Kas ir integrācija?
Integrējiet savu vietni ar citām lietojumprogrammām, lai paplašinātu jūsu biznesu. Izvēlieties kādu no plašā programmu, rīku un spraudņu klāsta. E-pasta mārketings, norēķinu pārvaldība, CSM, CRM, projektu pārvaldība, sadarbības rīki, migrācijas rīki. Viss, kas nepieciešams, lai apmierinātu klientus.
Skatiet LiveAgent integrāciju, spraudņu un programmu klāstu.
Frequently Asked Questions
Kas ir integrācija?
Integrācija ir iespēja savienot dažādu veidu vietnes, lietojumprogrammas, rīkus un vadlīnijas. Pateicoties integrācijai, vienuviet var pārvaldīt, piemēram, rēķinus, e-pastu, sociālo mediju mārketingu, CRM, sadarbības un migrācijas rīkus. Tas ļauj veikt efektīvākas darbības un uzlabo digitālo risinājumu veiktspēju.
Kā integrācija palīdz?
Integrācija ir īpaši noderīga darbā, kas prasa daudzu rīku un spraudņu izmantošanu. Pateicoties integrācijai, jums nav jāpārslēdzas starp komunikāciju un pārvaldības rīkiem, jūs ietaupāt laiku, kas nepieciešams atkārtoti piesakoties. Turklāt vienas saskarnes izmantošana palīdz organizēt aktivitātes.
Kas ir integrācijas LiveAgent?
LiveAgent nodrošinātās integrācijas ļauj savienot daudzus rīkus, piemēram, VOIP provaideri, uzņēmuma pārvaldības rīkus, Google veidlapas, pasūtījumu izpildes rīkus, CRM, e-pastkastes, maksājumu rīkus un plānošanas rīkus. Tas ļauj automatizēt uzdevumus un nodrošina arī klientu apkalpošanas komandas efektivitāti.
Ja esat ieinteresēts, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu, noteikti apskatiet palīdzības pieteikumu un klientu ieskatu CRM funkcijas, kas palīdz efektīvi pārvaldīt klientu datus. Turklāt, zvanu centra pārvaldība var būt noderīgs resurss, lai uzzinātu par aģentu plānošanu un KPI mērīšanu. Apskatiet arī palīdzības dienesta integrācijas, lai saprastu, kā integrācijas var uzlabot jūsu klientu apkalpošanas procesu.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.