Kas ir karstie zvani?
Tas ir viens no diviem zvanu veidiem – karstajiem un aukstajiem zvaniem. Karstie zvani ir izteiciens, ko profesionāli pārdošanas pārstāvji izmanto, lai norādītu uz sarunām ar karstiem potenciālajiem pircējiem. Zvanīšana tiek apzīmēta kā karsta, ja pārstāvji jau iepriekš sazinājušies ar klientiem.
Mērķis ir noturēt potenciālo klientu saistītu ar produktu vai pakalpojumu, lai palielinātu reklāmguvumu iespējamību. Pretstatā aukstajam zvanam, kur nav bijis iepriekšējs kontakts ar klientu, ar kuru plānojat sazināties.
Karstie zvani nozīmē iepriekšēju kontaktu un to, ka attiecības ir sasniegušas stadiju, kad pārstāvis var būt uzstājīgāks ar potenciālo klientu. Saziņa, kas notiek pirms karstā zvana, var būt atsauksme, saziņa biznesa pasākumā vai tiešā e-pasta kampaņa. Atšķirībā no citām stratēģijām, kas rada ienākošos potenciālos pirkumus, karstie zvani ģenerē izejošos potenciālos pircējus.
Tiem var būt vairākas formas, jo viss ir atkarīgs no uzņēmuma stratēģijas un apstākļiem, kas saistīti ar iepriekšējiem saskarsmes punktiem ar klientiem. Jebkurā gadījumā visas iniciatīvas sākas ar sekošanas karstajiem zvaniem. Pārdošanas pārstāvji izmanto šo iespēju, lai ieplānotu tikšanās ar potenciālajiem klientiem klātienē vai apspriestu jautājumus pa tālruni.
Karstie zvani nozīmē, ka pārdevējiem ir piekļuve arī kontaktinformācijai. Kontaktinformācija ir ļoti svarīga karstajiem zvaniem un šī informācija ietver ne tikai tirdzniecības firmas e-pasta adresi un tālruņa numuru. Tā parāda arī pagātnes mijiedarbību ar klientu un pirkumu vēsturi.
Atcerieties, ka klientu skaits ievērojami pārsniedz pārdošanas pārstāvju skaitu. Tāpēc pārdevējiem ir nepieciešama visa palīdzība, kas pieejama, sākot no platformām, kas centralizē klientu kontaktinformāciju, līdz universālai palīdzības dienesta programmatūrai ar izejošo zvanu atbalstu.
Kā darbojas karstie zvani?
Lai karsto zvanu stratēģija darbotos, ir nepieciešams izveidot veselīgu pamatu. Katra veiksmīga karstā zvana iniciatīva pastiprina saikni ar potenciālo klientu. Lai veiktu kādu savu iniciatīvu, ir jāizveido sistēma, kas palīdzēs jums veidot attiecības un pamatīgu uzticēšanos saviem potenciālajiem pircējiem.
Iepriekšēja sazināšanās ar potenciālo klientu ir vienīgais veids, kā parastu zvanu pārvērst sekmīgā zvanā. Jau pastāv zināms uzticēšanās līmenis un saikne ar sviru, lai palielinātu interesentu ieinteresētību produkta vai pakalpojuma iegādē un galu galā pārvērstu vairāk zvanus pārdošanas darījumos.
Ir daudz veidu, kā sākt veidot šo zvanu sarakstu. Viena no izplatītākajām stratēģijām ir apmeklēt pēc iespējas vairāk sakaru veidošanas pasākumu. Šie notikumi rada iespējas sazināties ar potenciālajiem pircējiem. Ņemot vērā, ka ir gan B2C, gan B2B pasākumi, uzņēmumi var izvēlēties apmeklēt pasākumus, kas atbilst to konkrētajiem mērķiem.
Citas stratēģijas ir e-pasta abonentu saraksta izveide un e-pasta kampaņas uzsākšana. Varat izmantot tādus indikatorus kā lejupielādētie pielikumi, lai noteiktu, vai potenciālais pircējs ir gatavs saņemt karsto zvanu. Tiklīdz esat izveidojis karsto pircēju sarakstu, ir pienācis laiks veikt šos zvanus.
Zvans ir karsto zvanu stratēģijas pēdējais solis. Tirdzniecības pārstāvim jāzvana karstajam klientam tikai ar vienu nolūku — lai nospraustu tikšanos. Atcerieties, ka tālruņa sarunas laikā jums nevajadzētu piešķirt prioritāti pārdošanas procesam, ja vien jums nav uzņēmums, kurā jūsu kolēģi pārdod preces tikai pa tālruni. Galvenais mērķis ir nospraust tikšanos, kurā notiks faktiskā pārdošana.
Tālruņa zvans ir paredzēts, lai ļautu pārdevējiem novērtēt, kāda ir viņu saikne ar interesentu, un atbilstoši turpināt darbu. Tā kā potenciālais pircējs jau uzticas jums un ir ieintriģēts uzzināt vairāk par jūsu produktu un pakalpojumu, viņa pārvēršana par maksājošu klientu ir daudz vienkāršāka nekā auksto zvanu gadījumā.
