Kas ir klienta aptaujas forma?
Lielisks klientu atbalsts palielina klientu apmierinātību un lojalitāti. Lai sniegtu labāku atbalstu, nepieciešama plašāka informācija par klientiem. Viens veids, kā to iegūt, ir izmantojot klientu aptaujas formu. Jūs zināsiet, cik reižu klients iepriekš ir sazinājies ar uzņēmumu, viņu priekšrokas un daudz ko citu.
Šīs klientu aptaujas formas var aizpildīt arī aģenti pēc sazināšanās ar klientiem. Tad aģentiem ir vairāk informācijas un viņi var palīdzēt klientiem ātrāk un labāk.
Frequently Asked Questions
Kas ir klienta aptaujas forma?
Klienta aptaujas forma ir viena no formām, kas dod iespēju iegūt plašāku informāciju par klientiem. Gan klients, gan aģents var to aizpildīt pēc sazināšanās ar klientu. Pateicoties šādā veidā apkopotajai informācijai, aģentiem ir plašāka izpratne par klientu.
Kā piekļūt klienta aptaujas formai LiveAgent?
Aģenta panelī ir pieejamas LiveAgent klienta aptaujas formas. Un tās ir pieejamas visu lomu aģentiem. Pateicoties tām, aģents var viegli iegūt informāciju par klientu, kura gadījums patreiz tiek izskatīts.
Kā pielāgot klienta aptaujas formu LiveAgent?
Lai LiveAgent nokļūtu pie klientu aptaujas formām, atveriet Konfigurācija. Tur jūs atradīsiet saiti uz klienta formu un varēsit to rediģēt un pielāgot pēc vajadzības.
Pēc iepazīšanās ar klientu aptaujas formas skaidrojumu, jūs, iespējams, vēlēsieties uzzināt vairāk par to, kā veikt klientu aptaujas un atrast noderīgus piemērus. Apmeklējiet rakstu Kā veikt klientu aptaujas (+piemēri), lai iegūtu padomus par efektīvu aptauju veidošanu. Turklāt ir būtiski izprast, kas ir klientu apmierinātības aptauja un kā tā var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu. Izlasiet vairāk sadaļā Klientu Apmierinātības Aptauja (Skaidrojums). Ja jūs meklējat konkrētus jautājumus, ko iekļaut savās aptaujās, noteikti apskatiet Klientu Apmierinātības Aptaujas Jautājumi (Bezmaksas Sagataves), lai atrastu plašu jautājumu klāstu, kas var palīdzēt iegūt vērtīgas klientu atsauksmes.