Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir daļa no palīdzības dienesta, kas atvieglo klientiem palīdzības saņemšanu un jūsu aģentiem ātru atbildes sniegšanu. Kad vien klienti nosūta jums e-pasta ziņu, čato ar jūsu aģentiem, izmantojot tiešsaistes čatu, vai sazinās ar jūsu uzņēmumu caur citiem kanāliem — visa saziņa tiek saglabāta pieteikumos. IT pieteikumu apstrādes sistēma pārvalda visus pieteikumus, tādejādi tā palīdz klientu apkalpošanas personālam būt organizētam un efektīvam.
Frequently Asked Questions
Kas ir IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma ir sistēma, kas uzņēmumiem ļauj atrisināt iekšējos IT atbalsta vaicājumus, pārvaldot un racionalizējot problēmu risināšanas procesu. Aģenti apstrādā atsevišķus elementus, ko sauc par pieteikumiem, kas ļauj uzzināt problēmu, ar kuru saskaras lietotājs.
Kā darbojas IT pieteikumu apstrādes sistēma?
IT pieteikumu apstrādes sistēma darbojas, izveidojot pieteikumu, kurā tiek ierakstīta jūsu atbalsta vai pakalpojuma pieprasījuma mijiedarbība. Aģentam ir piekļuve pieteikumam un tādējādi tam ir pieejama saziņa vienā nepārtrauktā pavedienā. Un, ja aģents vai klients vēlas apskatīt kaut ko, kas ir bijis dažus pavedienus iepriekš, viņš to var izdarīt bez jebkādām problēmām. Tas arī viegli palīdz atgriezties pie pamatdomas.
Kā izskatās IT pieteikumu apstrādes sistēma LiveAgent?
Liveagent IT pieteikumu apstrādes sistēma ir pieejama vienotā panelī tāpat kā citi LiveAgent piedāvātie rīki. Pateicoties tam, jums ir piekļuve universālajai iesūtnei, pieprasījumi ir sagrupēti pieteikumos, jūs varat ērti pārbaudīt konkrētā klienta kontaktpersonu vēsturi un atskaites, kas ļauj analizēt līdz šim veiktās darbības.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par dažādām pieteikumu apstrādes programmatūras iespējām, ieskatieties rakstā par 20 Labākās Pieteikumu Apstrādes Programmatūras 2024. gadā + Cenu Salīdzinājums. Šajā rakstā atradīsiet salīdzinājumu starp dažādām programmatūrām un to funkcijām, kas palīdzēs jums izvēlēties piemērotāko risinājumu jūsu uzņēmumam.
Turklāt, ja vēlaties uzzināt, kā palīdzības dienesta portāli var uzlabot jūsu klientu atbalsta pieredzi, apskatiet rakstu par Palīdzības dienesta portālu. Šajā rakstā ir izskaidrots, kas ir palīdzības dienesta portāls un kā tas var palīdzēt efektīvāk apkalpot klientus.
Atbalsta palīdzības pieteikums
Uzziniet, kā atbalsta palīdzības pieteikums vienkāršo klientu saziņu ar organizāciju, glabājot visus ziņojumus vienuviet. Atklājiet bieži uzdotos jautājumus un LiveAgent atbalsta programmatūras iespējas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un novērstu palīdzības pieteikumu uzkrāšanos. Izmēģiniet bezmaksas kontu!
Apmeklējiet mūsu lapu, lai uzzinātu, kā Pieteikuma ID sistēma var uzlabot klientu apkalpošanu, nodrošinot efektīvu pieprasījumu pārvaldību un laika taupīšanu. Uzziniet, kā šis unikālais 11 simbolu kods palīdz aģentiem viegli atrast un pārvaldīt klientu pieprasījumus, novēršot apjukumu un uzlabojot darba efektivitāti.
Pieteikumu atkārtota piešķiršana
Pieteikumus var atkārtoti piešķirt (pārsūtīt) no viena aģenta citam pieteikuma dzīves cikla laikā. Iemesli tam var būt dažādi.
Pieteikumu apstrādes programmatūra
Iepazīstieties ar šo visplašāk tiegū lietoto pieteikumu apstrādes programmu izlasi. Izvēlieties ideālo pieteikumu apstrādes rīku un paceliet klientu apkalpošanu līdz mēnesim.