Kas ir ienākošais zvans?
Tas ir zvans, kas nāk no klienta un virzās uz uzņēmuma kontaktu centru. Šos ienākošos zvanus parasti apstrādā palīdzības dienesta aģenti ienākošajos zvanu centros. Ne visi ienākošie zvani tiek apstrādāti pirmā kontakta laikā. Daži klientu pieprasījumi prasa vairāk laika un pūļu, lai tos veiksmīgi atrisinātu.
Ir divi galvenie ienākošo zvanu veidi :
- Klientu apkalpošanas ienākošie zvani — šos zvanus veic esošie klienti, kuri vēlas atrisināt savas sūdzības vai gūt atbildes uz saviem jautājumiem. Klientu apkalpošanas aģenti cenšas tos atrisināt pēc iespējas ātrāk, lai uzturētu augstu klientu apmierinātības līmeni.
- Pārdošanas ienākošie zvani — cits to nosaukums ir /”karstie” zvani. Šos zvanu iniciatori parasti ir potenciālie klienti, kuriem ir jautājumi par produktu vai pakalpojumu. Aģenti, kas apstrādā šāda veida zvanus, atbild uz klientu jautājumiem un cenšas veicināt pārdošanu.
Ienākošie un izejošie zvani
Galvenā atšķirība starp abiem ir tas, kurš tos iniciē. Ienākošo zvanu centros aģenti saņem zvanus no klientiem, kuri mēģina atrisināt kādu problēmu vai vaicājumu. Izejošajos zvanu centros aģenti paši veic zvanus esošajiem vai potenciālajiem klientiem. Tie var būt, piemēram, televeikali, sekojošas tālruņa sarunas, tirgus izpēte utt.
Kā apstrādāt ienākošos zvanus
Visi uz klientiem fokusējušies uzņēmumi zina, ka klientu pieredzei jābūt viņu prioritātei. Ir būtiski, lai ikviens klientu apkalpošanas dienesta pārstāvis zvanu centrā būtu pareizi apmācīts un ar atbilstošām tālruņa zvanu apstrādes prasmēm.
Turklāt viņiem jābūt lietas kursā par jūsu produktiem un pakalpojumiem, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku klientu apkalpošanu.
Pastāvīgi notiekošas apmācības un semināri palīdz aģentiem attīstīt šīs prasmes un apgūt produktus.
Daži no galvenajiem paņēmieniem veiksmīgai ienākošo zvanu apstrādei, ir šādi:
- attiecību veidošana
- pozitīvas attieksmes uzturēšana — atbilde neapmierinātam klientam negatīvā tonī nevienam nepalīdzēs.
- personalizācijas nodrošināšana — ļaujiet zvanītājam justies svarīgam un novērtētam.
- būšana lietas kursā — zvanītājam nepatīk nogurdinošais gaidīšanas laiks. Viņa profila meklēšana vai vecās saziņas lasīšana var aizņemt vērtīgu jūsu klienta ikdienas laiku. Šī iemesla dēļ palīdzības dienesta programmatūra ir jāintegrē ar CMS.
- vajadzību izpratne — vienmēr esiet saprotošs, pieklājīgs un izpalīdzīgs.
Ienākošo zvanu stratēģijas veidošana
Galvenais ienākošo zvanu stratēģijas izveides mērķis ir uzlabot klientu pieredzi. Ienākošo zvanu centru risinājumi ir vieni no visdārgākajiem klientu atbalsta pakalpojumiem. Tāpēc jums jāzina, kā vislabāk sadalīt savus resursus, lai maksimāli efektīvi izmantotu savu budžetu.
Izmantojiet uzticamu kontaktu centra programmatūru
Ja vēlaties, lai jūsu klientu aprūpe atbilstu mūsdienu standartiem, apsveriet iespēju izmantot daudzkanālu kontaktu centra programmatūru (piemēram, LiveAgent). Tā ļauj apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem, piemēram, zvaniem, e-pastiem, sociālo mediju ziņām utt.
Dažādi klienti dod priekšroku dažādiem saziņas veidiem, un jums ir jābūt gatavam to sniegt.
Piedāvājiet pašapkalpošanās iespēju
Ne visi jūsu klienti vēlas jūs traucēt ar katru problēmu, ar kuru viņi varētu saskarties. Tāpēc ir nepieciešamas pašapkalpošanās iespējas. Tās ne tikai dod iespēju jūsu klientam atrisināt savus pieprasījumus, bet arī ļauj labāk pārvaldīt pieejamos aģentu resursus. Tādā veidā jūsu aģentiem nebūs jāatbild uz vienkāršiem jautājumiem un viņi spēs koncentrēties uz prasīgākām problēmām.
Izmantojiet atbilstošo tehnoloģiju
Ienākošajiem zvanu centriem ir daudz tehnisko iespēju. Identificējiet savas vajadzības un pēc tam investējiet vislabākajā risinājumā.
Dažas no iespējām, kas jāpatur prātā:
- interaktīvā balss atbilde — IVR ļauj zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu, pirms viņi runā ar kādu no ienākošo zvanu klientu centra aģentu.
- automātiska zvanu sadale — ACD novirza zvanītājus uz dažādiem aģentiem vai nodaļām pēc iepriekš noteiktiem kritērijiem.
- CRM integrācija — aģentiem nodrošina vieglu piekļuvi visām reģistrētajām mijiedarbībām ar klientiem.
