Kas ir raustīšanās buferis?
Raustīšanās buferis ir veids, kā pārvaldīt balss paketes VoIP zvanā. Kad process darbojas raiti, VoIP datplūsma ir vienmērīga. Lielākā daļa VoIP zvanītāju nekad nepamanīs raustīšanās buferus. Dažreiz raustīšanās buferim ir problēmas tīkla pārslodzes dēļ. Raustīšanās bufera izmantošana ir lielisks veids, kā uzlabot balss zvanu kvalitāti VoIP zvanu laikā. Zvanu veikšana, izmantojot VoIP raustīšanās buferi, nozīmē, ka jūsu audio kvalitāte būs augstāka.
Ko dara raustīšanās buferis?
Labākais veids, kā izskaidrot raustīšanās bufera funkcionalitātes nozīmi, ir izmantot piemēru. Jūsu VoIP zvana laikā saruna tiek pārvērsta par nelielu datu daļu sēriju, ko sauc par “paketēm”. Tiklīdz šīs paketes nonāk zvana otrā galā, tās tiek atkal samontētas pareizā secībā.
Iedomājieties, ka jūsu zvanā bija iesaistītas 100 datu paketes. Ja pirms 10.paketes pienāktu 90.pakete, saruna būtu haotiska un mulsinoša. Iedomājieties, cik grūti saprast kādu, ja tā vārdi ir sajauktā secībā! Pareiza reāllaika saziņa ar klientiem ir neiespējama, ja rodas pārmērīga raustīšanās.
Lai novērstu šāda veida problēmu, raustīšanās bufera funkcionalitāte izmanto aiztures laiku. Šis aiztures laiks ļauj ierasties visām VoIP paketēm un tikt atbilstoši sakārtotām, pirms jūs kaut ko dzirdat. Proti, sistēma īslaicīgi noglabā paketes, lai tās visas varētu sakārtot. Vispirms sāciet ar noklusēto raustīšanās bufera iestatījumu un noskaidrojiet, vai tas atrisina jūsu raustīšanās problēmas. Ja problēma joprojām pastāv, lūdziet padomu tīkla administratoram.
Tā kā tīkla sastrēgumi dienas laikā tik ļoti atšķiras, ir noderīgi izmantot adaptīvo raustīšanās buferi. Adaptīvais raustīšanās buferis var organizēt datus dažādos veidos, lai izvairītos no detalizētas informācijas buferības.
All-in-one communication platform
LiveAgent offers virtual call center that works with VoIP phone system.
Kur raustīšanās buferis ir nepieciešams?
Līdzīgi kā akustiskās atbalss slāpēšana, arī raustīšanās buferi parasti izmanto, lai uzlabotu skaņas kvalitāti VoIP sistēmās. Ir dažas specifiskas situācijas, kurās ir lietderīgi izmantot raustīšanās buferi. Pirms mainīt savu VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai uzlabotu sakaru kvalitāti, vispirms izmantojiet šos padomus.
- Tīkla pārslodze
Ja vairāki lietotāji un ierīces izmanto vienu un to pašu tīkla savienojumu, tīklam var būt grūti noturēties stabili. Šādā gadījumā raustīšanās buferis var uzlabot skaņas kvalitāti. Ja jums ir slikts interneta savienojums, iespējams, vēlēsities uzlabot interneta pakalpojumu. Pašreizējos tīkla situāciju varat pārraudzīt, izmantojot tādu bezmaksas rīku kā, piemēram, speedtest.net. Šis bezmaksas rīks noteiks lejupielādes ātrumu, augšupielādes ātrumu un citus faktorus.
LiveAgent pusē aģenta joslas platums tiek izmantots tikai tad, kad izvēlētais VoIP pakalpojumu sniedzējs izveido savienojumu ar mūsu serveriem. Lai iegūtu papildinformāciju, skatiet šo saiti.
- Tīkla kavējums (latency)
Dažreiz arī dēvēts par “kāršanos”, “ķeršanos”, tīkla kavējums var izraisīt pakešu zudumu un raustīšanos. Maksimālajam kavējumam ir jābūt ne lielākam par 150 milisekundēm, lai nodrošinātu vislabāko veiktspēju, bet zemāks VoIP kavējums ir labāks.
- Videokonferenču noturēšana
Video konferences sesija aizņem ievērojamu joslas platuma daudzumu. Tā rezultātā pat neliels tīkla sastrēgumu daudzums var izjaukt jūsu video. Vaicājiet videokonferenču pakalpojumu sniedzējam, vai viņiem ir video vajadzībām paredzēts džitera buferrisinājums. Pat visizcilākais HD video konferenču risinājums var ciest, ja tiek pārslogots jūsu interneta ātrums.
- Balss kvalitātes problēmas
Ja, veicot joslas platuma testus, esat ievērojis, ka lejupielādes ātrums ir lēns, raustīšanās bufera izmantošana var palīdzēt uzlabot sliktas balss kvalitātes problēmas. Ir noderīgi arī izvairīties no nevajadzīgas joslas platuma lietošanas (piemēram, video straumēšanas), veicot balss zvanus vai konferences zvanus.
Tāpat svarīgi atzīmēt, ka ir arī citi iemesli sliktai zvanu kvalitātei. Piemēram, jūsu skaņas kvalitāte var pasliktināties, ja izmantojat bezvadu savienojumu. Šādā gadījumā, izmantojot Ethernet kabeli, varat būtiski uzlabot videozvanu kvalitāti un vispārējo balss kvalitāti.
