Ir vairāki iemesli, kāpēc, iespējams, meklējat informāciju par izejošās tirdzniecības pārstāvjiem. Varbūt jūs esat jaunuzņēmuma īpašnieks vai pārdošanas vadītājs, kas vēlas paplašināt jūsu komandu. Vai varbūt jūs esat ieinteresēts uzsākt tirdzniecības karjeru un pētāt savas iespējas.
Dažkārt var būt grūti pilnībā saprast, kas slēpjas zem šī darba un kādām prasmēm un īpašībām būtu jāpiemīt atbilstošajam kandidātam.
Šajā rakstā mēs paskaidrosim, kas ir izejošās tirdzniecības pārstāvji, ko tie dara un kā jūs varat kļūt par vienu no viņiem.
Ko dara izejošās tirdzniecības pārstāvis?
Kā liecina nosaukums, tirdzniecības pārstāvja galvenā atbildība ir pārdot uzņēmuma produktus un pakalpojumus potenciālajiem klientiem. To viņi dara, veicot /”aukstos” zvanus un pārdošanas prezentācijas.
Izejošie pārdevēji sazinās ar “aukstajiem” un “karstajiem” klientiem un potenciālajiem klientiem no ārpakalpojumu vai iekšējā zvanu centra, lai sniegtu savus pārdošanas piedāvājumus. Pārdošanas zvanus var veikt, izmantojot dažādus saziņas kanālus, ieskaitot tālruņa zvanus un personiskas tikšanās.
Tirdzniecības pārstāvja mērķis ir veiksmīgi pasniegt savu pārdošanas piedāvājumu un virzīt potenciālos pircējus uz reklāmguvumu. Pārdošanas stratēģijas, ko tie realizē, ir atkarīgas no viņu pārdotajiem produktiem un pakalpojumiem, mērķauditorijas un pārdošanas vadlīnijām. Tomēr visiem pārdevējiem jācenšas saviem klientiem nodrošināt vislabāko pārdošanas pieredzi.
Daudzi darba devēji un tirdzniecības pārstāvji diskutē par izglītības līmeni, kas nepieciešams, lai pildītu izejošās tirdzniecības pārstāvja lomu. Kopumā vidusskolas diploma vai tā ekvivalenta iegūšana ir pietiekama, lai pretendētu uz sākumlīmeņa amatiem šajā jomā.
Izejošās tirdzniecības pārstāvja atbildības
Tirdzniecības nodaļas ir ļoti svarīgas, lai uzņēmums gūtu panākumus. Izejošās tirdzniecības pārstāvjiem ir daudz uzdevumu un pienākumu, kas tiem ir jāuzņemas.
- Pārdošanas iespēju identifikācija
- Generating leads
- Atbilstošu ieienteresēto pircēju noteikšana
- Sazināšanās ar potenciālajiem klientiem un izejošo tālruņa zvanu uzsākšana
- Ieinteresēto pircēju pārvēršana par klientiem
- Pārdošanas līgumu sagatavošana
- Saziņa ar atbilstošajiem potenciālajiem pircējiem vai nu mutiski, vai rakstiski visā pārdošanas cikla laikā
- Uzņēmuma produktu un pakalpojumu izpratne un veicināšana
- Darbs ar uzņēmuma programmatūru, lai reģistrētu mijiedarbību ar klientu un atjauninātu ierakstus par klientu
- Tirdzniecības un mārketinga aktivitāšu koordinēšana
- Cenu pakešu, piedāvājumu un daudz kā cita sagatavošana
- Cieša sadarbība ar klientu apkalpošanas nodaļu, lai sniegtu izcilu klientu apkalpošanu
- Pārdošanas atskaišu izveide
- Pārdošanas mērķu sasniegšana – ikmēneša pārdošanas mērķi, aktivitāšu mērķi u.c.
- Uzņēmuma vadlīniju ievērošana
Šis nav visu to pienākumu galīgais saraksts, kas attiecas uz ikkatru izejošās tirdzniecības pārstāvi. Katrs uzņēmums ir atšķirīgs, tāpēc tirdzniecības pārstāvju lomas un ikdienas uzdevumi var arī atšķirties.
Nav šaubu, ka izejošās tirdzniecības pārstāvjiem ir plašs darba lauks, bet šie darbi var būt arī gan gandarījumu nesoši, gan motivējoši.
Tirdzniecības pārstāvju prasmes un personības iezīmes
Kas nepieciešams, lai kļūtu par izejošās tirdzniecības pārstāvi?
Aplūkosim tās prasmes un iezīmes, kas palīdzēs jums sākt savu pārdošanas karjeru un galu galā kļūt par veiksmīgu pārdevēju.
- Esiet aizrautīgs – jūs nekļūsit veiksmīgs bez kaislības pret savu darbu. Pašmotivācija bieži vien ir viens no uzticamākajiem veiksmīgu tirdzniecības pārstāvju instrumentiem.
- Jums nepieciešamas lieliskas komunikācijas prasmes – efektīva komunikācija ir būtiska pārdošanas procesā. Atbildes sniegšana potenciālajiem klientiem, atbildēšana uz jautājumiem un vienošanās par cenu ir darbs, kurā ir iesaistīta gan mutiska, gan rakstiska saziņa.
