Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas novietota jūsu mājas lapā un ļauj klientiem sazināties ar klientu atbalstu reālajā laikā. Tā ļauj jūsu aģentiem ātri un efektīvi atrisināt klientu jautājumus. Tiešsaistes čata poga var palielināt uzņēmuma peļņu, klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, aģentu apmierinātību un vēl daudzas citas priekšrocības.”
Jūs varat pielāgot čata pogu, lai tā labāk atbilstu jūsu lapai un vispārējam zīmola dizainam. Programmā LiveAgent varat pat iestatīt čata pogas animāciju, lai jau no paša sākuma piesaistītu mājaslapas apmeklētāja uzmanību. Tiešsaistes čatu mājaslapas lietotājiem vislabāk izmantojams, pielāgojot čata pogu.
Ja vēlaties uzzināt par citām funkcijām klientu apkalpošanas uzlabošanai, skatiet palīdzības dienesta programmatūru.
Frequently Asked Questions
Kas ir čata poga?
Tiešsaistes čata poga ir ikona, kas atrodas jūsu mājaslapā un ļauj jūsu uzņēmuma klientiem sazināties ar klientu atbalsta darbiniekiem. Tā kā tiešsaistes čats ļauj sazināties reāllaikā, mums ir iespēja ātri atbildēt saviem klientiem.
Kur būtu jānovieto čata pogu?
Tiešsaistes čata poga jānovieto katrā jūsu mājaslapas lapā redzamā vietā. Klientam nevajadzētu būt grūtībām to atrast. Pateicoties tai, klients var saņemt ātru atbildi uz jautājumu, kas viņu interesē.
Vai varat personalizēt LiveAgent čata pogu?
Tiešsaistes čats ļauj ātri atbildēt uz klientu jautājumiem. Čata pogai, kurai būtu jābūt jūsu vietnē, ir jāpielāgo tai. Programmā LiveAgent ir pieejama iespēja pogas personalizēšanai. Atverot cilni Konfigurācija > Čats > Čata pogas un noklikšķinot uz Izveidot, tiek parādīta pogas izveides iespēja. Varat izvēlēties kādu no pieejamajiem stiliem: runas burbuli, sānu, stūra vai iekļauto. Varat arī izveidot savu stilu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu kodu. Nākamajā logā varat mainīt pogu tekstu, novietojumu un krāsas.
Pēc tam, kad esat uzzinājis par čata pogas nozīmi, iesakām izpētīt mūsu čata pogu galeriju. Tajā jūs atradīsiet dažādas iepriekš sagatavotas čata pogas, kas palīdzēs personalizēt jūsu klientu atbalsta pieredzi.
Vēl viens svarīgs rīks, kas var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu, ir zvanīšanas poga. Šī funkcija ļauj klientiem viegli sazināties ar jums tieši no jūsu mājaslapas.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā sekot tīmekļa vietnes apmeklētājiem, apskatiet mūsu sekošanas funkciju. Šī funkcija sniedz ieskatu par apmeklētāju aktivitāti un var palīdzēt uzlabot jūsu tiešsaistes čatu pieredzi.
Lai iegūtu plašāku izpratni par palīdzības dienesta portālu, apmeklējiet palīdzības dienesta portāla lapu. Šeit varēsiet saprast, kā tas palīdz organizēt un uzlabot klientu atbalstu.
Visbeidzot, ja vēlaties palielināt savu aicinājumu uz rīcību efektivitāti, iesakām apskatīt mūsu aicinājuma uz rīcību pogas sadaļu. Šie padomi palīdzēs jums izcelt un optimizēt pogas, lai piesaistītu vairāk klientu.
Atklājiet, kā reāllaika čats var uzlabot jūsu uzņēmuma klientu atbalstu, nodrošinot ātras un efektīvas komunikācijas iespējas. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas un piedāvājiet saviem klientiem augstas kvalitātes saziņu ar reāllaika teksta, attēlu, video un audio ziņām. Uzticieties platformai, kuru atzīst labākie!
Čata klients ir reāllaika komunikācijas rīks, kas nodrošina tūlītējo ziņapmaiņu un čata istabas, piemērots personiskai vai biznesa saziņai. Izvēlieties no tīmeklī balstītiem, mobilajiem vai galddatora variantiem ar funkcijām kā grupu sarunas, failu koplietošana, balss un video zvani. LiveAgent piedāvā daudzpusīgus risinājumus, kas uzlabos saziņu un klientu atbalstu. Izmēģiniet bezmaksas!