Kas ir GSM?
GSM (Globālā Mobilo Sakaru Sistēma) ir vispārējs standarts (protokolu apraktīšanai) mobilajiem ciparu tīkliem, kas tiek izmantoti bezvadu telefonijā. To izmanto Eiropā un dažās citās pasaules daļās, lai digitalizētu, saspiestu un pārraidītu datus.
Šī mūsdienu mobilo telefonu pakalpojuma priekšteči bija analogie sakari. Taču, pieaugot lietotāju bāzei, analogās sistēmas nespēja tikt līdzi mobilo tālruņu un mobilo sakaru tīklu ieviešanai. Šīs uzlabotās mobilo tālruņu pakalpojumu sistēmas izveides pamatā bija nepieciešamība ieviest vienotu Eiropas standartu attiecībā uz ciparu mobilo sakaru tīkliem. GSM ir GSM Asociācijas (GSMA) preču zīme, kas apvieno mobilo sakaru operatorus, pārstāv to intereses un sadarbojas ar nozari.
GSM tālruņu sistēma pārraida mobilos datus un balss pakalpojumus. Tīkls pārraida balss zvanus un lietotāju datus 850MHz, 900MHz, 1800MHz un 1900MHz frekvenču joslās. GSM (2G) izmanto dalītās vairākpiekļuves (TDMA) metodi balss zvaniem un citiem sakariem. GSM digitalizē un saspiež datus un nosūta tos pa kanālu kopā ar divām citām datu plūsmām, kur katrai no tām ir savs laika slots.
Atšķirība starp GSM un CDMA mobilajiem tīkliem
Lai gan pirmajā acu uzmetienā līdzīgas, šīs divas tehnoloģijas nav vienādas. CDMA jeb Dalītā Koda Vaiirākpieeja tika ieviesta 2G un 3G paaudzēs kā vienots bezvadu sakaru standartprotokols. Lielākā daļa pasaules izmanto GSM, izņemot ASV un dažas Kanādas un Japānas daļas, kas lieto CDMA.
Būtiskākās atšķirības starp tām ir šādas:
- CDMA izmanto EVDO datu pārraides tehnoloģiju, kurpretī GSM lieto EDGE
- GSM ir mazāka starojuma emisija pārraides laikā
- GSM ir cieši saistīts ar SIM, bet CDMA ir saistīts ar iekārtu un tam nav nepieciešama SIM karte
- GSM iespējo viesabonēšanu visā pasaulē, bet CDMA – nē
Ready to build your call center?
LiveAgent's VoIP call center phone system is equipped with numerous advanced features. Try them out today!
Frequently Asked Questions
Kā veidots GSM tīkls?
Četras GSM tīkla sastāvdaļas ir mobilā ierīce ar SIM, bāzes stacija un piekļuves tīkls, komutācijas sistēma un pamattīkls. Šīs daļas kopīgi darbojoties izveido GSM tālruņu tīklu.
Kādi ir GSM ierobežojumi?
Lai gan GSM tīkls tiek izmantots galvenokārt individuālajiem zvaniem un cita veida bezvadu sakariem, tomēr daži no tā ierobežojumiem ir nepieciešamība pakalpojuma sniedzējiem uzstādīt atkārtotājus, lai paplašinātu pārklājumu, elektroniskie traucējumi, latentums pie lielāka lietotāju skaita un ierobežots datu pārsūtīšanas ātrums.
Vai GSM ir drošs?
GSM standartizētās drošības stratēģijas nodrošina, ka tā ir viena no drošākajām pieejamajām telekomunikāciju sistēmām. Tā glabā GSM lietotāja konfidencialitāti un anonimitāti un līdz ar to nodrošina tīkla pilnīgu drošību.
Ja vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, iesaku izlasīt par zvanu centra pārvaldību, kur atradīsiet padomus par efektīvu aģentu plānošanu un KPI mērīšanu. Tas palīdzēs Jums organizēt darbu un motivēt savu komandu labākiem rezultātiem.
Apskatiet, kā HTTPS šifrēšana var uzlabot drošību un uzticamību jūsu klientu apkalpošanā. Šis raksts sniegs ieskatu par to, kā aizsargāt klientu datus.
Ja jūs interesē mobilās palīdzības iespējas, izlasiet par Android un iOS help desk aplikācijām. Šie raksti sniegs informāciju par galvenajām funkcijām un iespējām, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Sociālo mediju loma klientu apkalpošanā arvien pieaug, tāpēc uzziniet vairāk par sociālo mediju palīdzības dienesta funkcijām. Šis raksts skaidro, kā LiveAgent integrācijas var palīdzēt efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus dažādās platformās.
Visbeidzot, izlasiet par Gmail integrāciju, lai saprastu, kā LiveAgent var palīdzēt Jums efektīvi pārvaldīt e-pastus un uzlabot komunikāciju ar klientiem. Šis raksts piedāvā arī praktiskus padomus par integrācijas procesu.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.