Kas ir izejošo zvanu centrs?
Atšķirībā no ienākošo zvanu centra, kas galvenokārt tiek izmantots zvanu saņemšanai, izejošo zvanu veikšanai tiek izmantots izejošo zvanu centrs. Izejošā zvana definīcija ietver izejošos zvanus potenciālajiem pircējiem un pašreizējiem klientiem jūsu uzņēmuma vārdā. Parasti izejošo zvanu centri galvenokārt bija vērsti uz telemārketingu un klientiem adresētiem piepārdošanas mērķiem. Tomēr, ņemot vērā tiesību aktu ietekmi un klientu spiedienu uz aukstajiem zvaniem, pēdējo gadu laikā ir pieaudzis izejošo zvanu skaits esošajiem klientiem, lai nodrošinātu proaktīvu klientu aprūpi.
Kādam nolūkam tiek izmantoti izejošo zvanu centri?
Mūsdienās izplatītākie izejošo zvanu centru pakalpojumi ir šādi:
- Interesentu radīšana un pārdošanas zvani potenciālajiem pircējiem
- Šķērspārdošana un piepārdošana esošajiem klientiem
- Klientu noturēšanas zvani (atjauninājumu pārvaldība)
- Proaktīva klientu apkalpošana (piem. informējot klientus par apkalpošanas pārtraukumiem, kavējumiem u.t.t.)
- Ieplānoti atzvani klientiem
- Tirgus izpēte un informācijas apkopošana
- Klientu atsauksmes un klientu apmierinātības aptaujas
- Tikšanos norunāšana
- Parādu piedzīšana
Izejošo zvanu centrus parasti nodrošina mākoņskaitļošanas zvanu centra programmatūra, un tie ir izstrādāti, lai palīdzētu uzņēmumiem aktīvi sazināties ar potenciālajiem pircējiem un klientiem palielinot pārdošanas apjomus. Tiek sagaidīts, ka izejošo zvanu centra aģenti veiks lielus zvanu apjomus ik stundu — šī aktivitāte parasti tiek nodrošināta, izmantojot dažāda veida numura sastādītājus. Dažas no galvenajām izejošajām zvanu centra metrikām, kas būtu jāmēra, ir pirmā zvana atrisināšana, reklāmguvumu līmenis, zvanu skaits katram aģentam, zvanu skaits katram kontam, trāpījumu līmenis, aizturēšanas laiks, zvanu pamešanas līmenis, vidējais zvana ilgums, saraksta slēgšanas līmenis, zvanu kvalitāte/etiķete un ieņēmumi par katru veiksmīgo zvanu.
Izaicinājumi, ar kuriem saskaras izejošo zvanu centri
Izejošo zvanu centri var saskarties ar vairākiem atšķirīgiem izaicinājumiem. Tā kā izejošo zvanu raksturs pārsvarā ir uzmācīgs un to nosaka uzņēmumu, nevis klientu vajadzības (izņemot atzvanīšanas pieprasījumus un proaktīvu klientu apkalpošanu), klienti, visticamāk, būs atturīgi un piesardzīgi pret zvaniem. Tas nozīmē, ka aģentiem izejošie zvani var būt diezgan nogurdinoši, jo viņiem pastāvīgi nākas saskarties ar atteikumu, intereses trūkumu vai rupjību.
Neskatoties uz to, ka jāpārvalda smalkā robeža starp to, ka tas ir pieņemams traucējums un nevēlama uzmācība, izejošajiem zvanu centriem ir arī jāievēro tādi likumi kā Tālruņa patērētāju aizsardzības likums (TCPA) un Zvana lieguma (DNC) reģistri. Tam nepieciešama rūpīgi plānota informēšanas stratēģija.
Ieguvumi, lietojot izejošo zvanu centra programmatūru
Pārdošanas un ieņēmumu palielināšana
Radiet vairāk pārdošanas, sasniedzot potenciālos interesentus vai maksimāli palielinot klientu dzīves cikla ilgumu, kapitalizējot piepārdošanas vai šķērspārdošanas iespējas.
Klientu noturēšana
Ja runa ir par produktu vai pakalpojuma atjaunošanu, tālruņa zvans var būt lielisks veids, kā sazināties ar klientu, uzturēt patiesu sarunu un novērst klientu neapmierinātību.
Klientu apkalpošanas uzlabošana
Uzlabojiet vispārējo klientu apkalpošanu un klientu pieredzi, proaktīvi uzrunājot klientus, pirms viņi vēl uzzina par problēmas eksistenci, vai pirms vēl viņi lūdz palīdzību.