- Jums vajadzētu piemist sociālajām iemaņām – pazemība un empātija pārdošanas procesā dod ļoti daudz. Tā vietā, lai kļūtu agresīvs un iedomīgs, jums jābūt pieejamam un jāieklausās potenciālo klientu viedoklī. Atcerieties, pārdošanas procesā svarīgākās ir klientu attiecības.
- Jums jābūt orientētam uz mērķi — mērķu sasniegšanas un izpildes pieredze parasti ir lielisks motivators veiksmīgiem tirdzniecības pārstāvjiem.
- Zināšanas par produktu ir būtiskākais – jums jāapgūst viss, kas ir jāzina, lai veiktu efektīvu produkta demonstrēšanu un pārliecinātu potenciālo klientu.
- Jums vajadzētu būt komandas spēlētājam – būt par izejošās pārdošanas pārstāvi, tas parasti nav paredzēts būt vientuļajam vilkam. Tirdzniecībā ar B2B un B2C bieži vien jāpaļaujas uz citiem, lai noslēgtu darījumu.
- Jums ir efektīvi jāpārvalda savs laiks – ja vēlaties būt veiksmīgs kā izejošās pārdošanas pārstāvis, jums ir jāattīsta lieliskas laika pārvaldības prasmes.
- Esiet optimistiski noskaņots – dažas situācijas vislabāk ir uztvert ar humoru. Un, lai gan jums jāpaliek stingri pie zemes, optimisms ļoti palīdz strādājot ar cilvēkiem.
Cik daudz pelna izejošās tirdzniecības pārstāvis?
Atbilde uz šo jautājumu ir atkarīga no uzņēmuma, kurā jūs strādājat un kurā pasaules daļā atrodaties. Turklāt lielākā daļa pārdevēju saņem pamatalgu un papildu samaksu. Atkarībā no pārdošanas nosacījumiem, tā var būt kā komisijas maksa vai prēmiju veidā.
ASV izejošās tirdzniecības pārstāvja vidējā alga ir aptuveni $45’000 līdz $50’000 gadā.
Improve your customer service
With LiveAgent your outbound sales representatives can provide each customer with personalized experience, making their work more fluent and efficient than ever before.
Frequently Asked Questions
Kā es varu būt labs izejošās tirdzniecības aģents?
Lai kļūtu par veiksmīgu izejošās tirdzniecības pārstāvi, ir nepieciešama lieliska saziņas un klausīšanās prasme. Jums vajadzētu būt ērti runāt cilvēku priekšā, un būt pārliecinošam, nekļūstot pārlieku uzmācīgam. Jums vajadzētu arī labi prast pārvaldīt savu laiku, tāpēc nekļūt pārslogotam. Daži uzņēmumi pieprasa, lai viņu jaunajiem darbiniekiem būtu vismaz bakalaura grāds, savukārt citi pieņem tos, kuriem ir vien vidusskolas diploms.
Kā veikt labu izejošās tirdzniecības zvnau?
Svarīgākais ir sākt darbu sagatavojušamies. Iepriekš izpētiet potenciālos pircējus un pielāgojiet savu piedāvājumu to vajadzībām. Cieniet potenciālā klienta laiku, plānojot tikšanos, un pārliecinieties, ka esat profesionāls un pieklājīgs, bet joprojām draudzīgs un pieejams. Turklāt atcerieties nedot solījumus, kurus nevarat izpildīt.
Ja jūs interesē vairāk uzzināt par to, ko dara izejošās tirdzniecības pārstāvis, jūs noteikti vēlēsieties izlasīt par tā atbildībām un nepieciešamajām prasmēm. Tas palīdzēs saprast, kā šie pārstāvji veido un uztur attiecības ar klientiem. Ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, vērts apsvērt zvanītāja izsekošanas programmatūras izmantošanu, kas sniedz ieskatu mārketinga lēmumu pieņemšanā un uzlabo uzņēmuma efektivitāti. Šī programmatūra ļauj izsekot zvanītāju uzvedību un uzlabot mārketinga stratēģijas ar datiem pamatotu pieeju. Ja esat gatavs uzlabot klientu saziņu, iepazīstieties ar “noklikšķināt lai zvanītu” pogu, kas padara kontaktu ar klientiem vienkāršāku un ātrāku. Šī funkcija ir svarīga, lai nodrošinātu, ka jūsu komanda var efektīvi sazināties ar klientiem, uzlabojot viņu apkalpošanas pieredzi.
Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests
Atklājiet, kā ierobežotas piekļuves atbalsta dienests var samazināt surogātpastu un dublējumus, vienlaikus palielinot attālumu starp klientu un zīmolu. Izmēģiniet LiveAgent risinājumu bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas efektivitāti!
Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!
Uzziniet par izejošo pārdošanu un kā tas palīdz uzņēmumiem piedāvāt produktus potenciālajiem klientiem, izmantojot aukstos zvanus, e-pastus vai sociālo pārdošanu. Izpētiet soļus, kā efektīvi palielināt savu pārdošanu un radīt jaunus klientus, lai maksimāli palielinātu ieņēmumus. Apgūstiet stratēģijas, lai veidotu noturīgas attiecības ar klientiem un uzlabotu savu uzņēmuma pārdošanas ciklu!