Kas ir Facebook logrīks?
Atsauksmju logrīks ir rīks, kas tiek izmantots jebkurā tīmekļa vietnes lapā vai lietojumprogrammā, kurā jūs sniedzat atsauksmes par savu pieredzi. Tas var būt jebkurā izskatā; tas var būt kā aptauja vai arī tikai forma.
Tas ir noderīgi arī klientiem, jo visbiežāk, izmantojot jaunu lietojumprogrammu/tīmekļa vietni, rodas jautājumi, kas jādara. Šādos gadījumos atsauksmes logrīks ir visvienkāršākais veids, kā klienti var tikt galā ar visām problēmām, ar kurām vien viņi saskaras. Uzņēmumam arī ir labi zināt, kā tas var uzlabot savu tīmekļa vietni priekš saviem klientiem.
Frequently Asked Questions
Kāda ir atsauksmju logrīka definīcija?
Atsauksmju logrīks ir lielisks klientu atsauksmju avots par iepirkšanās gaitu un klientu apkalpošanas pieredzi. Tam var būt dažādi izskati. Tā var būt neliela klientu apmierinātības aptauja, kas ir ievietota jūsu lietojumprogrammā vai tīmekļa vietnē, vai arī tā var būt logrīks ar vērtējumu no 1 līdz 5, kas ļauj novērtēt vispārējo apmierinātību ar jūsu produktiem un pakalpojumiem.
Kāda ir atsauksmju logrīka loma?
Atsauksmju logrīka galvenais uzdevums ir viegli apkopot atsauksmes. Izmantojot to, varat lūgt saviem klientiem plašāku informāciju ar vienkāršu jautājumu palīdzību. Turklāt jūs varat apkopot atsauksmes procesa gaitā un viegli izdarīt izvēli. Turklāt jūs parādat klientiem, ka jums tie rūp un tas uzlabo kopējo pārdošanas procesu, kā arī automatizē klientu apkalpošanas aktivitātes.
Vai varat uzstādīt atsauksmju logrīku LiveAgent?
Programmā LiveAgent var iestatīt atsauksmju logrīku. Tas atvieglo atsauksmju saņemšanu no klientiem. Varat to ievietot jebkurā vietā vai vietās savā vietnē. Tas ir lielisks veids, kā ātri atbrīvoties no problēmu negaidītības klienta pusē. Pateicoties tam, uzņēmums saņem ātru signālu par kļūdām vai problēmām.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā atsauksmju logrīks var palīdzēt uzlabot jūsu klientu apkalpošanu, noteikti apskatiet šo skaidrojumu. Šis logrīks var būt noderīgs rīks, lai savāktu vērtīgas klientu atsauksmes.
Apskatiet arī palīdzības pieteikuma veidlapu, lai saprastu, kā efektīvi apstrādāt klientu pieprasījumus. Šīs veidlapas var palīdzēt organizēt un uzlabot jūsu atbalsta sistēmu.
Neaizmirstiet par klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsarakstu, kas ļauj klientiem izteikt savas domas un uzlabot jūsu pakalpojumus. Šis kontrolsaraksts palīdzēs izprast klientu vajadzības un uzlabos jūsu uzņēmuma efektivitāti.
Visbeidzot, iepazīstieties ar web logrīku, lai uzzinātu, kā to integrēt savā mājaslapā. Web logrīki var sniegt tūlītēju atbalstu klientiem un uzlabot lietotāju pieredzi.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.