Klientu atsauksmju saņemšana
Zvanīšana ir ļoti personalizēts veids, kā iegūt klientu atsauksmes. Optimizējiet procesu ar izejošo zvanu palīdzību un iegūstiet vairāk informācijas, veicot izsmeļošu sarunu.
Aģentu efektivitātes uzlabošana
Izmantojot izejošo kontaktu centra programmatūru, aģentiem vienmēr ir piekļuve katra klienta datiem, kas nodrošina efektīvāku, visaptverošāku un pielāgotu mijiedarbību.
Svarīgu rādītāju izsekošana
Kontrolējiet būtiskākās zvanu centra metrikas un veiktspējas indikatorus, lai iegūtu pilnīgu pārskatu par to, kā darbojas jūsu pārdošanas un klientu apkalpošanas komandas un kur nepieciešami uzlabojumi.
Start your free trial today
Design your own outbound call center and improve your outreach today. Curious about all the opportunities?
Kādas ir LiveAgent izejošo zvanu centra funkcijas?
LiveAgent mākoņbāzētā zvanu centra programmatūra atbalsta gan ienākošo, gan izejošo zvanu centra funkcionalitāti. Tas nozīmē, ka to var efektīvi izmantot gan Jūsu klientu apkalpošanas, gan pārdošanas komandas, lai sazinātos ar potenciālajiem vai esošajiem klientiem.
Iespēja piezvanīt ar klikšķi
LiveAgent tīmeklī balstītajam zvanu centram ir iespēja zvanīt uz jebkuru tālruņa numuru tīmeklī. Veiciet izejošos zvanus saviem potenciālajiem klientiem — tieši no sava LiveAgent informācijas paneļa apmeklējot potenciālo pircēju mājaslapas. Šī funkcija var lieliski palīdzēt pārdošanas komandām. Tā ļauj aģentiem veikt vairāk sarunu un samazina manuālajā numura sastādīšanā patērēto laiku.
Padziļināta klientu izpēte
LiveAgent zvanu centra programmatūra piedāvā iebūvētu CRM un integrējas ar citiem galvenajiem CRM pakalpojumu sniedzējiem. CRM nodrošina jūsu aģentiem tūlītēju piekļuvi visaptverošiem klientu ieskatiem, ieskaitot katra klienta personiskos datus, iepriekšējos pirkumus un apkalpošanas vēsturi. Izmantojot šo informāciju, varat efektīvi piepārdot vai šķērspārdot attiecīgos produktus/pakalpojumus vai piedāvāt proaktīvu atbalstu klientiem.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Izmantojot neierobežotus zvanu ierakstus aģenti var droši glabāt visus klientu zvanus un balss pasta ziņas un tiem piekļūt, ja nepieciešams, tieši savā LiveAgent kontā. Tas var būt ļoti parocīgi, ja jūsu aģentiem ir nepieciešams atcerēties to, kas ir noticis iepriekšējo sarunu laikā un, lai sniegtu klientiem atbilstošus piedāvājumus.
Zvanu centra analītika
LiveAgent iebūvētais analīzes modulis reģistrē dažādas zvanu centra metrikas un būtiskākos veiktspējas indikatorus. Radiet dažādas atskaites, lai iegūtu pilnīgu pārskatu par zvanu centra darbību, tostarp detalizētu katra aģenta statistiku. Tas palīdzēs jums noteikt jomas, kurās ir nepieciešami uzlabojumi, augstas veiktspējas aģentu izcelšana un atbalsts tiem, kam tas ir nepieciešams.
Kā iestatīt LiveAgent izejošo zvanu centra programmatūru
LiveAgent izejošo zvanu centru var izveidot dažu minūšu laikā.
- Piesakieties savā LiveAgent kontā un noklikšķiniet Zvani
- Noklikšķiniet Numuri
- Noklikšķiniet uz oranžās pogas Izveidot
- Izvēlieties savu VOIP pakalpojumu sniedzēju (VOIP pakalpojumu sniedzējs, no kura iegādājāties savu tālruņa numuru)
- Ievadiet nosaukumu (tas var būt jebkas, tas ir tikai jūsu vajadzībai, lai atcerētos, kurš numurs tas ir)
- Izvēlieties nodaļu, uz kuru tiks pārvirzīti uz šo tālruņa numuru ienākošie zvani
- Ievadiet numura sastādīšanas kodu (ja tāds ir)
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu Ierakstīt Zvanus, ja vēlaties ierakstīt visus ienākošos/izejošos zvanus no šī tālruņa numura
- Ierakstiet savus VOIP pakalpojuma sniedzēja pieteikšanās datus (Domēns, Lietotājvārds, Parole)
- Noklikšķiniet uz Pievienot
Ja tālruņa numurs ir veiksmīgi pievienots un ir aktīvs, tam blakus būs zaļš punkts. - Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Rediģēt un noklikšķiniet uz IVR.
