Kas ir klientu apkalpošanas aptauja?
Aptaujas un intervijas, kuras aizpilda klienti, tiek sauktas par klientu apkalpošanas aptaujām. Tās palīdz pārraudzīt un sekot klientu apmierinātībai.
Klientu apkalpošanas aptauju mērķis ir uzzināt klientu pieredzi un to, kā uzņēmums var uzlabot pakalpojumu kvalitāti saviem klientiem.
Ja klientam bijusi slikta pieredze ar uzņēmuma sniegto klientu apkalpošanu, viņš/viņa, visticamāk, neieteiks šo uzņēmumu vai tā produktu nevienam citam. Un, kad cilvēki savā sociālajā lokā uzzinās par šādu pieredzi, viņi, visticamāk, neizvēlēsies arī šī uzņēmuma produktus.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu apkalpošanas aptauja?
Klientu apkalpošanas aptauja ir anketa, kas ir veidota, lai palīdzētu uzņēmumiem saprast, ko klienti domā par zīmolu, pakalpojumiem, produktiem un klientu apkalpošanu. Pateicoties tam, organizācijām ir iespēja uzlabot savus produktus, optimizēt pieredzi un arī sniegt klientiem to, ko viņi vēlas.
Kādi ir klientu apkalpošanas aptaujas veidi?
Ir četri galvenie aptauju veidi. Pirmais ir klientu apmierinātības indekss (CSAT). Tajā ir vienkārši jautājumi, parasti atbildami ar “jā” vai “nē” atbildēm. Otrs šāda veida aptaujas piemērs ir Tīkla Veicinātāja Indekss (NPS), kas aicina klientus novērtēt varbūtību, ka viņi ieteiks draugam pakalpojumu vai produktu diapazonā no 0 līdz 10. Pēc tam tiek salīdzināts Kritiķu īpatsvars ar Veicinātājiem. Vēl viens aptaujas veids ir Klienta Piepūles Indekss (CES). Tas parāda, cik lielas pūles no klientiem prasa produkta lietošana vai cik daudz darba ir nepieciešams, lai atrisinātu klientu apkalpošanas problēmu. Pēdējais veids ir laika atskaites punktu aptauja, kas tiek fiksēta galvenajos brīžos klienta sadarbības ceļā ar uzņēmumu. Šādu mērvienību var balstīt uz laiku vai gūto pieredzi.
Kā izplatīt klientu apkalpošanas aptaujas?
Klientu apkalpošanas aptauju var veikt dažādos veidos. To var nosūtīt pa e-pastu, parastā jaunāko ziņu apkārtrakstā, čata ziņnesī vai sociālajos medijos. Ir jāizvēlas, kurš ceļš, jūsuprāt, būs optimālākais, un varat izvēlēties tikai vienu, vairākus vai varbūt visus. Tam nepieciešama īpaša analīze.
Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par klientu aptaujām, ieteicams izlasīt rakstu "Kā veikt klientu aptaujas (+piemēri)". Tas sniegs ieskatu dažādos veidos, kā jautāt par klientu apmierinātību, un palīdzēs izvēlēties pareizos jautājumus.
Lai uzlabotu klientu attiecības un apmierinātību, var apsvērt iespēju izmantot klientu apkalpošanas programmatūru. Šis raksts izskaidro, kā šāda programmatūra var palīdzēt ātrāk atrisināt klientu problēmas un uzlabot aģentu produktivitāti.
Ja jūs interesē, kā veidot efektīvus e-pastus, lai iegūtu klientu atsauksmes, iesaku apskatīt atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagataves. Šis resurss piedāvā dažādus e-pasta sagataves piemērus, kas palīdzēs jums saņemt vērtīgu atgriezenisko saiti no klientiem.
Lai nodrošinātu labāku klientu apkalpošanu, varētu būt noderīgi iepazīties ar klientu apkalpošanai sekojoša e-pasta sagatavēm. Šis raksts sniedz dažādas sagataves, kas palīdz uzturēt saziņu ar klientiem pēc apkalpošanas, veicinot viņu apmierinātību un uzticību.
Izpratne par klientu apkalpošanas vadītāja lomu ir būtiska jebkuram uzņēmumam. Šis amats ietver klientu nodaļas vadību, stratēģiju izstrādi un klientu apmierinātības uzlabošanu. Uzziniet vairāk par viņu pienākumiem, atbildību un nepieciešamajām prasmēm, lai sekmīgi vadītu klientu apkalpošanas komandu un veicinātu klientu lojalitāti. Apmeklējiet un atklājiet, kā klientu apkalpošanas vadītājs var būt jūsu uzņēmuma panākumu atslēga!
Tiešsaistes klientu apkalpošana
Tiešsaistes klientu apkalpošanu uztur uzņēmums, kas vēlas sniegt saviem produktu lietotājiem vai tīmekļa apmeklētājiem adekvātu padomu un atbalstu.