmumu, tā produktus un pakalpojumus. Viņi ir kompānijas svarīgākie cilvēki klientiem.
Kādas ir klientu pārstāvja atbildības jomas?
Klientu pārstāvja pienākumos ietilpst komunikācija ar uzņēmuma klientiem pa dažādiem komunikācijas kanāliem. Klientu pārstāvim ir ārkārtīgi svarīgi censties uzturēt pozitīvas attiecības ar klientiem - un, ja attiecības nav optimistiskas, censties veidot tam labus lomu modeļus. Ir ārkārtīgi svarīgi, ka klientu pārstāvis ļoti labi pazīst uzņēmumu un pārzina tos produktus un pakalpojumus, ko uzņēmums piedāvā. Pārstāvim būtu jānodarbojas arī ar ar klientiem saistīto dokumentāciju.
Kā pievienot klientu pārstāvi LiveAgent?
Lai klientu pārstāvi pievienotu LiveAgent, noklikšķiniet uz Konfigurācijas, pēc tam uz Aģenti un uz Izveidot aģentu. Šeit var precīzi definēt, kāds pilnvarojums jāpiešķir attiecīgajam aģentam un kādai jābūt tā lomai sistēmā.
Pēc tam, kad esat iepazinies ar to, kas ir klientu pārstāvis, apsveriet iespēju izpētīt, kas ir klienta vērtība un kā to radīt. Tas palīdzēs jums saprast, kā uzņēmumi var efektīvi radīt vērtību saviem klientiem. Turklāt, ja vēlaties uzzināt vairāk par dažādiem klientu atbalsta amatiem un to nozīmi, varat apmeklēt sadaļu par populārākajiem klientu atbalsta amatiem. Tas sniegs jums ieskatu par dažādām lomām un pienākumiem klientu atbalsta jomā. Visbeidzot, lai paplašinātu savas zināšanas, varat izlasīt arī par to, kas ir atbalsta kanāls. Šī informācija var palīdzēt jums labāk saprast, kā tiek nodrošināti klientu atbalsta pakalpojumi dažādos kanālos.
Klientu apkalpošanas pārvaldība
Atklājiet galvenos ieskatus Klientu Apkalpošanas Pārvaldībā un Klientu Attiecību Pārvaldībā.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Uzziniet visu par izejošās tirdzniecības pārstāvju lomu un pienākumiem! Atklājiet, kā kļūt veiksmīgam pārdevējam, izveidot veiksmīgas biznesa attiecības un nodrošināt labāko pārdošanas pieredzi. Ideāli piemērots tiem, kas vēlas paplašināt savas karjeras iespējas tirdzniecības jomā.