Kas ir eskalāciju pārvaldības process?
Eskalāciju pārvaldības process veido pasākumus potenciālo klientu problēmu risināšanai klientu apkalpošanā. Šos pasākumus dēvē arī par eskalācijas ceļiem un pasargā uzņēmumu no klientu neapmierinātības.
Eskalāciju pārvaldība ir vērsta uz klientu apmierinātību. Tā sarindo klientu apkalpošanas jautājumus nopietnības secībā un piešķir tos attiecīgajam darbiniekam vai klientu apkalpošanas aģentam.
Lielākajai daļai uzņēmumu ir pieejams eskalācijas apraksts, kurā aprakstīts eskalāciju pārvaldības process dažādiem scenārijiem.
Eskalāciju pārvaldības process var būt vai nu reaktīvs, vai proaktīvs. Reaktīvā eskalāciju pārvaldība risina problēmu pēc tam, kad klients sūdzas. Savukārt proaktīvā eskalāciju pārvaldība rūpējas par iespējamām problēmām, pirms tās notiek.
Kāpēc eskalāciju pārvaldība ir svarīga klientu apkalpošanā?
Neatkarīgi no tā, cik lielisks ir jūsu klientu atbalsta pakalpojums, laiku pa laikam tajā var būt daži traucējumi. Pieteikumu un klientu eskalācijas pārvaldības stratēģija palīdz novērst šos traucējumus, tiklīdz tie gadās.
Kāpēc var būt nepieciešama eskalācija:
- Personai, kas sākotnēji kontaktējas ar klientu nepietiek zināšanu vai pieredzes, lai atrisinātu šo problēmu;
- Klients nav apmierināts ar risinājumu un pieprasa runāt ar augstākstāvošu pārstāvi no komandas, piemēram, vadītāju;
- Ir pārāk daudz pieprasījumu, un pašreizējais klientu atbalsta aģents nespēj tiem pievērsties tik ātri, kā klienti to vēlētos.
Tie ir tikai daži no daudzajiem scenārijiem, kuros varētu būt nepieciešama eskalācijas procedūra.
Eskalāciju pārvaldība ir klientu noturēšanas atslēga. Tādējādi, veidojot ilgtspējīgu uzņēmumu, to nevar ignorēt. Tas ir arī efektīvs veids, kā ātri atrisināt klientu konfliktus.
Tāpēc jāizmanto klientu palīdzības dienesta programmatūra, kas integrē eskalāciju pārvaldību savās funkcijās. Tādējādi varat ātrāk atrisināt klientu problēmas un piedāvāt tiem ātrus risinājumus.
Eskalāciju pārvaldības veidi
Dažāda veida problēmas prasa dažādus eskalācijas ceļus. Balstoties uz to, eskalāciju pārvaldība iedalās divās galvenajās kategorijās:
- Funkcionālā
- Hierarhiskā
Funkcionālā eskalāciju pārvaldība
Parasti klientu atbalsta aģenti ir apmācīti risināt parastos konfliktus ar klientiem. Tomēr, ja klienti sūdzas par sarežģītām problēmām, kuras aģents nevar atrisināt, aģents tās pārsūta uz atbilstošo nodaļu. Process ir zināms kā funkcionālā eskalācija.
Hierarhiskā eskalāciju pārvaldība
Dažreiz pelēkās zonas konflikti var rasties tad, ja aģents nav pārliecināts, kā atrisināt klienta problēmu. Tā vietā, lai novilcinātu atbildes sniegšanu, labāka rīcība ir pieprasījuma nodošana komandķēdē augstākstāvošam darbiniekam. To sauc par hierarhisko eskalāciju pārvaldību.
Hierarhiskā eskalāciju pārvaldība tiek lietota arī tad, ja automatizēts atbalsta kanāls, piemēram, čatbots nevar efektīvi atrisināt klienta problēmu. Šajā gadījumā pieprasījums jānodod reālam aģentam.
Kā veikt eskalāciju pārvaldību, izmantojot palīdzības dienesta programmatūru?
Palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, jūsu eskalāciju pārvaldības procesu padarīs nemanāmu. Tā nodrošina, ka katrs klienta vaicājums tiek apstrādāts atbilstošā servisa līmenī. Tālāk ir norādīti konkrēti veidi, kas var palīdzēt jums to izdarīt.
Eskalāciju pārvaldība, izmantojot pieteikumu apstrādi
Pieteikumu apstrāde ir svarīga palīdzības dienesta programmatūras daļa. Tā palīdz klientu apkalpošanas komandai efektīvi un organizēti pārvaldīt klientu pieprasījumus. Tā izveido katalogus katram klienta pieprasījumam, ko sauc par pieteikumu.
Pieteikumu var ērti un ātri nodot starp aģentiem, ja nepieciešama ir eskalācija. Piemēram, LiveAgent programmatūra automātiski pārvērš klientu apkalpošanas pieprasījumus par pieteikumiem neatkarīgi no saziņas veida. Tā arī nodod pieteikumus nākamajam aģentam eskalācijas ceļā pēc noteikta laika, kurā risinājums nav rasts.
