Kas ir izsekotājs?
Izsekotāju var integrēt jūsu esošajā programmatūrā. Izsekošanas funkcija ļauj izsekot gala lietotāja aktivitātēm 30 minūtes pirms un pēc palīdzības pieteikuma iesniegšanas. Informācija par klienta iepriekš veiktajām darbībām var būt ļoti noderīga aģentam, risinot klienta problēmu.
Frequently Asked Questions
Kas ir izsekotājs?
Izsekošanas funkcija ļauj izsekot gala lietotāja aktivitātēm 30 minūtes pirms un pēc palīdzības pieteikuma iesniegšanas. Tas ļauj gūt priekšstatu par to, pie kā klients ir strādājis un var atvieglot aģenta darbu, kurš sniegs atbalstu šim klientam.
Kā var izmantot izsekotāju?
Izsekotāju var integrēt esošajā programmatūrā. Pateicoties tam, jūs zināsiet klienta iepriekšējās darbības, kas savukārt var palīdzēt atrast problēmas avotu un redzēt, ko klients jau ir paveicis un kas nav izrādījies efektīvs risinājums.
Vai iespējams integrēt izsekotāju LiveAgent kontā?
Izsekotāju var integrēt esošajā LiveAgent programmatūrā. Tas ļaus jums uzlabot klientu atbalsta kvalitāti.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par izsekotājiem un to nozīmi, iesakām izlasīt rakstu Kas ir izsekotājs?. Tas sniegs detalizētu skaidrojumu un atbildēs uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par šo tēmu.
Interesē, kā zvanītāja izsekošanas programmatūra var uzlabot jūsu biznesa mārketinga stratēģijas? Apskatiet rakstu par zvanītāja izsekošanas programmatūru. Tas piedāvā ieskatu, kā šī tehnoloģija var uzlabot klientu apkalpošanu un pieņemt labākus lēmumus.
Ja vēlaties sekot līdzi sava laika izmantojumam un efektivitātei, izlasiet rakstu par Laika pārskata funkciju. Tas palīdzēs jums saprast, kā šī funkcija var būt noderīga jūsu ikdienas darbā.
Zvanītāja izsekošanas programmatūra
Uzziniet vairāk par zvanītāja izsekošanas programmatūru. Dziļi izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.