Completely browser-based video calling
Benefit from both chats and calls with LiveAgent's video call feature
Kā uzstādīt raustīšanās buferi?
Raustīšanās bufera uzstādīšana ir samērā vienkārša. Vispirms sazinieties ar savu VoIP pakalpojumu sniedzēju un lūdziet ieslēgt raustīšanās buferi. Daudzos gadījumos VoIP pakalpojumu sniedzējs var tikt galā ar jūsu tehniskajām niansēm.
Dažos gadījumos var būt nepieciešamas papildu darbības, lai ieslēgtu raustīšanās bufera funkcionalitāti. Piemēram, uzņēmumam var būt jāpieprasa piekļuve VoIP tīkliem. Ja daudzi uzņēmuma darbinieki zvanu veikšanai izmanto VoIP pakalpojumu, formāla pieprasījuma veikšana tīkla administratoram ir laba doma. Pirmo reizi iestatot raustīšanās buferi, tas var īslaicīgi radīt sliktu interneta savienojumu citiem lietotājiem.
Provide a fantastic call center experience using VoIP services
LiveAgent offers over 50 integrations with a leading VoIP providers.
Frequently Asked Questions
Kas ir raustīšanās buferis?
Raustīšanās buferis ir veids, kā novērst saraustīto audio un uzlabot skaņas kvalitāti VoIP zvanu laikā. Raustīšanās bufertehnoloģija darbojas, radot nelielu aizkavi ienākošajām balss paketēm un izejošajām balss paketēm. Izmantojot šo tehnoloģiju, varat izvairīties no pakešu zuduma problēmām. Ņemiet vērā, ka raustīšanās buferis tiek realizēts vairākos veidos, piemēram, statiskais raustīšanās buferis un dinamiskais raustīšanās buferis. Lai izvairītos no problēmām, aizturiet savu raustīšanos līdz pieņemamam līmenim (t.i., 30 milisekundes). Mājsaimniecību VoIP lietotāji var būt gatavi paciest raustīšanos, kas pārsniedz 30 milisekundes, ja tiem ir budžeta interneta pieslēgums.
Ko dara raustīšanās buferis?
Raustīšanās buferis novērš pakešu zudumu jūsu audio zvanos. Katra sarunas audio straumējuma daļa tiek īslaicīgi saglabāta buferī. Rezultātā konkrētais paketes pienākšanas laiks nepasliktina jūsu audio kvalitāti. Izmantojot šo tehnoloģiju, pakešu zudumi nevar izjaukt jūsu sarunu. Varat veikt raustīšanās datu analīzi, lai uzlabotu VoIP zvanu veiktspēju.
Kur nepieciešams pielietot raustīšanās buferi?
Jūsu tīkla administrators var ieteikt izmantot raustīšanās buferi vairākos līmeņos. Piemēram, jums var nebūt iespējas izmantot datortīkla kabeli. Tādā gadījumā jūsu audio kvalitāte var ciest, ja jūsu WiFi signāls ir vājš. Izmantojot raustīšanās buferi, varat izvairīties no kvalitātes zuduma problēmām. Ja jūsu reāllaika saziņas laikā video straumēšanu izmanto citi lietotāji, arī var palīdzēt raustīšanās bufera izmantošana. Raustīšanās buferis var arī palīdzēt uzturēt kvalitatīvu zvanu, ja tīkla veiktspēja laika gaitā ir mainīga.
Kā izveidot raustīšanās buferi?
Ir vairāki veidi, kā var izmantot raustīšanās bufera mehānismu, lai izvairītos no problēmām. Ja strādājat uzņēmumā, varat lūgt kolēģiem darba dienas laikā neizmantot visizplatītākos raustīšanās avotus, piemēram, tiešsaistes spēles, video straumēšanu un citas apjomīgu datu lejupielādes. Pēc tam sazinieties ar tīkla administratoru un pastāstiet par balss kvalitātes problēmām zvanu laikā. Tiklīdz tīkla administrators izprot situāciju, varat ieteikt izmantot raustīšanās bufera funkcionalitāti.
Kad esat iepazinies ar raustīšanās bufera nozīmīgumu, ieteicams izpētīt, kā uzlabot klientu apkalpošanu. Šajā rakstā jūs uzzināsiet par eskalāciju pārvaldības procesu un tā svarīgumu klientu apkalpošanā. Vēl viena noderīga tēma ir VoIP tālrunis, kas palīdzēs jums saprast, kā šīs tehnoloģijas var uzlabot jūsu saziņu ar klientiem. Ja vēlaties iet soli tālāk, apsveriet iespēju iepazīties ar digitālo transformāciju, lai uzzinātu, kā modernās tehnoloģijas var pārveidot jūsu uzņēmējdarbību un palielināt efektivitāti.
Uzziniet, kā A/B testēšana var uzlabot jūsu mārketinga stratēģiju, salīdzinot dažādas versijas un analizējot rezultātus. Izprotiet svarīgākos soļus pirms testēšanas, izvēlieties piemērotus rīkus un atklājiet, kā izmantot iegūtos datus efektīvai lēmumu pieņemšanai. Apgūstiet testēšanas metodes, lai optimizētu savu tiešsaistes veiktspēju.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.