Eskalāciju pārvaldība, izmantojot zvanu centru
Zvanu centrs ir centralizēta klientu apkalpošanas daļa, kas apstrādā daudzus klientu zvanus. Šo līdzekli parasti izmanto uzņēmumi ar daudziem biznesa kontaktiem.
Eskalāciju pārvaldība, izmantojot zvanu centrus, ietver klienta zvana pārsūtīšanu no pašreizējā zvanu centra aģenta citam.
Eskalāciju pārvaldība, izmantojot tiešsaistes čatu
Tiešsaistes čats ļauj apstrādāt klientu vaicājumus, izmantojot čatu, nevis e-pastus vai zvanus. Tiešsaistes čata funkcija iespējo eskalāciju pārvaldību, automātiski pārvirzot sarunas uz atbilstošajam aģentam, pamatojoties uz klienta pieprasījumu.
Eskalāciju pārvaldība ar sociālo plašsaziņas līdzekļu starpniecību
LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra atvieglo eskalāciju pārvaldību, izmantojot tādas sociālo mediju platformas kā Facebook un Twitter, pārvēršot visus paziņojumus par pieteikumiem.
Klientu mijiedarbība tiek apkopota no visām jūsu sociālo mediju platformām palīdzības dienesta rīkā un pārveidota par pieteikumiem, kas tiek nodoti atbilstošajiem lēmumu pieņēmējiem eskalācijas procesā.
Eskalāciju pārvaldība caur klientu portālu
Klientu portāls ir pašapkalpošanās rīks, kas klientiem nodrošina pilnīgu piekļuvi informācijai, kas varētu būt saistīta ar viņu vaicājumiem. Tas ir īpaši noderīgi, ja klientu apkalpošana notiek tikai darbadienās.
Klienti var arī sazināties ar aģentu, izmantojot šo portālu, ja viņiem ir vajadzīgas papildu atbildes uz saviem vaicājumiem. Šādā gadījumā pieprasījums tiek eskalēts aģentam. Šī funkcija ļauj klientiem arī sniegt atsauksmes, ko var izmantot, lai uzlabotu iekšējos biznesa procesus.
Improve your customer service
LiveAgent gives you the power to answer all customer inquiries from one place making your customer service faster and more efficient. Curious about all the features?
Frequently Asked Questions
Kas ir eskalāciju pārvaldības process?
Eskalāciju pārvaldības process ir tādu pasākumu veikšana, lai risinātu potenciālās klientu problēmas klientu apkalpošanā, sarindojot jautājumus svarīguma secībā un piešķirot tos attiecīgajam darbiniekam vai klientu apkalpošanas aģentam.
Kāpēc eskalāciju pārvaldība ir svarīga klientu apkalpošanā?
Efektīva eskalāciju pārvaldības stratēģija attiecas uz traucējumiem, kas var rasties klientu apkalpošanā. Tai ir būtiska nozīme klientu noturēšanā un tā palīdz veidot ilgtspējīgu uzņēmumu.
Kādi ir eskalāciju pārvaldības veidi?
Eskalāciju pārvaldība iedalās divās galvenajās kategorijās: funkcionālā un hierarhiskā eskalāciju pārvaldība.
Kā risināt eskalāciju pārvaldību?
Uzticamas palīdzības dienesta programmatūras, piemēram, LiveAgent, izmantošana ir lielisks veids, kā veikt eskalāciju pārvaldību neatkarīgi no saziņas kanāla. Izmantojot tādas funkcijas kā pieteikumu apstrāde, klientu apkalpošanas komandā varat ērti organizēt un pārsūtīt klientu pieprasījumus.
Ja vēlaties saprast, kas ir eskalāciju pārvaldības process, tad nākamais solis būs uzzināt, kā tas var būt noderīgs jūsu biznesam. Eskalāciju pārvaldība ir būtiska klientu apkalpošanā, un jūs varat izpētīt, kāpēc tā ir svarīga un kā tā var uzlabot klientu pieredzi. Ir dažādi eskalāciju pārvaldības veidi, un jūs varat iepazīties ar funkcionālo un hierarhisko eskalāciju pārvaldību. Lai efektīvi izmantotu eskalāciju pārvaldību, ieteicams apgūt, kā veikt to, izmantojot palīdzības dienesta programmatūru.
Discover the role of a Klientu pārstāvis, the vital link between businesses and their clients. Learn how these representatives resolve inquiries and maintain positive relationships by utilizing essential skills like empathy and patience. Explore how LiveAgent's customer service software enhances support through integrated communication channels. Start a 30-day free trial to elevate your customer service experience!
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Izpētiet atšķirības starp informācijas pārvaldību un zināšanu pārvaldību mūsu visaptverošajā ceļvedī.
Ienākošās pārdošanas pārstāvis
Uzziniet vairāk par ienākošās pārdošanas pārstāvjiem. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.