Ko teikt karsto zvanu laikā
Svarīgi atzīmēt, ka pārdevējiem nav visu laiku jāimprovizē. Veiksmīgs, sirsnīgs zvans balstās uz karstā zvana scenāriju un praktiskiem karsto zvanu padomiem. Scenārijā jāietver dažādi sarunas attīstības virzieni, sākot no sarunām ar vidusmēra pircēju līdz sarunām ar C līmeņa un VIP pircējiem.
Tiešsaistē ir simtiem, ja ne tūkstošiem karsto zvanu scenāriju, kas balstīti uz dažādām atbilžu metodēm un pieejām. Tā kā katrs uzņēmums un tā klienti ir unikāli, vislabāk ir pieturēties pie karsto zvanu scenāriju sagataves. Tas palīdzētu izmantot visu, ko zināt par saviem klientiem, zīmola tēlu, balss toni un vispārīgos padomus par veiksmīgu karsto zvanu. Tas palīdzēs jums pastiprināt kontaktus ar potenciālajiem pircējiem un palielināt reklāmguvumu līmeni.
Lūk, vienkārša sagatave, kas jāievēro, sazinoties ar karstu potenciālo pircēju:
- uzmanību piesaistošs iesākums. Sveiciniet potenciālo pircēju, izmantojot viņa vārdu.
- veiciet atbilstošu iepazīstināšanu — Pasakiet potenciālajam pircējam savu vārdu un uzņēmuma nosaukumu, kuru pārstāvat.
- atklājiet savas kārtis — Pastāstiet, kāpēc zvanāt.
- pastāstiet par produktu/pakalpojumu — Izmantojiet to informāciju, kas jums ir par potenciālo pircēju, lai produktu/pakalpojumu, ko pārdodat, padarītu tiem atbilstošu.
Jūs varat izveidot savu karsto zvanu skriptu, pamatojoties uz divām labākajām praksēm: atvērtajiem jautājumiem un aktīvās klausīšanās paņēmienu. Atvērtie jautājumi atvieglo sarunu un aktīva klausīšanās uzlabo savstarpējo sapratni un paver iespējas pārdošanas pārstāvim, lai uzdotu aktīvu jautājumu.
Atcerieties, ka tas ir karsts zvans, nevis pārdošanas zvans. Jūsu pārdošanas darbinieki neuzbāzīsies ar produktiem vai pakalpojumiem. Viņiem būs sarunas ar interesentiem, galveno uzmanību pievēršot interesentiem. Mērķis ir veidot attiecības, izmantojot jau iedibinātu uzticību, un panākt, lai perspektīvais pircējs izlemtu rīkoties. Ir normāli, ka daudzi zvani novirzās no scenārija. Tam nevajadzētu satraukt pārstāvjus, jo viņiem ir iespēja improvizēt, kad tas nepieciešams.
LiveAgent’s call center offers numerous options when it comes to features.
With the right features, call center software can help you improve customer service, satisfaction, and sales. Ready to find out more?
Frequently Asked Questions
Kas ir karstie zvani?
Tas ir process, kurā sazinaties ar potenciālo klientu, pārdošanas pārstāvi vai uzņēmumu, ar kuru jau esat izveidojis saikni. Tiklīdz esat izveidojis attiecības ar potenciālo pircēju, karstie zvani ir stratēģija, kas ievērojami samazina atraidīšanas risku un var palīdzēt paaugstināt reklāmguvumu līmeni.
Kā darbojas karstie zvani?
Ir viegli izprast, kā darbojas karstie zvani, tiklīdz zinat, ka katras karsto zvanu stratēģijas centrā ir potenciālais pircējs, kam ir iepriekšēja pieredze saskarē ar uzņēmumu. Pārdevēji sazinas ar šiem potenciālajiem pircējiem, paaugstinot uzticību un viņu interesi par produktiem vai pakalpojumiem, lai iegūtu pārdošanas darījumu.
Ko teikt karstā zvana laikā?
Kaut arī pārdošanas pārstāvji var improvizēt karstā zvana laikā, ir labāk, ja viņi to dara tikai tad, ja potenciālais pircējs atiet no ierastās sarunas shēmas. Tas nozīmē, ka pirms šādas iniciatīvas uzsākšanas jums ir jābūt karstā zvana scenārijam un karstā zvana padomu sarakstam. Pamatnoteikums ir uzrunāt pircēju vārdā un turpināt ar iepazīstināšanu ar sevi, uzņēmumu, kurā jūs strādājat, un kādēļ jūs zvanāt.
Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par saziņas veidiem, kas var palīdzēt uzlabot klientu atbalstu, ieteicams izlasīt par aukstā zvanīšana. Šajā rakstā jūs uzzināsiet, kas ir aukstā zvanīšana un kā to efektīvi izmantot.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!