Kas ir klientu informācija?
Vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, uzņēmuma adrese, pasūtījumi un daudz kas cits. Tā ir klienta informācija, kas katram uzņēmumam ir jāglabā, lai nodrošinātu nevainojamu klientu atbalstu. Uzņēmumi var glabāt atšķirīgu informāciju par klientiem.
Ikvienam uzņēmumam arī jāzina, kādas ir viņu klientu prasības un kā uzņēmums var pārsniegt klientu cerības. Tas var palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un palielināt klientu apmierinātību. Plašākai informācijai ir tendence uzlabot klientu apkalpošanu un uzņēmuma izaugsmi.
Uzziniet vairāk par Kontaktiem un Kontaktlaukiem programmā LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu informācija?
Informācija par klientu ir dati, kas mums ir par viņu sistēmā. Parasti tie ir vārds un uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, uzņēmuma adrese, pasūtījumu vēsture utt. Šo informāciju prasa katrs uzņēmums.
Kur klientu informācija tiek glabāta LiveAgent?
Informācija par LiveAgent klientiem tiek glabāta datu bāzē aģenta panelī. Lai tos pārbaudītu, varat doties uz sadaļu “Klienti”. Tur atradīsit visu nepieciešamo informāciju par pieejamajiem klientiem. Šādi varat uzlabot klientu apkalpošanu.
Kā nodrošināt klientu informācijas drošību?
Sensitīvu klienta datu glabāšana nozīmē, ka tiem jābūt pienācīgā drošībā. Lai tos labi aizsargātu, neaizmirstiet apkopot tikai nepieciešamos datus. Atjauniniet programmatūru, ko izmantojat, lai sazinātos ar klientu, — parasti tajā ir iebūvētas atbilstošas šifrēšanas tehnoloģijas. Nākamais solis ir ierobežot klientu informācijas pieejamību tikai tiem cilvēkiem, kuriem tā patiešām ir nepieciešama. Ļoti svarīga ir arī komandas izpratne par to, kā rīkoties ar datiem.
Ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu un vēlaties uzzināt vairāk par to, kā palīdzības dienesta portāls var jums palīdzēt, ieskatieties mūsu rakstā par palīdzības dienesta portālu. Tas palīdzēs jums izprast, kā efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus.
Lai nodrošinātu efektīvu komunikāciju sociālajos medijos, apskatiet mūsu ieteikumus par vispārējo atbilžu sagataves. Šis raksts sniegs jums idejas, kā ātri un efektīvi atbildēt uz klientu jautājumiem.
Ja vēlaties uzzināt, kā izveidot un izmantot iekšējo zināšanu bāzi, šis raksts ir domāts tieši jums. Tas palīdzēs jums organizēt un dalīties ar svarīgu informāciju jūsu uzņēmuma iekšienē.
Lai saprastu, kāpēc klientu apkalpošanas dienesta atzvans ir būtisks, izlasiet mūsu rakstu par šo tēmu. Tas sniegs ieskatu, kā atzvani var uzlabot klientu apmierinātību un uzticību jūsu uzņēmumam.
Uzziniet, kā izmantot klientu apkalpošanai sekojoša e-pasta sagataves, lai uzturētu pozitīvas attiecības ar klientiem. Šis raksts sniedz noderīgus padomus, kā turpināt komunikāciju pēc klientu apkalpošanas.
Visbeidzot, ja vēlaties iemācīties, kā efektīvi izmantot zināšanu bāzi, lai atrisinātu sarežģītus jautājumus, noteikti apskatiet šo rakstu. Tas piedāvā risinājumus, kā pārvaldīt izaicinošas situācijas ar klientiem.
Uzlabojiet savu biznesu ar LiveAgent integrācijām, kas apvieno dažādas lietojumprogrammas un rīkus, lai efektīvāk apmierinātu klientus. Izmēģiniet bezmaksas un bez saistībām, lai redzētu, kā mūsu plašais integrāciju klāsts var palīdzēt automatizēt uzdevumus un uzlabot klientu apkalpošanu. Apmeklējiet mūs tūlīt!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.