Kas ir HTML?
HTML nozīmē hiperteksta iezīmēšanas valoda. Tas ir viszināmākais iezīmēšanas valodas standarts, ko izmanto Web lapu vai tīmekļa lietojumprogrammu izveidei.
HTML dokumenti tiek sūtīti no Web vai lokālā servera, un tos apstrādā tīmekļa pārlūkprogrammas, kas pārveido HTML multivides Web lapās.
HTML parasti izmanto kopā ar CSS un JavaScript.
Īss HTML skaidrojums
HTML (HiperTeksta Iezīmēšanas Valoda) ir tīmekļa izstrādes mugurkauls. Tā ir iezīmēšanas valoda, ko izmanto satura strukturēšanai un prezentēšanai internetā. Šajā videoklipā uzziniet būtisko informācijupar HTML, tostarp tā sintaksi, tagus un elementus. Uzziniet, kā izveidot virsrakstus, rindkopas, saites, attēlus un daudz ko citu. Atklājiet tīmekļa lapu pamatelementus un iegūstiet pamata izpratni par HTML lomu tīmekļa izstrādē.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē HTML?
HTML valoda ļauj lietotājam izveidot un organizēt Web lapu un lietojumprogrammu sadaļas, rindkopas, virsrakstus, saites un izceltus citātus. Tā nav programmēšanas valoda, bet ļauj formatēt dokumentus tīmeklī. Tā izmanto vienkāršas kodu struktūras.
Kas ir HTML pamatā?
HTML pamatā ir elementu kopas (tagi), ko var saukt par tīmekļa lapu komponentēm. Lielākajai daļai elementu ir atverošais tags un aizverošais tags, kas izmanto atbilstošu marķējumu, piemēram: elements . Galvenās lapas, informācija par lapām un kontaktpersonu lapas parasti balstās uz HTML.
Vai varat rediģēt HTML LiveAgent?
Programmā LiveAgent jums ir peeja WYSIWYG redaktoram, kas ļauj ievadīt un formatēt saturu arī HTML formātā. Pateicoties tam, varat ērti rediģēt un noformēt savu e-pasta ziņu saturu, izveidot sagataves un veidot zināšanu bāzi. Varat izmantot treknraksta tekstu, veidot numurētus sarakstus, pievienot attēlus, ielīmēt tabulas vai iegult saites.
Pēc šīs lapas izlasīšanas, iesaku apskatīt, kā tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu jūsu aģentūrā. Tā palīdzēs jums saprast, kā integrēt čatu un sagatavot aģentus efektīvai komunikācijai. Tāpat, izpētiet iekšējās zināšanu bāzes izveides priekšrocības. Šī informācija var palīdzēt optimizēt jūsu uzņēmuma iekšējo komunikāciju un resursus.
Lai labāk saprastu, kas ir galalietotājs, izlasiet mūsu skaidrojumu par šo terminu. Tas palīdzēs jums efektīvāk veidot klientu apkalpošanas stratēģijas. Arī patreizējā lietotāja skaidrojums var būt noderīgs, lai izprastu, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu pakalpojumiem reālajā laikā.
Turklāt, iepazīstieties ar tīmekļa palīdzības dienesta skaidrojumu, lai uzlabotu savu klientu atbalsta sistēmu. Tas var sniegt jums izpratni par to, kā nodrošināt ātru un efektīvu palīdzību saviem klientiem. Un, ja jūs interesē mobilā klientu atbalsta iespējas, izlasiet par mobilajām help desk aplikācijām. Tas var būt lielisks veids, kā uzturēt saziņu ar klientiem jebkurā laikā un vietā.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.