A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system. Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.
Why should you use a hosted call center?
Excellent phone support is the cornerstone of every successful business. Even though traditional call centers are slowly becoming obsolete and replaced by the likes of call center software or hosted call centers, phone support is still in high demand.
In fact, according to the CFI Group, 76% of all consumers prefer phone support over digital means such as emails, online contact forms, and social media. As such, it’s important to cater to the majority of your customers by providing quick, personalized, and knowledgeable phone service.
Visvienkāršākais un izmaksu ziņā visefektīvākais veids, kā to izdarīt, ir ieguldīt līdzekļus izmitinātā zvanu centra programmatūrā.
How can you use a hosted call center?
A call center like LiveAgent offers its users tons of modern and professional call center features, including:
- Ienākošie zvani
- Izejošie zvani
- Iekšējie zvani
- IVR (Interaktīvās balss atbildes) tehnoloģija
- Zvanu kārtošana rindā
- Automātiskā atzvanīšana
- Atbildēto zvanu pārsūtīšana
- Automatic call routing / automatic call distribution (ACD)
- Video zvani
- Neierobežots zvanu ierakstu skaits
- Vairākas atbalstītās zvanu ierīces, tostarp programmatūras tālruņi
Turklāt daudzi izvietoti zvanu centri nodrošina arī papildu funkcijas, piemēram:
- Iebūvēta CRM programmatūra
- Multichannel ticketing
- Iekšējās/ārējās zināšanu bāzes
- Rūpīga atskaišu sagatavošana, zvanu analīze un laika izsekošana.
- Un vēl daudz kas cits!
The hosted call center is a modern type of technology that does not require any additional third-party app to function. In fact, call center solutions are built to maximize workflow efficiency and cost savings and thus include all the features and benefits of traditional help desk software.
What are the benefits of using hosted call centers?
Improved customer satisfaction
Labi organizēta izmitināta zvanu centra programmatūra, kas papildināta ar IVR izvēlnēm, automātiskās atzvanīšanas funkciju un atbildētu zvanu pārsūtīšanu, var uzlabot klientu apmierinātību. Klienti vēlas izvēles iespējas, gaidot savienojumu. Viņi arī vēlas būt informēti par to, uz kurieni viņi tiek novirzīti, un saņemt palīdzību pat tad, ja persona, pie kuras viņi tiek pārsūtīti, nav pieejama, lai viņiem palīdzētu.
Having a comprehensive hosted call center like LiveAgent in your arsenal is the best thing you can do to keep your customers happy call after call.
Faster resolution times
Having a hosted call center that’s equipped with an IVR system can help you improve your resolution times. By empowering your customers to choose which department they need to speak to, you’re eliminating the middle man that usually picks up a phone, listens to what the customer needs, and only then routes the caller to the appropriate department or representative.
Great cost savings
Hosted call centers cost a fraction of the price of a traditional call center. The only thing you need to pay for is your monthly subscription and your VOIP phone number. You pay for real-time usage only. There are no extra per-minute charges or hidden fees.
Turklāt nav jāmaksā par īri, dārgu aparatūru, elektrību un jāsedz citi izdevumi. Zvanu centram var piekļūt no jebkura datora vai viedtālruņa ar interneta pieslēgumu.
Improved customer efficiency
Hosted call centers like LiveAgent are equipped with additional features and integrations that can improve agent efficiency. Because your agents can access all customer info from their call interface, they won’t have to waste any time looking for past conversations, contact details, and more.
Greater flexibility
Hosted call centers give your agents freedom and flexibility. Working from home or remotely is a completely viable option. Your agents will no longer have to sit in the office or in front of the computer. They won’t even have to have a designated device. They can simply forward calls to their personal devices answer calls on the go. Doesn’t that sound great?
How can you set up a hosted call center in LiveAgent?
LiveAgent izmitināto zvanu centru var izveidot dažu minūšu laikā.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā un noklikšķiniet uz Zvanīt
2. Noklikšķiniet uz Numuri
3. Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot
4. Select your VOIP provider (the VOIP provider from which you’ve purchased your phone number)
5. Ievadiet vārdu (tas var būt jebkas – tikai lai Jūs atcerētos, kurš numurs tas ir).
6. Izvēlieties nodaļu, uz kuru tiks novirzīti ienākošie zvani uz šo tālruņa numuru.
7. Ievadiet izsaukuma prefiksu.
8. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Ierakstīt zvanus, ja vēlaties ierakstīt visus ienākošos/ izejošos zvanus no šī tālruņa numura.
9. Ievadiet savus VOIP pakalpojumu sniedzēja akreditācijas datus (saimniekdatora nosaukums, lietotājvārds, parole).
10. Noklikšķiniet uz Pievienot
Ja tālruņa numurs ir veiksmīgi pievienots un ir aktīvs, tam blakus būs zaļš punkts.
11. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Rediģēt un noklikšķiniet uz IVR.
Iestatiet savu IVR/sveiciena ziņojumus, izmantojot šo ceļvedi – IVR (sveiciena/prombūtnes ziņojumi).
12. Pēc tam, kad esat pabeidzis IVR iestatīšanu, noklikšķiniet uz Konfigurēšana.
13. Noklikšķiniet uz Zvanīt
14. Noklikšķiniet uz Iestatījumi
15. Mainiet iestatījumus atbilstoši savām vēlmēm un noklikšķiniet uz Saglabāt
16. Izmantojiet šo ceļvedi, lai ekrānā Ierīces pievienotu aparatūras un programmatūras tālruņus.
17. Next, forward this guide to your agents so they can set up preferred devices for answering calls
How does it look like/work in practice?
LiveAgent is a call center solutions provider that guarantees a great user experience. Call center software is flexible, scalable, and can be accessed from any computer or phone with internet access. It can be used by multiple users at once and customized to fit your business needs. The system is affordable, easy to use, and has reliable uptime. Check out how it works in the video below.
Frequently Asked Questions
What is a hosted call center?
A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.
Why should I use a hosted call center?
Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.
What features are included in a hosted call center?
Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings.
How can a hosted call center benefit your business?
A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.
Pēc tam, kad esat izlasījis visu par izmitināto zvanu centru, iespējams, vēlēsities uzzināt vairāk par tā priekšrocībām. Iepazīstieties ar uzlabotu klientu apmierinātību, ātrāku risinājumu laikiem un lielām izmaksu ietaupījumiem, ko šādi centri piedāvā. Tāpat ir svarīgi izprast, kā iestatīt izmitināto zvanu centru LiveAgent, lai maksimāli izmantotu tā iespējas. Ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, izlasiet, kas ir nepieciešams un sāciet izmēģināt LiveAgent jau šodien.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Uzziniet atšķirību starp zvanu un kontakta centriem ar LiveAgent. Mūsu programmatūra apvieno klientu datus no dažādiem kanāliem, lai veidotu personalizētu klientu pieredzi un uzlabotu atbalstu. Atklājiet, kā izmantot augšuppārdošanas iespējas un automatizāciju, lai pilnvarotu savus aģentus. Izmēģiniet bezmaksas!
Ienākošo zvanu centra programmatūra
Uzziniet par labākajām ienākošo zvanu centra programmatūrām 2024. gadā! LiveAgent piedāvā risinājumus personalizētam klientu atbalstam, palielinot pārdošanas apjomus ar viedās zvanu maršrutēšanas un integrētu video tērzēšanas iespējām. Apskatiet mūsu ceļvedi un uzlabojiet savu biznesu!
Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra
Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!