Kas ir čata lietotnes?
Čata lietotne ļauj sazināties ar klientiem tīmekļa čata istabās. Tas ļauj nosūtīt un saņemt ziņas. Izmantojot čata lietotnes, ir vieglāk, vienkāršāk un ātrāk sazināties ar visiem, turklāt tās ir viegli lietot. Ir daudz veidu čata lietotņu, un katrai no tām ir savs formāts, dizains un funkcijas. Lielisks piemērs ir Viber teksta ziņapmaiņas lietotne.
Liveagent piedāvā jums lielisku rīku – tiešsaistes čatu. Čatojiet ar klientiem reāllaikā!
Frequently Asked Questions
Kas ir čata lietotnes?
Čata Lietotnes ļauj uzturēt sakarus ar citām personām, kuras, iespējams, lieto šo lietojumprogrammu pat pasaules otrā malā. Klientu apkalpošanā šādas aplikācijas ir viens no svarīgākajiem sakaru kanāliem.
Kā darbojas čata lietotnes?
Čata Lietotnes parasti tiek palaistas centralizētos tīklos, ko apkalpo platformu operatoru serveri, nevis vienādranga protokoli, kā piemēram, XMPP. Tas ļauj diviem cilvēkiem reāllaikā sarunāties vienam ar otru.
Vai ir tādas bezmaksas čata lietotnes?
Protams. Mums tirgū ir pieejamas daudzas bezmaksas čata lietotnes. Tās izmanto gan ikdienā, gan, piemēram, klientu apkalpošanā. Šādu lietotņu piemērs ir Messenger, kura darbību var sinhronizēt ar LiveAgent programmatūru.
Kad esat izpētījis visu informāciju par čata lietotnēm, noteikti apskatiet čata klientu, lai saprastu, kādi ir dažādie klientu veidi un kādas funkcijas tie piedāvā. Tas var palīdzēt izvēlēties vispiemērotāko risinājumu jūsu uzņēmumam.
Ja esat aģentūra un vēlaties uzlabot savu klientu apkalpošanu, tiešsaistes čata programmatūra aģentūrām var būt tieši tas, ko meklējat. Šajā rakstā uzzināsiet par dažādām funkcijām un priekšrocībām, ko šī programmatūra var piedāvāt jūsu aģentūrai.
Ja plānojat ieviest tiešsaistes čatu savā uzņēmumā, izlasiet par bezmaksas tiešsaistes čata programmatūru. Šajā rakstā uzzināsiet, kādas funkcijas varat sagaidīt un kā tās var uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Ja esat jaunuzņēmums vai mazs uzņēmums, apskatiet tiešsaistes čatu jaunuzņēmumiem un mazajiem uzņēmumiem. Uzziniet, kādas priekšrocības tiešsaistes čats var sniegt jūsu biznesam un kā efektīvi izmantot šo rīku saziņai ar klientiem.
Visbeidzot, izpētiet, kā čata poga var uzlabot klientu interakciju jūsu mājaslapā. Šajā sadaļā uzzināsiet vairāk par to, kādi ir tās ieguvumi un kā to pareizi integrēt jūsu vietnē.
Čata klients ir reāllaika komunikācijas rīks, kas nodrošina tūlītējo ziņapmaiņu un čata istabas, piemērots personiskai vai biznesa saziņai. Izvēlieties no tīmeklī balstītiem, mobilajiem vai galddatora variantiem ar funkcijām kā grupu sarunas, failu koplietošana, balss un video zvani. LiveAgent piedāvā daudzpusīgus risinājumus, kas uzlabos saziņu un klientu atbalstu. Izmēģiniet bezmaksas!