Kas ir klientu iesaistes modelis?
Klientu iesaistes modelis ir pieeja, ko uzņēmumi izmanto ilgtermiņa attiecību veidošanai un uzturēšanai visas sadarbības ar klientu laikā. Klientu iesaistes modeļa mērķis ir uzlabot klientu pieredzi, palielināt reklāmguvumus, uzlabot noturību un klientu dzīves ilguma vērtību, lai nodrošinātu konsekventu ieņēmumu pieaugumu. Klientu iesaistes modeļus parasti iedala šādos pamattipos:
Biežāk sastopamie klientu iesaistes modeļu veidi
Augsta līmeņa iesaistes modeļi
Augsta līmeņa pieņemšanas modeļi parasti labi darbojas programmatūras ražošanas uzņēmumos, kas pārdod augstas cenas un kompleksus uzņēmuma līmeņa risinājumus. Pieņemšanas mijiedarbība bieži sākas ar pārdošanas komandas ievadu, un tā var būt saistīta arī ar tiešsaistes vai klātienes apmācības sesijām un iknedēļas kontaktu ar piesaistītu pārdošanas aģentu vai klientu panākumu menedžeri, kas piešķirts katram klientam. Tas palīdz nodrošināt netraucētu produktu izvēli, efektīvu produktu lietošanu, kā arī klientu panākumus. Augsta līmeņa iesaistes pieeja ļauj pielāgot pieņemšanas pieredzi klientu vajadzībām un biznesa mērķiem, kā arī pielāgot to, pamatojoties uz to, kā klienti reaģē.
Zema līmeņa iesaistes modeļi
Zema līmeņa modeļi ir piemēroti “SaaS” un B2B uzņēmumiem, kas pārdod liela apjoma, bet zemākas cenas un mazāk kompleksus risinājumus. Zema līmeņa modelis ietver mazāk saskares punktu ar klientiem, bet mijiedarbība lielākoties tiek atbalstīta ar tehnoloģijām un ir automatizēta. Pieņemšanas process parasti sākas ar automatizētu pieņemšanas e-pastu, kurā izceltas produkta funkcijas un pēc tam tiek turpināta automātiska pieņemšanas e-pastu virkne. Klientiem parasti palīdz arī pašapkalpošanās resursi, piemēram, videoceļveži, pamācības, zināšanu bāzes raksti un automatizēti čatboti.
Hibrīdas iesaistes modeļi
Parasti lielākā daļa uzņēmumu izmanto abu modeļu kombināciju un pielāgo savu klientu piesaistes stratēģiju, pamatojoties uz tādiem faktoriem kā izmaksas un produktu sarežģītība. Hibrīda pieeja var kombinēt augsta līmeņa pieņemšanu ar zema līmeņa pieeju pēc pieņemšanas. Tajā pašā laikā daži uzņēmumi var galvenokārt izmantot zema līmeņa pieņemšanas modeli, kas ir sapārots ar augsta līmeņa pieeju pēc iesaistes. Tas var notikt, ja klients viegli reģistrējas produktam vai pakalpojumam, bet saskaras ar grūtībām pieņemšanas procesā un lūdz personalizētu palīdzību, lai ilgtermiņā veiksmīgi sadarbotos.
Improve your customer engagement with a complex multichannel solution.
Get started with LiveAgent today and provide the best customer experience with the right toolset.
Frequently Asked Questions
Kāpēc klientu iesaistes modeļi ir svarīgi?
Tas, kā uzņēmumi mijiedarbojas ar klientiem, ir ļoti svarīgi visos klientu iesaistes posmos — sākot no satura veidošanas un sasniedzot potenciālos klientus, līdz pat klientu iegūšanai un veiksmīgai pieņemšanai. Efektīva klientu iesaistes modeļa ieviešana palīdz uzņēmumiem pārvaldīt klientu attiecības visā sadarbības ar klientu laikā, uzlabot klientu noturēšanu un nodrošināt uzņēmuma panākumus ilgtermiņā.
Kā izvēlēties pareizo iesaistes modeli?
Augsta līmeņa iesaistes modeļi ir labāk piemēroti uzņēmumiem, kas piedāvā augstas kvalitātes produktus. Tie bieži ietver daudzus kontaktpunktus ar klientu, lai nodrošinātu veiksmīgu pieņemšanu un pastāvīgus panākumus. Izvēloties zema līmeņa iesaistes modeļus, kas lielākoties balstās uz automatizētām stratēģijām, ir lietderīgi izmantot lētākus un mazāk sarežģītus risinājumus.
Kā veidot klientu iesaistes modeli?
Lai izveidotu efektīvu klientu iesaistes modeli un nodrošinātu iesaistītu klientu bāzi, ir nepieciešama skaidra izpratne par to, kāda veida iesaiste ir nepieciešama, lai apmierinātu klientu cerības, nodrošinātu vērtību un saglabātu ilgtermiņa attiecības. Tomēr uzņēmumam ir jāpārliecinās, ka ar klientu gūtie ieņēmumi attaisno saistītās izmaksas gadījumā, ja tiek izvēlēts augsta līmeņa modelis.
Ja vēlaties dziļāk izprast, kā veidot veiksmīgus klientu iesaistes modeļus, ieskatieties Klienta Iesaistes Modelis (Skaidrojums). Tas palīdzēs jums saprast dažādu iesaistes līmeņu nozīmi un kā tos praktiski pielietot.
Lai uzzinātu, cik svarīga ir klientu piesaiste un kā to var efektīvi veicināt, apmeklējiet Klientu Piesaiste (Skaidrojums). Šis raksts piedāvā stratēģijas, kā personalizēt klientu pieredzi un veidot lojalitātes programmas.
Ja esat ieinteresēts uzzināt vairāk par dažādiem terminiem, kas saistīti ar klientu atbalstu, ielūkojieties mūsu Glosārijā - LiveAgent. Šeit jūs atradīsiet izsmeļošu terminu sarakstu, kas ir noderīgi ikvienam klientu atbalsta speciālistam.
Izmantojiet LiveAgent, lai nodrošinātu efektīvu tiešsaistes klientu atbalstu ar 24/7 pieejamību un dažādām saziņas iespējām, piemēram, e-pastu, sociālajiem medijiem un čatu. Paaugstiniet klientu apmierinātību un uzturiet klientu attiecības viegli un efektīvi. Izmēģiniet bezmaksas kontu un iegūstiet piekļuvi visiem saziņas kanāliem vienuviet!
Čata klients ir reāllaika komunikācijas rīks, kas nodrošina tūlītējo ziņapmaiņu un čata istabas, piemērots personiskai vai biznesa saziņai. Izvēlieties no tīmeklī balstītiem, mobilajiem vai galddatora variantiem ar funkcijām kā grupu sarunas, failu koplietošana, balss un video zvani. LiveAgent piedāvā daudzpusīgus risinājumus, kas uzlabos saziņu un klientu atbalstu. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.