Kas ir Iepriekšsagatavotas ziņas?
Iepriekšsagatavotas ziņas ir uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sagatavotas atbildes. Tās var efektīvi novērst atbilžu atkārtošanos un pārfrāzēšanu klientu vaicājumiem, kas atkārtojas. LiveAgent var izveidot neierobežotu skaitu iepriekšsagatavotu ziņu un padarīt tās pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem kopumā vai pa nodaļām. Visas ziņas var saistīt ar konkrētu (-iem) atslēgvārdu (-iem), tāpēc pareizā atbilde ir vienmēr pa rokai. Aģenti var izveidot savas iepriekšsagatavotas ziņas, kā arī personalizēt savas attiecīgās darbplūsmas un vajadzības.
Frequently Asked Questions
Kas ir iepriekšsagatavotas ziņas?
Iepriekšsagatavotas ziņas ir sagatavotu atbilžu kopums uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Tādās jomās kā klientu apkalpošana vai tehniskais atbalsts, iepriekšsagatavotas ziņas var būt ļoti efektīvs risinājums gan klientam, gan aģentam, kas sniedz ātras atbildes un ietaupa laiku.
Kā lietot iepriekšsagatavotas ziņas?
Programmā LiveAgent jūs varat definēt neierobežotu iepriekš sagatavotu atbilžu skaitu. Šādas sagatavotas atbildes ļaus jums ātrāk sniegt atbildes uz atkārtotiem jautājumiem. Tā rezultātā aģenti savu darbu veiks daudz ātrāk, jo sūtīs jau gatavas vai nedaudz pielāgotas ziņas.
Kur atrast iepriekšsagatavotas ziņas LiveAgent?
LiveAgent iepriekšsagatavotās ziņas varat atrast panelī, atverot sadaļu “Konfigurācijas”, pēc tam izvēloties cilni “Automatizācija” un noklikšķinot uz “Iepriekšsagatavotas ziņas”. Ziņas var būt pieejamas visiem atbalsta darbiniekiem vai tikai atsevišķām nodaļām.
Pēc iepriekšsagatavotu ziņu izpētes, jūs varētu vēlēties uzzināt vairāk par tiešsaistes čatu. Tas ir lielisks rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanas efektivitāti un ātrumu. Ja vēlaties padziļināt savas zināšanas par klientu atbalsta stratēģijām, iesakām izlasīt par klienta aptaujas formu. Šīs formas ir būtiskas, lai iegūtu vērtīgu atgriezenisko saiti no klientiem un uzlabotu jūsu pakalpojumus.
Atklājiet VoIP zvanītāja ID priekšrocības, kas uzlabo klientu apkalpošanu un bloķē nevēlamos zvanus. Uzziniet, kā iestatīt un izmantot VoIP zvanītāja identifikāciju, lai nodrošinātu drošus un uzticamus sakarus jūsu uzņēmumā. Apmeklējiet mūsu lapu, lai iegūtu vairāk informācijas un uzlabotu savu sakaru sistēmu!
Uzziniet, kā konkurences priekšrocība padara jūsu uzņēmumu pārāku par citiem, piedāvājot zemākas cenas vai kvalitatīvākus produktus. Atklājiet, kā klientu atbalsts var būt jūsu slepenais ierocis veiksmīgai biznesa izaugsmei. Apmeklējiet mūsu lapu un uzziniet vairāk par šo būtisko faktoru jūsu uzņēmuma panākumiem!
Zvanītāja izsekošanas programmatūra
Uzziniet vairāk par zvanītāja izsekošanas programmatūru. Dziļi izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.