Kas ir izejošie zvani?
Izejas vai izejošais zvans ir tālruņa saziņas veids, ko iniciē zvanu centra aģents. Parasti šos zvanus klientiem veic pārdošanas komandas locekļi vai klientu apkalpošanas pārstāvji.
Pārdošanas komandas mēdz iniciēt aukstos zvanus jaunajiem interesentiem, kuriem nav iepriekšēju attiecību ar uzņēmumu. Šie izejošie pārdošanas zvani ir ļoti noderīgi, veidojot potenciālo klientu sarakstus un paplašinot uzņēmumu kontaktu sarakstus.
Veiksmīgu izejošo zvanu stratēģijas
Tālāk jūs atradīsiet dažas stratēģijas, kas palīdzēs jums veikt izejošo zvanu augstākā līmenī.
Vienmēr ievērojiet likumdošanu
Dažādām vietām ir atšķirīgas juridiskās prasības attiecībā uz kontaktu centra darbību. Rūpīgi izprotiet jūsu reģionā spēkā esošos likumus un noteikumus.
Ja jums nav uzņēmuma advokāta, varat nolīgt trešās puses uzņēmumu, lai tas pārskatītu visus atbilstošos likumus. Esiet īpaši uzmanīgs, rīkojoties ar klientu informāciju un datiem un glabājot tos. Noplūde var kaitēt jūsu reputācijai, kā arī jūsu uzņēmumam kopumā.
Ieviesiet izejošo zvanu centru pārvaldības programmatūru
Nenovērtējiet par zemu uzticama zvanu centra programmatūras nozīmi. Tādas, kurai ir lieliskas izejošās zvanīšanas iespējas.
Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj iestatīt izejošo zvanu centru kā galveno biznesa operāciju daļu. Tas ne tikai nodrošina iespēju jūsu izejošajiem aģentiem sasniegt potenciālos klientus, bet arī ļauj jums vēlāk izpētīt klientu mijiedarbību un vēl vairāk uzlabot savus veikstspējas rādītājus. Gadījumā, ja jūs jau izmantojat citu programmatūras risinājumu, piemēram, CallHub vai CallPage, LiveAgent atbalsta datu migrēšanu no šīm un daudzām citām platformām.
Turklāt visus svarīgos klientu datus varat reģistrēt integrētā CRM, lai jūsu aģenti katru reizi varētu nodrošināt lielisku klientu pieredzi.
Apmāciet savus darbiniekus
Neviens negrib saņemt zvanu no cilvēka, kurš ir nervozs vai aizkaitināts un ar kuru vispār ir grūti sarunāties. Pārliecinieties, vai jūsu kontaktcentra komandas locekļi ir labi apmācīti un gatavi runāt ar klientiem neatkarīgi no situācijas.
Ir vairāki veidi, kā nodrošināt personāla apmācību. Tas, kuru izvēlēties, ir atkarīgs no jūsu kontaktu centra lieluma, aģentu skaita un klientu veida, ar kuriem viņi parasti sarunājas.
Tālāk ir norādīti daži veidi, kā apmācīt zvanu centra darbiniekus.
- veidojiet regulāras apmācību nodarbības — tās var vadīt ārējie speciālisti vai pieredzējuši uzņēmuma darbinieki.
- rīkojiet seminārus — regulāri savus aģentus informējiet par jaunumuiem jaunās praksēs un tehnoloģijās.
- analizējiet zvanu ierakstus — palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, ļauj pētīt iepriekšējos klientu zvanu ierakstus. Tos var izmantot, lai apmācītu darbiniekus par labu un sliktu klientu apkalpošanas praksi.
- izmantojiet zvanu skriptus – Zvanu plānošana ir būtiska, un scenāriji ir jāizstrādā rūpīgi. Jūs nevēlaties, lai jūsu klientu atbalsta aģenti vai pārdevēji izklausītos pārāk stūraini un nedabiski.
Analizējiet un uzlabojiet savus galvenos veikstspējas rādītājus
Jums ir pastāvīgi jāseko un jāatjaunina savi veikstspējas rādītāji un jūsu uzņēmumam noteiktie mērķi. Šiem veikstspējas rādītājiem, būtu jāpievērš uzmanība:
- savienojumu līmenis
- vidējais apstrādes laiks
- pirmā zvana atrisinājums
- reklāmguvumu līmenis
- aizņemtības laiks
- kvalitātes rādītāji
- zvanu pamešanas līmenis
Šie veiktspējas rādītāji ļaus jums izmērīt jūsu izejošā zvanu centra panākumu rādītājus. Tie jums nodrošinās arī datus, kurus varēsit izmantot, lai pielāgotu savas biznesa operācijas. Piemēram, varat atklāt, ka zvanu centrs negūst labumu no automātiskajiem vai prognozējošajiem sastādītājiem, bet tādas funkcijas kā IVR un automātiskais atzvans ir ļoti noderīgas. Tā varat labāk pārdalīt savu budžetu un raiti turpināt darbu.
Make outbound calls with LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!
Frequently Asked Questions
Kādi ir izejošie zvani un to veidi?
Izejošie zvani ir tāda tālruņa mijiedarbība, kuru klientiem iniciējuši izejošo zvanu centra aģenti. Izejošo zvanu veidi ietver telemārketingu un aukstos zvanus, ziedošanas zvanus, klientu apkalpošanas zvanus, mārketinga pētījumus, mārketinga zvanus, klientu aptaujas, pēcpārdošanas papildu zvanus utt.
Vai izejošais zvans nozīmē, ka jums jāzvana?
Tā ir. Izejošā zvana laikā zvanītājs uzsāk kontaktu ar adresātu.
Kā LiveAgent rīkoties ar izejošajiem zvaniem?
LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ļauj izveidot izejošo zvanu centru. Ja esat ieinteresēts nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, varat vai nu doties tālāk un iepazīties ar LiveAgent, reģistrējoties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, vai arī ieplānot demonstrācijas zvanu ar pārdošanas komandas locekli.
Kā efektīvi veikt izejošo zvanu?
To var izdarīt, pārliecinoties, ka izejošā zvanu centra aģenti nodrošina lielisku saziņu ar klientiem - viņi ir pieklājīgi, viņi ciena klientu laiku un liek klientiem justies novērtētiem. Turklāt vienmēr iestatiet sekojošo zvanu gadījumam, ja klientam ir vairāk jautājumu, viņš par kaut ko nav pārliecināts utt. Tas ļauj veidot spēcīgas un ilgstošas klientu attiecības.
Ja jums interesē dziļāk izprast, kas ir izejošo zvanu centrs, iepazīstieties ar tā ieguvumiem un funkcijām. Jūs uzzināsiet arī par izaicinājumiem, ar kuriem saskaras šādi centri, un kā to programmatūra var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu.
Lai iegūtu dziļāku izpratni par veiksmīgu izejošo zvanu stratēģijām, izlasiet padomus par darbinieku apmācību un rādītāju analīzi. Šī informācija palīdzēs jums uzlabot jūsu zvanu centra efektivitāti un klientu apkalpošanas kvalitāti.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!