- zvanu centra programmatūra — visaptveroša palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj aģentiem pārvaldīt pieteikumus, analizēt zvanu ierakstus un skatīt visu zvanu vēsturi, ir būtiska ienākošo zvanu kampaņas panākumiem.
Kontrolējiet metrikas
Ir ļoti daudz metriku, kas ļauj apkopot informāciju par zvanu centra darbību. Galu galā tas ir labākais veids, kā noteikt jomas, kurās nepieciešami uzlabojumi.
Dažas no visbūtiskākajām metrikām ienākošajos zvanu centros ir šādas:
- pirmās kontakta atrisināšanas līmenis — to pieprasījumu procentuālā daļa, kas atrisināti pirmajā mijiedarbības reizē
- vidējais apstrādes laiks — vidējais laiks, kas nepieciešams zvana apstrādei
- vidējais gaidīšanas laiks — nozares standarts ir aptuveni 20 sekundes
- klienta apnierinātība
- pamešanas līmenis — to zvanu procentuālā daļa, kurus klienti atceļ pirms klientu apkalpošanas aģenta sasniegšanas.
- apkalpošanas līmenis — to zvanu procentuālā daļa, uz kuriem atbildēts noteiktā laika periodā
Nosakiet savas procedūras un noteikumus
Tiklīdz jums ir visas nepieciešamās tehnoloģijas un personāls, veltiet laiku, lai skaidri norādītu savus noteikumus. Pārliecinieties, ka tie atbilst vietējiem likumiem. Jūs varat nolīgt advokātu, lai noteiktu, vai viss ir saskaņā ar atbilstošajiem likumiem.
Izveidojiet darbinieku rokasgrāmatas, kurās ir skaidri norādītas katra kontaktcentra amata tiesības un pienākumi. Pārliecinieties, ka visi saprot jūsu uzņēmuma kultūru un var pārstāvēt jūsu zīmolu.
Create a seamless service experience
Boost your customer support efforts with LiveAgent’s multichannel contact center today.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē ienākošais zvans?
Vienkārši sakot, ienākošie zvani ir saziņa, kad klients sazinās ar jūsu atbalsta vai pārdošanas komandu pa tālruni. Ja klientu apkalpošanas komandas saņem ienākošo zvanu, tas parasti ir saistīts ar pieprasījumu vai klienta problēmu. Kad klients vēršas pie jūsu pārdošanas komandas, viņam parasti rodas jautājums par uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem.
Kā vajadzētu apstrādāt ienākošos zvanus?
Pārliecinieties, ka jūsu aģenti ir labi sagatavoti un apmācīti, lai nodrošinātu labāko iespējamo klientu apkalpošanu. Tiem jābūt izveicīgiem un izpalīdzīgiem, un tiem jācenšas veidot ilgstošas attiecības ar klientiem. Galu galā ienākošo zvanu galvenais mērķis ir nodrošināt augsta līmeņa klientu pieredzi.
Cik daudz ienākošos zvanus aģentam būtu jāspēj apstrādāt?
Ir ļoti grūti aprēķināt vidējo ienākošo zvanu skaitu, kas būtu jāveic aģentam. Tas galvenokārt ir tāpēc, ka ienākošie zvani ir reaktīvi un to skaits lielā mērā ir atkarīgs no dažādiem ārējiem faktoriem. Vienkārša formula ienākošo zvanu aģentu skaita aprēķināšanai noteiktā laikposmā ir šāda: Ienākošo zvanu skaits/aģentu skaits = zvanu skaits vienam aģentam Varat aprēķināt, cik daudz ienākošo zvanu jūsu aģenti veic ik dienas, mēnesī, nedēļā utt. Tomēr vairāk uzmanības jāpievērš metrikai un veiktspējas pārskatiem. Varat arī lūgt klientu atsauksmes, lai noskaidrotu, kāda bijusi viņu pieredze saistībā ar jūsu pakalpojumu.
Ja vēlaties padziļināti izprast, kas ir ienākošais zvans, noteikti aplūkojiet rakstu par dažādiem zvanu veidiem un kā tos efektīvi apstrādāt. Šajā rakstā uzzināsiet par stratēģijām, kā uzlabot klientu apkalpošanu, izmantojot ienākošos zvanus.
Turklāt, lai pilnībā izprastu ienākošo zvanu centra ieguvumus, iesakām izlasīt Kas ir ienākošo zvanu centrs?. Šajā rakstā atradīsiet informāciju par to, kā LiveAgent var palīdzēt izveidot efektīvu zvanu centru ar dažādām funkcijām, piemēram, viedo zvanu pārvirzīšanu un IVR projektēšanas rīku.
Efektīva izejošo zvanu centra programmatūra
Atsaucieties uz LiveAgent, labāko izejošo zvanu centra programmatūru 2024. gadam, kas pastiprina pārdošanas un mārketinga pasākumus ar CRM integrāciju. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, 24/7 atbalstu un proaktīvu klientu saziņu, kas uzlabo attiecības un rada vairāk pārdošanas iespēju. Pārliecinieties par tās efektivitāti, izmantojot visaptverošas funkcijas, piemēram, VOIP integrāciju un viedās zvanu pārvirzīšanas iespējas. Sāciet savu bezmaksas izmēģinājumu tagad, lai paceltu savu uzņēmējdarbību jaunā līmenī!
Ienākošo un Izejošo Zvanu Centrs
Kad runājam par zvanu centriem, tad jāizšķir gan ienākošie, gan izejošie zvanu centri, kas abi izmanto komplicētu programmatūru, lai uzlabotu efektivitāti.