Kas ir dabīgie sociālie mediji?
Sociālo mediju platformas veicina informācijas apmaiņu. Kad šī informācijas apmaiņa notiek spontāni vai dabiski, to uzskata par dabīgu procesu un dalībnieki ir dabīga auditorija. Izveidotais un koplietotais mijiedarbībā veido dabīgos sociālos medijus. Sociālo mediju mārketinga kontekstā dabīgais arī nozīmē – bez maksas.
Dabīgie sociālie mediji mārketingam
Lai gan bieži izmantotas privātām vajadzībām, sociālo mediju platformas ir noderīgas arī ar darbu saistītām un mārketinga aktivitātēm. Tā rezultātā daudzi zīmoli un uzņēmumi iekļauj sociālo mediju mārketinga stratēģijas savās mārketinga aktivitātēs, lai nodrošinātu un, iespējams, palielinātu izaugsmes tempu. Laba mērķauditorijas atlase un kvalitatīvs sociālo mediju saturs var arī paaugstināt reklāmguvumu līmeni.
Sociālo mediju klātbūtne
Neatkarīgi no tā, vai jums ir jauns zīmols vai esat bijuši klātesoši jau kādu laiku, ir nepieciešams uzturēt klātbūtni sociālajos medijos. Jūsu esošā auditorija un uzticamie sekotāji vēlas būt informēti par jūsu jaunumiem. Turklāt viņi var uzlabot jūsu zīmolu iesaistes rādītājus, organiski mijiedarbojoties sociālajos medijos, izsakoties par jūsu produktu vai zīmolu. Balstoties uz reklāmguvuma līmeņiem, varat analizēt un pielāgot savu sociālo mediju saturu. Sociālo mediju algoritmi var arī izveidot klientiem pielāgotas plūsmas.
Dabīgs saturs
Dabīgās publikācijas ir kvalitatīvi, ja tās nodrošina vērtīgu saturu.
Atbilstība
Garlaicīgas sociālo mediju ziņas par produktiem un pakalpojumiem diez ko neuzrunā. Kodolīgas emuāra publikācijas, kurās iekļauti attēli un video, ir daudz svaigākas, īpaši tad, ja esat iepriekš norādījis mērķauditoriju.
Īstais brīdis
Ja esat palaiduši jaunu produktu vai pakalpojumu, regulāri publicējiet publikācijas, lai auditorija gūtu pilnu kopskatu. Tā tā var nekavējoties reaģēt un radīsies patiesi dabīgs lietotāju radīts saturs.
Konsekvence
Uzticības veidošana burtiski nozīmē to, ka, izmantojot dabīgu saturu, jūs veidojat un uzturat attiecības ar savu mērķauditoriju un arī ar plašāku auditoriju. Jūs arī gribat uzzināt, ko viņi par jums saka sociālo mediju kanālos, un reaģēt uz to. Uzticamas attiecības balstās uz savstarpēju labumu, kur klienti var paļauties uz jūsu pastāvīgu atbalstu.
Dabīgie sociālie mediji un klientu aprūpe
Mēs izmantojam sociālo mediju platformas gan profesionāliem, gan personiskiem mērķiem. Un jā, darba un privātās dzīves līdzsvars ir izaicinājums. Tāpēc ir ļoti parocīgi, ja sociālo mediju ziņas tiek pārvērstas pieteikumos. Lai jūs varētu pievērsties darbam un nenovērst uzmanību.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.
Frequently Asked Questions
Vai dabīgie sociālie mediji ir miruši?
Nē. Taču tie neapšaubāmi ir stipri mainījušies. Lai izmantotu to potenciālu, ir svarīgi pielāgoties šīm pārmaiņām. Kamēr cilvēki mijiedarbojas sociālajos medijos, tajā būs dabīgais aspekts.
Kāpēc publicēt dabīgo sociālosaturu?
Lai uzturētu sava zīmola klātbūtni sociālajos medijos, sadarbotos ar pašreizējiem klientiem un sniegtu tiem atbalstu, informējiet viņus par jaunumiem un attīstiet savas attiecības, kā arī paplašiniet tāsplašākai mērķauditorijai. Ideālā gadījumā lietojiet dabīgos medijus kombinācijā ar maksas sociālajiem medijiem.
Kurš no sociālajiem medijiem ir labākais dabīgajām publikācijām?
Šie sociālie mediji ir vispiemērotākie dabīgajai sasniedzamībai, kas tiek apmeklēta visvairāk, piemēram, Facebook, Twitter, Instagram un Viber.
Pēc iepazīšanās ar rakstu par dabīgajiem sociālajiem medijiem, vērts izlasīt par dabīgajiem un maksas sociālajiem medijiem. Šajā rakstā tiek aplūkotas galvenās atšķirības starp maksas un dabīgajiem sociālajiem medijiem, kā arī tiek diskutēts, kurš no tiem ir labāks.
Digitālā transformācija ir būtisks process, kas palielina efektivitāti un piešķir lielāku vērtību klientiem, izmantojot digitālās tehnoloģijas. Uzziniet, kā šī adaptācija var palīdzēt saglabāt konkurētspēju, attīstīt jaunas ienākumu plūsmas un uzlabot klientu pieredzi. Izpētiet, kā sākt savu digitālo transformāciju un pārvarēt izaicinājumus ar LiveAgent palīdzību.
Sociālo mediju sūdzību atbilžu sagataves
Apmieriniet neapmierinātus klientus un uzlabojiet sava uzņēmuma reputāciju ar LiveAgent sociālo mediju sūdzību atbilžu sagatavēm. Izmantojiet mūsu efektīvos šablonus, lai ātri un profesionāli atrisinātu klientu problēmas un saglabātu uzticību. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.