Kas ir čata rīks?
Čata rīki bieži vien ir izvietoti pārlūkprogrammā un ļauj lietotājiem reālajā laikā sākt čatu ar citiem lietotājiem. Tas arī ļauj lietotājiem nosūtīt īsziņas, attēlus, video un hipersaites. Uzlabotie vietnes čata rīki ļauj lietotājiem koplietot ekrānus un pat balss un video zvanus.
Kā jūs varat izmantot čata rīku?
Daudzi uzņēmumi savās tīmekļa vietnēs izmanto tiešsaistes čata lietotnes, lai padarītu sevi pieejamāku klientiem. Pievienojot jūsu vietnei čata logrīku, jūsu uzņēmums varēs saņemt atsauksmes un jautājumus no tīmekļa vietnes apmeklētājiem un klientiem.
Kāpēc jums vajadzētu lietot čata rīku
Šāda rīka izmantošana ir visefektīvākais veids, kā tīmekļa vietnes apmeklētāju pārvērst maksājošā klientā. Savlaicīgi atbildot uz potenciālā klienta jautājumiem, jūs ievērojami samazināsiet tā vēlmi doties pie konkurenta. Turklāt tas ir vienkāršs un efektīvs veids, kā sazināties ar cilvēkiem visā pasaulē. Jūsu klienti var atrasties pavisam citā pasaules daļā un bez grūtībām sazināties ar jums.
Kādas vēl citas funkcijas ir tīmekļa vietnes čata rīkiem?
Papildus teksta ziņu, attēlu, video un saišu pārraidīšanai rīks nodrošina lietotājiem arī daudzas citas funkcijas. Klientu apkalpošanas programmatūrā atrodamie, plašas iespējas sniedzošie, čata rīki ļauj lietotājiem izmantot pirmsčata formas, bezsaistes formas, proaktīvus čata ielūgumus un pat vietnes apmeklētāju kontroli.
Izmantojot šos uzlabotos līdzekļus, aģenti var apkopot papildu informāciju no tīmekļa vietnes apmeklētājiem, kas ļauj aģentiem efektīvāk atbildēt uz klientu vaicājumiem.
LiveAgent tiešsaistes čata funkcijas:
- Pašreizējais tiešsaistes čata apmeklētāja URL
- Čata loga novietošana
- Maksimālais rindas garums
- Proaktīvi čata uzaicinājumi
- Čatā iebūvētā izsekošana
- Reāllaika rakstīšanas skats
- Čata sadale
- Iekšējais čats
- Čata vēsture
- Tiešsaistes apmeklētāji
- Čata pārskats
Kā jūs varat izveidot čata rīku?
Lai pievienotu čata rīku savai mājaslapai, jums būs jāizmanto tiešsaistes čata programmatūra. LiveAgent arī ietver tiešsaistes čatu. Vienkārši izveidojiet kontu un sekojiet uzsākšanas rokasgrāmatu. Pēc iepazīšanās ar programmatūru vienkārši pielāgojiet savu čata pogu.
Lasiet padziļināto ceļvedi, lai LiveAgent izveidotu Tiešsaistes čata pogu.
Kas ir tiešsaistes čata lietojumprogramma?
Tiešsaistes čata programmatūra, piemēram, LiveAgent, bieži ir daļa no lielāka palīdzības dienesta risinājuma, ko izmanto klientu apkalpošanas komandas. Tiešsaistes čata programmatūra ļauj čatot ar klientiem tiešsaistes čatā reāllaikā un pārvērš tiešsaistes čata sarunas par pieteikumiem, kas tiek glabāti vienotajā iesūtnē.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet rakstu LiveAgent – Tiešsaistes Čata Programmatūra.
Citas LiveAgent pamatfunkcijas:
- Pieteikumu apstrāde
- Nosacījumi un SLA
- CRM
- Iepriekšsagatavotas ziņas un iepriekš definētas atbildes.
- Zināšanu bāze
- IVR
Uzziniet vairāk par LiveAgent – Funkcijas.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Kas ir čata rīks?
Čata rīki ir rīki, kas ļauj čatot ar klientu, sūtīt īsziņas, attēlus, video un hipersaites. Uzlabotāki čata rīki ļauj veikt ekrāna kopīgošanu, balss un video zvanus.
Vai LiveAgent piedāvā čata rīku?
Liveagent nodrošina čata rīku. Tas ir viens no svarīgākajiem elementiem klientu apkalpošanā. Tas ļauj klientu apkalpošanas komandai ērti un nepastarpināti sazināties ar klientiem. Papildus īsziņu sūtīšanai tajā ir sniegti daudzi papildu elementi, piemēram, iespēja nosūtīt attēlu un video, arī ekrāna koplietošana, kas var būt noderīgi, ja nepieciešams kaut ko vizualizēt, lai palīdzētu klientam.
Kāds ir labākais čata rīka pielietojums?
Pateicoties čata rīkam, varat ātri sazināties ar klientu. Tāpēc ir tik svarīgi, lai čats noritētu raiti. Pateicoties tam, mums ir lielākas izredzes, ka klients izvēlēsies mūsu zīmola produktu vai pakalpojumu. Ir noderīgi izmantot čata piedāvātos līdzekļus, kad problēma ir sarežģītāka. Pateicoties iespējai nosūtīt attēlu, video un koplietot ekrānu, tādejādi var uzskatāmi parādīt klientam, ko tieši darīt. Tāpat ir svarīgi, lai klientam būtu ļoti vienkārša piekļuve čatam, lai viņš varētu sazināties ar atbalsta komandu no jebkuras mājaslapas sadaļas. Jāatceras arī par atbilžu personalizēšanu un to, cik svarīgi ir veidot attiecības ar klientu, un cik lielisks līdzeklis attiecību veidošanai ir tiešsaistes čats, kas darbojas reālajā laikā.
Ja jūs interesē uzzināt vairāk par to, kā jūs varat izmantot čata rīku, tad tas ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu. Uzziniet, kādas funkcijas var piedāvāt tiešsaistes čata rīki un kā tās var palīdzēt jūsu biznesam.
Ja vēlaties izpētīt, kas ir tērzēšanas vēsture, tad šis resurss sniegs jums ieskatu, kā vēsture var uzlabot klientu pieredzi. Atklājiet, kādi ieguvumi ir saistīti ar tērzēšanas vēstures izmantošanu un kā tas var palīdzēt jūsu komandai.
Čata klients ir reāllaika komunikācijas rīks, kas nodrošina tūlītējo ziņapmaiņu un čata istabas, piemērots personiskai vai biznesa saziņai. Izvēlieties no tīmeklī balstītiem, mobilajiem vai galddatora variantiem ar funkcijām kā grupu sarunas, failu koplietošana, balss un video zvani. LiveAgent piedāvā daudzpusīgus risinājumus, kas uzlabos saziņu un klientu atbalstu. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.