Kas ir klients?
Klients ir persona vai uzņēmums, kas pērk cita uzņēmuma produktus vai pakalpojumus.
Uzņēmējdarbības veikšana nozīmē ne tikai kaut ko pārdot. Uzņēmumiem ir jārūpējas par klientiem un jānodrošina tiem arī lielisks atbalsta pakalpojums. Klientiem bieži ir daudz jautājumu un vaicājumu par produktiem un pakalpojumiem. Viņi var sazināties ar aģentiem pa dažādiem kanāliem, piemēram, izmantojot e-pasta ziņas, Facebook ziņojumus vai tiešsaistes čatu. Taču viņiem nav nekādas pieejas LiveAgent funkcijām. Klienti var izveidot dažas foruma ziņas vai sniegt atbildes klientu portālā.
Frequently Asked Questions
Kas ir klients?
Klients ir persona vai uzņēmums, kas iegādājas organizācijas produktus vai pakalpojumus. Klienti ir galvenie uzņēmuma uzmanības lokā. Šim nolūkam tas izmanto mārketinga un pārdošanas kampaņas, reklāmas, lojalitātes programmas un uzlabo klientu apkalpošanu.
Kā apmierināt klientu?
Lai palielinātu klientu apmierinātību, pirmkārt, uzklausiet viņus. Pateicoties tam, es zinu, kas mūsu klientiem patīk, kā strādā mūsu uzņēmums un kas nav tik labi. Gan negatīva, gan pozitīva atgriezeniskā saite var ietekmēt uzņēmuma darbību. Turklāt, lai klients būtu apmierināts, viņam ir jānodrošina teicama klientu apkalpošana, kā arī jāpārsniedz viņa cerības. Pateicoties tam, mēs veidosim attiecības, kas balstītas uz uzticību un lojalitāti.
Kā pavaicāt klientam atsauksmi?
Ja vēlaties klientiem lūgt atsauksmes, ir vairākas iespējas. Vispirms to varat izdarīt jūsu sarunas beigās, neatkarīgi no kanāla, kurā notiek saziņa, vai arī varat nosūtīt atsevišķu e-pasta ziņu par šo jautājumu. Svarīgs jautājums ir izvēlēties atgriezeniskās saites iegūšanas formu - tā var būt vispārēja aptauja, detalizēta aptauja, vai lūgums komentēt. Tas viss ir atkarīgs no tā, kāda informācija jums rūp un kādā iepirkšanās stadijā tā tiek iegūta.
Pēc šīs lapas izlasīšanas, noteikti apsveriet iespēju iepazīties ar Klientu Pārstāvis (Skaidrojums), lai saprastu, kas ir klientu pārstāvis un kā viņš var palīdzēt uzņēmuma klientu apkalpošanā. Ja vēlaties uzlabot saziņu ar klientiem, apsveriet Čata Klients (Skaidrojums), kur varat uzzināt par čata klientu veidiem un funkcijām, kas palīdzēs efektīvāk apkalpot klientus.
Lai uzlabotu atbildes uz klientu jautājumiem sociālajos medijos, aplūkojiet Vispārēju Pieprasījumu Sociālo Mediju Atbilžu Sagataves, kur atradīsiet noderīgas idejas un pamatnoteikumus. Arī Privātas piezīmes (skaidrojums) var būt noderīgas, lai saprastu, kā organizēt un pārvaldīt klientu informāciju efektīvāk. Izmēģiniet arī Labākā Klientu Piesaistes Platforma 2024.gadam, lai uzzinātu par visaugstāk novērtēto programmatūru klientu piesaistei.
Čata klients ir reāllaika komunikācijas rīks, kas nodrošina tūlītējo ziņapmaiņu un čata istabas, piemērots personiskai vai biznesa saziņai. Izvēlieties no tīmeklī balstītiem, mobilajiem vai galddatora variantiem ar funkcijām kā grupu sarunas, failu koplietošana, balss un video zvani. LiveAgent piedāvā daudzpusīgus risinājumus, kas uzlabos saziņu un klientu atbalstu. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.