Iestatiet savu IVR/sveiciena ziņojumus, izmantojot šo ceļvedi – IVR (sveiciena/prombūtnes ziņojumi).
- Tiklīdz esat pabeidzis IVR iestatīšanu, noklikšķiniet uz Konfigurācija
- Noklikšķiniet Zvani
- Noklikšķiniet Iestatījumi
- Mainiet iestatījumus atbilstoši savām vēlmēm un noklikšķiniet uz Saglabāt
- Izmantojiet šo ceļvedi, lai pievienotu aparatūras un programmiskos tālruņus ekrānā Ierīces
- Nosūtiet šo ceļvedi saviem aģentiem, lai tie varētu iestatīt vēlamās ierīces atbildēšanai uz zvaniem
Looking to optimize your outbound call center to take your customer support to the next level?
Whether you're just getting started with outbound call center operations or you're looking to optimize your existing processes, LiveAgent has everything you need to succeed.
Frequently Asked Questions
Kas ir izejošo zvanu centra programmatūra?
Atšķirībā no ienākošo zvanu centra programmatūras, ko izmanto ienākošo klientu zvanu apstrādei, izejošo zvanu centra programmatūra ir izstrādāta, lai palīdzētu uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt lielu izejošo zvanu skaitu un nodrošinātu augstu klientu sasniedzamību. Dažas no galvenajām funkcijām, ko nodrošina izejošo zvanu centru programmatūras risinājumi, ir automātiskā zvanīšana, zvanu ierakstīšana, zvanu atskaites rīki, CRM integrācija.
Kādi ir galvenie ieguvumi, ieviešot izejošo zvanu centra programmatūru?
Izejošo zvanu centru programmatūras sistēmās tiek izmantoti dažādi zvanu izsaukšanas rīki, lai automatizētu zvanīšanas procesu un ļautu aģentiem veikt vairāk zvanu īsākā laikā - daudz efektīvāk nekā ar vienkāršu biznesa tālruņu sistēmu. Tas nodrošina lielāku aģentu produktivitāti un lielākus pārdošanas ieņēmumus uzņēmumiem.
Kas izmanto izejošo zvanu centra programmatūru?
Izejošo zvanu centra programmatūru galvenokārt izmanto pārdošanas komandas, lai veiktu "aukstos" un "siltos" pārdošanas zvanus un piedāvātu uzņēmuma produktus vai pakalpojumus potenciālajiem klientiem, kā arī veiktu augšupejošu/šķērspārdošanu esošajiem klientiem. To var izmantot arī klientu atbalsta komandas proaktīvai klientu apkalpošanai.
Kā izejošo zvanu centra programmatūra var palīdzēt klientu apkalpošanas komandām?
Izejošo zvanu centra programmatūra var būt ļoti efektīvs klientu apkalpošanas rīks gan B2B, gan B2C uzņēmumiem. Uzrunājot klientus un piedāvājot proaktīvu, personalizētu atbalstu, klientu apkalpošanas komandas var samazināt ienākošo zvanu skaitu un uzlabot kopējo klientu apkalpošanas kvalitāti.
Vai Jums ir nepieciešama ienākošo vai izejošo zvanu centra programmatūra?
Ja Jums ir nepieciešama zvanu centra programmatūra galvenokārt ienākošo klientu zvanu apstrādei, Jums jāizvēlas ienākošo zvanu centra rīki. Ja meklējat zvanu centra programmatūru, lai veiktu izejošos klientu piesaistes un pārdošanas zvanus, Jums lielākoties jāizvēlas izejošo zvanu centra rīki. Varat apsvērt arī jauktus zvanu centra programmatūras risinājumus, kas ietver gan ienākošo, gan izejošo zvanu centra iespējas.
Pēc izlasītās informācijas par izejošo zvanu centriem, ir vērts uzzināt vairāk par to ieguvumiem un izaicinājumiem. Uzziniet, kā izejošo zvanu centri var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt ieņēmumus. Noteikti apskatiet arī saskarsmes punktus, kas palīdzēs izprast, kā uzņēmums mijiedarbojas ar klientiem dažādos posmos. Tas ir būtiski, lai efektīvāk pārvaldītu klientu pieredzi un uzlabotu attiecības ar viņiem.
Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra
Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!